En son kaldığımız yerden
Jisung'dan
Yanağıma derin bir çizik atmıştı.. Lee minho. Şu hayatta en nefret ettiğim isim.. Yanağımdan sıcak kanlar akmaya başladığında hyunjin kafamı kaldırıp piç gülüşüyle bakıyordu. Minho'ya baktığımda o biraz daha üzgün bakıyordu. Değişik manyak. Ben bunları düşünürken hyunjinin ne ara getirdiğini bilmediğim silaha benzer bişey getirdi. Silaha benziyo ama plastik gibi. O silaha benzer şeyi hemen yanımdaki sehpaya koydu ve az önceki bıçağı alıp tişörtümü (nasıl yazıldığını unuttum amk) yırttı. Tişörtümü yırtarken bilerekmi yanlışlıklamı bilmiyorum ama karın kısmıma iyice derin bi çizik atmıştı. Ben acıyla inlerken o bana gülüyodu oç. Sonra minhonun kullağına bişey söyledi. Sonra bana döndü ve"bu inlemeleri altımdada duymak isterim jis"
"bir gün onuda yaparız min. Bi sen sikersin bi ben"
Piçler. NEFRET EDİYORUM BU İKİLİDEN.
Daha sonra hyunjin sehpadaki silahımsı şeyi eline aldi ve karnımdaki kesiğin üstünde gezdirmeye başladı. Sonra silahın üstündeki bir düğmeye bastı ve silahın (bu arada bu işkence aletini ben uydurdum. Bide artık buna silah diycem) ucunda uzun, ince bir çubuk çıktı. Yavaşça o çubuğu kesiğimin içine sokmaya çalıştı ama ben öylebi bağırmırdımki hemen geri çekti. Allah'ım keşke bağırmasaydım. Ağzımı kapatmak için demirden bişey getirdi ve onu ağzıma bağladı. Of sıçtım. Sonra tekrardan silahı aldı ve bu sefer yavaş değil ama çok hızlıda olmayacak şekilde soktu
Bir kaç saat daha böyle geçince yere bir tişört bıraktılar ve benide çözüp gülüşerek gittiler. canım çok acıyo çıldırcam. Hemen köşedeki telefonumu aldım ve jeongini aradım. LANET OLSUN DERSTELER. bu aklıma gelince direkt kapattım ve zorla tişörtü giyip sınıfa gittim (all of us are dead alıntı yapacam hahahha) artık kan kaybından gözlerim kararmaya başlamıştı ama sınıfa gitmem lazımdı eğer sınıfta bayılırsam beni fark ederler.
Sınıfın kapısının önüne geldiğimde kapıyı tıktıkladım. 'Gel' sesini duyunca kapıyı açtım ve içeri girdim. Tabii herkez bana bakınca hem yanağımdaki acı hem karnımdaki acı hemde anksiyete bir olunca artık bilincimi kaybetmiş yere yığılmıştım. En son duyduğum sesler jeonginin bağıra bağıra ağlaması ve felixin uyanmam için kulağımı sikmesi.
Uyandığımda hastanedeydim başımda jeongin, felix ve seungmin vardı. Felix ve seungmin kötü görünüyordu jeongin ağlamaktan gözleri kızarmış göz alttları morarmıştı. Uyandığımı görünce canımı acıtmayacak şekilde bana sarlıdı.
"hayatım kim yaptı bunu sana anlat herşeyi. Çok korktuk senin için off."
HELLÜÜÜÜ NASILSINIZ
gene çok kısa bir bölümle😔
NEYSE BİR SONRAKİ BÖLÜMÜ UZUN YAZMAYA ÇALIŞIRIMM
YA BEN SİZİ ÇOK SEVİYORUM YAA
İÇİMDEN GELDİ VALLA ÇOK SEVİYOM SİZİ
siz beni seviyomusunuz🫵
NEYSE BALLARIM GÖRÜŞÜRÜZZZYeni tiktok profil fotosu nasıl sizce???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
don't cry... | minsung
AksiOkuyun iste aw Ana ship: minsung Yan shipler: hyunlix, jeongbin, chanmin