~11~

17 0 7
                                    

Minho anlatımıyla

"hyunjin ben artık buna devam etmeyelim son yaptıgımız çok acımasızcaydı.."

"ona bunu yapmayı kendin istemiştin ama"

"artık istemiyorum ona açılıcam red edilicem ve hersey biticek"

"ya red etmezse"

"inşallah🥰"

Hyunjin bana göz devirip kendi sınıfına gitti bende jisin en sevdiği çikolatadan alıp sınıfa gittim. Suan beden dersi oldugu icin dısrdaydı herkes, bende bunu fırsat bilip bir not yazdım ve jisungun sırasına bırakıp dısarı cıktım. Tenefus olunca çogu kisi sınıfa geldi (jis dahil) bazıları su içip geri çıktı bazıları sınıfta kaldı, jisung jeonginle sınıftaydı sonra sıranın altındaki çikolatayla notu fark etti, bende hemen uyuma nunarası yaptım sınıfta üçümüzden baska kimse yoktu, benden suphelensin istemem.

(notta yazanlar)
Öğle arasında terasa gel.

İste dersler böyle gecer öğle saatine gelirler

Jisung anlatımıyla
Ben saf biri oldugum için tabikii yalnız basıma terasa gittim not yüzünden (malım🥰) terasa geldigimde orda minhonun oldugunu gördüm. Notu omu yazmıstı? Neden yazsınki o benden nefret ediyor. Neyse çok üstünde durmadım ve minhonun yanına gittim.

"sen mi çağırmıştın beni minho"

"evet, geç otur. Söyleyecegim seyler var"

Dedigini yapıp yanına oturdum

"ne söyleyeceksin acaba?"

"jisung..."

"evet?"

"ben"

"sen?"

"BEN SENDEN 3 YILDIR HOSLANIYORUM"

minho anlatımıyla
Bismillah. Off nie bagırdımki korktu yavrucak. Neyse amk

"minho.. Ama nasıl, sen benden nefret edersin hep.. Bana o kadar işkence yaptın, neden"

"jisung ben.. Senin benden nefret ettigini düsünüyorum bu yüzden beni istemezsin diye biliyorum senden vazgemek için zorbalık yaptım ama olmadı sonra hyunjine anlattım ve sana böyle bişey yaptım çok pişmanım o yüzden sana açılıp beni red ettikten sonra illa vazgeçerim diye açıldım işte"

"minho.. Ama bende senden hoslanıyorum yani evet bana onca sey yaptın biliyorum ama bu duyguyu yenemiyorum"

"o zaman.. Hanji benimle çıkarmısın?"





WOAW SELAM
uzun zaman olduuuu
Nasılsınız
En iyi yerde kestimm
Sizce olsunlarmı yoksa kaos yaratıyımmııııı
Evet tahmin edin
Neysee
Kısa oldu biliyorumm ama hiççç yazasım yokk
AÇIM ÇÜNLÜ🥰
neyseee
Artık bölümleri hergun atmaya çalışcamm
Çünkü baya saldım ficii
Neysee
Siziii çoooooooooooooooook seviyorumm
Baussss

ÇOK ASIGIM ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOK SUNOOMMMMMMM

don't cry... | minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin