Beni hayata döndür...

19 4 11
                                    

Büyü... Bir çok büyü çeşidi vardır. Genelde büyüler kötü amaçlar için kullanılır. Bu büyülerin kurbanlarından biri ise Han Jisung'tu.

Jisung, Güney Kore'de bir kasabada dünyaya gelmiş, büyücülerin kıskançlığını kazanacak kadar güzel bir çocuktu. Büyücüler onun bu eşsiz güzelliğini kıskanır ve insanlığın asla bulamayacağı bir ormana hapis ederler.

Jisung'un tek kurtuluş yolu ise öpücüğünü ilk bahşettiği oğlandı. Ama bu oğlanın Jisung'u kurtarması imkansızdı. Lee Know, Jisung'tan nefret ederdi. Jisung onu öptükten sonra yüzüne sert bir tokat yemişti zaten. Birde ondan yardım mı isteyecekti? Yardım istese bile Lee Know'un onu kurtarmayacağını biliyordu.

Ama Jisung çaresizdi. Başka yolu yoktu. Büyücülerle konuştu ve Lee Know'a bir mektup yazma şansı tanındı. Ama büyücüler her şeye bir bedel koyardı. Tıpkı Jisung'un güzelliği karşısındaki bedel gibi...

Bedel; Lee Know eğer Jisung'u kurtarmaya gelmezse Jisung bir "Ölüm" uykusuna yatacaktı. Ama Lee Know Jisung'u kurtarır ise Lee Know büyücüler tarafından bilgilendirilecek ve Jisung'a istediği her şeyi yapabileceği söylenecekti.

Jisung bu büyüden kurtulmak için mecburen kabul etti. Mektubu yazmaya başladı. Uykusu gelmeye başlamıştı bile...

__________________________________

                  ÖNEMLİ!!!!!

BAKIN WE ARE ENEMY FİCİNE YENİ BÖLÜMLER BİRAZ GEÇ GELİCEK ÇÜNKÜ KONU BULMASI ZOR BİR FİC. SİLME İHTİMALİM BİLE VAR!

BU FİCİ BAŞKA BİR POVA BENZETE BİLİRSİNİZ AMA FİKİR TAMAMEN BANA AİT. SADECE EFSANE YERİNE BÜYÜ İLE İLGİLİ YAZMAMI İSTEYEN BİR ARKADAŞTAN YARDIM ALDIM!
İYİ OKUMALAR DİLİYORUM!!!💖💖💖❤️❤️❤️

Bring Me To Life -MinSung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin