Siktir.

13 3 1
                                    

CHRİS'TEN

"AMINA KODUMUN SALAĞI AÇMIYO TELEFONU!" Diye bağırdım odada. Dışarda bekleyemeyeceğimiz için Hyunjin'in evine gelmiştik.

"Ya var ya hele bi' gelsin siki kopana kadar sikicem onu!" Hyunjin pezevenki Felix'in yanında olduğunu bazen unutuyordu.

"ÖHM ÖHM!" Sahte öksürük yaparak koltuktan ayağa fırladı Felix.

"Ya aşkım şaka yapıyorum~" dedi Hyunjin aegyo yaparak.

Amk tiksiniyorum sizden.

.........

YAZARDAN

Minho, Jisung'u evine götürecekti. Başka ne yapabilirdi ki?

..........

MİNHO'DAN

"Sana ev bulana kadar benim evimde kalacaksın." Dedim taxideyken.

"Tamam"

-eve vardılar-

"Jisung gel sana rahat kıyafet vereyim" dedim odama yönelirken.

"Tamam" peşimden gelmeye başladı.

Gardrobumu açıp beyaz bir t-shirt ve siyah short çıkarttım.

"Sen giyin ben bir kaç şey hazırlayacağım. Giyinince aşağıya gelirsin." Deyip odadan çıkacakken bileğimden tuttu.

"Lee Know!" Adımı söylemesiyle ona döndüm.

"Efendim"

Biraz çekingen bir tavırla; "sen... Taxi'ye binmeden önce beni o gün öpmek istediğini söylediğinde... ciddi miydin?"

Siktir.

.........

FELİX'TEN

Minho gideli tam 6 saat olmuştu. Buluştuğumuzda saat zaten dörttü. Saat ondu ve bu adam hâlâ ortalıkta yoktu. Yer yarıldı da içine girdi sanki?

Aramalarımıza da cevap vermiyordu zaten. Tanrı aşkına ne onu bu kadar panikletti? Bu kadar önemli ne olabilir ki? Ona bir şey oldu mu? Kaçırıldı mı? Yoksa onu dövdüler mi?!

"Felix bir tanem kendine gel!" Beni düşüncelerimden ayıran biricik sevgilim Hyunjin oldu.

"Minho altı saattir ortalıkta yok ve olabileceği her yere baktık!"

"Ah biliyorum güzelim biliyorum! Ama sende söyledin olabileceği her yere baktık! Chris ve Seung gitti zaten. Beklemekten başka çaremiz yok." Sözünü bitirdikten sonra yanağımı okşayıp dudağıma minik bir öpücük kondurdu.

__________________________________

İvettt! Biliyorum bu bölüm biraz kısa oldu ama dün ve bugün dışardaydım. Genelde bölümleri atılması gereken günden bir önceki gün yazıyorum. Ama dediğim gibi dün ve bugün dışardaydım. Bugün biraz zor yazdım açıkçası.

E sizde idare edin canım. AY NEYSE ÇOK UZATTIM VE OKUYAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİMM MUAHH💋💋

Bring Me To Life -MinSung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin