Geldim meleğim...

13 3 2
                                    

MİNHO'DAN

"Siktir" dedim.

"Ne oldu?" "Bize de söyle!" Hyun ve Felix'in sözlerinin ardından çantamı hemen sırtıma taktım.

"Beyler dediğiniz gibi önemliymiş, beni aramayın ben size haber veririm!" Deyip, elimde mektupla koşmaya başladım.

Arkamdan; "MİNHO!" "NEREYE GİDİYORSUN AMINI SİKTİĞİM!" Diye bağırıyorlardı ama umurumda değildi. Ah Tanrım bu Jisung'tan başka kimse olamazdı! Ona tokat attığım için içimden kendime bir sürü küfür sayıyordum.

.........

Yazılı konuma taxi ile gelmiştim. Adam elimdeki mektubun konumuna bakarak bulmuştu. Karşımda oldukça büyük bir kapı vardı. Kapıyı çaldım. Baya bir bekledikten sonra yüzü gözükmeyen kız mı erkek mi anlayamadığım biri geldi.

"Lanetli çocuk için mi geldin?" Lanetli çocuk mu? Jisung'tan bahsediyor olmalı.

"E-evet"

"Gir içeri!" Sesinden kadın olduğunu anladığım gizemli kişinin peşinden ilerlemeye başladım.

Bir odaya gelmiştik, kapısını açtı be içeri girmemi söyledi. İçeri girdiğimde yatakta yatan ve üstü saten kumaş ile örtülü bir oğlan gördüm. Kadın yanıma geldi ve;

"Uyanmasının tek yolu geçmişte o seni nerenden öptüyse, orasından öpmek! Ve unutma ki, o uyandıktan sonra o senin. Ona ister işkence olsun ister başka bir şey, her şeyi yapabilirsin. O da bunu kabul etti zaten." Deyip odadan çıktı.

Yatağa doğru adımladım. Şok içerisindeydim. Taxi'ler bile buranın neresi olduğunu bilmiyordu.

Saten kumaşı kaldırdım. O, tahmin ettiğim gibi Jisung'tu...

Güzelliği bir gram oldun değişmemişti. Bir saniye! Birde onu öpmem gerekiyordu! O beni dudağımdan öpmüştü...

Yere çömeldim ve o zarif bedenin, meleksi yüzüne yaklaştım. Gözlerimi kapatıp, kendi dudaklarımı, onun güzel ve yumuşak dudaklarına kapattım.
Biraz bekleyip dudaklarımı hareket ettirdim.
———————

JİSUNG'TAN

Dudaklarımın üzerinde bir ağırlık hissediyorum. Bu da ne? Gözlerimi derin bir uykudan sonra araladım. TANRIM BU LEE KNOW! Ve şuan beni öpüyor! Gözlerim yuvalarından çıkacak derecede açılmıştı.

Lee Know bunu hissetmiş olacak ki üzerimden kalktı. "L-Lee Know?" Bunu söylerken yatakta dik pozisyona gelmiştim.

Sadece gözlerime bakıyordu.

"Geldim meleğim..."

Bring Me To Life -MinSung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin