HYUNJIN'DEN
"Minho senin ben olmayan beynini si-"
Minho yanımızdan kalktıktan sonra hiç bir şey söylemeden gitmişti. Ve o zamandan sonra hiç bir şey yazmadı. E tabii amına kodum sabahın altısında mesaj atana kadar.
He bi' de mesaj şu "bEyLeR aCiL bİzİm oRdAkİ kAfEyE" LA YARRAM BU SAATTE YAZILIR MI? Söylediğim şey Minho denen amipin konuşmasıyla kesildi.
"Ya kanka yeter amına koyayım. Tamam hiç yazmadım ama bir sebebim var!" Hep bahanesi var bu salağın.
"He yarram neymiş sebebin?" Seungmin, tercümanım olmuşcasına konuştu. Helal lan!
"Ortaokulda ki Han Jisung vardı ya"
"He şu seni öpen. Ee n'olmuş" Güzel sevgilim söyledi.
"O... Ah! Söylesem de inanmazsınız ki amk!"
"Yarram söyle belki inancaz!" Chris dedoş sinirlii
Olan biten her boku anlattı. NEY BU AMK PERİ MASALI MI?!
"Aynen kanka bende John Wick" göz devirerek söylediğim şeye meleğim cevap verdi.
"Aslında olabilir saçlarında uzun ya sevgilim skhsksgsj" gülüşüne kurbannn.
"Bunu sen dışında biri söylese ağzına sıçardım güzelim ama sen benim ayrıcalığımsın"
Minho o sırada sahte bir şekilde boğazını temizledi ve; "konuya odaklana bilir miyiz?"
"Sana inanmamızı pliz bekleme" dedi Chan dedoş. BaNg cHaN iS So OlD.
"Jisung evimde." Dedi salak Min. Bi' saniye ne dedi o?!?!?
Hep bir ağızdan "NEYĞĞ!!?!??" Demeyi ihmal etmedik.
"Gelin göstereyim."
"AY HEMEN HEMEN!" Dedi heyecanla Lixie~
—————————————-
JİSUNG'DAN
Uyandım. Başım çatlıyor.
"Ah başım! Bi' saniye telefonum nerde?"
Yataktan kalkıp odayı turladım. Tanrım bu ev niye bu kadar büyük?
Telefon komidindeymiş :/ Telefonumu alıp saate baktım. Daha çok erken? Saat 7.00.Normalde bu kadar erken kalkmam. Neyse, Acaba Lee Know evde mi?
Odadan çıktım. Sadece bir tane, yan oda vardı. Kapıyı tıklatıp içeri girdim. Oh.. boş.
Neyse belki o da benim gibi erken kalkmıştır.Aşağıya inip salona baktım. Yoktu. Mutfağa baktım. Orada da yok. Nerde bu? Aman banane be.
Ama kafamda hâlâ bir soru var.. Beni gerçekten öpmek istemiş miydi? Dün soruma hiç cevap vermedi. Duymamazlıktan geldi.
Ah.. neyse çok açım bari yemek hazırlayayım.
——————————-
MİNHO'DAN
"Evet beyler geldik"
"E hadi girelim!!" Felix çok heyecanlı görünüyor. Yenge sakin mk.
Kapıyı açtım nefis bir koku geliyordu. Tanrım... Jisung uyanmış kahvaltı yapıyor!
"LAN JİSUNG!!!" Hyunjin'in bağırmasıyla Jisung yerinden sıçrayıp kapı tarafına baktı. Ağzı doluyken yanakları şişiyor... ÇOK TATLI!
————————
JİSUNG'DAN
Ah hayır! Cidden arkadaş grubunu getirmiş olamazsın Lee! Ne bok yicem ben?? Onu öptüğümde onlarda oradaydı!
Hyunjin'in çığılından sonra Felix koşarak bana sarıldı. Tanrım ne oluyor? Bunlar niye ölmüşüm de sonra dan dirilmişim gibi davranıyor?
"Lan Minho şaka yapıyon sandık amk!" Chan'ın söylediği şeye şaşırmıştım. Lee Know'a, Minho demişti..? Bir yalan daha...
________________________________________
EVET CENEMELERRRR. 1 AY SONRA GERİ DÖNDÜMMM.
Sanırım uzun süre sonra ilk uzun bir bölüm!!!
Türkçe kıtlığıma bakmayın Türkiye'de değilim Türkçe'yi unuttum🥸
NEYSE İYİ OKUMALARRR~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bring Me To Life -MinSung-
Fiksi PenggemarBüyücüler tarafından lanetlenen Jisung ve onun tek kurtuluş yolu Lee Know...