Finale özel şarkı: Leo - One Look
My Forgotten Summer Love
☀️🌊
Kirpiklerimi araladım ve otelimizin saatine baktım. Saat yanılmıyorsam sabah 8 civarlarındaydı. Otel odasından ayrıldım çünkü uykusuzluğum beni deliye çevirmişti, ne yaparsam yapayım uyuyamamıştım.
Yeni uyanmışlığın verdiği göz bulanıklığı şuan bir süreliğine benim hayatımı bulanık görmeme sebep olmuştu. Birazdan geçer diyerek geçiştirdim.
Bu saatleri seviyordum. Güneşin daha yeni doğmuşluğu ve gökyüzünün berraklığı bana çok güzel gelirdi. En çok da Riki'yi hatırlattığı için seviyordum sanırım.
Otelin perdelerini açtım ve dışarıya bakmanın keyfini sürmeyi amaçladım. Küçük otelimizin kapısının önünde büyük saman kağıdına sarılı bir zambak ve yanlış görmüyorsan üzerinde de kağıt vardı.
Otelin çıkış kapısını araladım ve bu zambağı elime alarak çimlere oturdum. Kim neden bu güzel zambakları almıştı ki? Üzerindeki notta dolandı gözlerim.
"Sevgili mi sevgili, Andro'm
Öncelikle sana bunları yazarken ne kadar acı çektiğimi bilmelisin. Ama sorun değil, önemli olan senin üzülmemen.
Sana dünkü yaptığım birkaç itiraf muhtemelen seni şaşırttı, bilmiyorum. Yani muhtemelen şaşırtmıştır. Dün sana bunu söyleyemedim, üzülmemen için. Fakat böyle seni daha da üzüyor olmaktan korkuyorum.Seni ilk görüşümden son görüşüme kadar sevdiğimi bilmelisin. Sana bunu belki çok anlatamadım, cesaret edemedim. Özür dilerim. Eğer seni kırdıysam ve şu anda habersiz gidişimden dolayı çok üzgünüm.
Keşke böyle olmasaydı. Eğer cesaretim olsaydı sana diyebileceğim pek çok şey varken sadece bunlardan bir kaçını mektupla yazabildiğim için üzgünüm. Sonumuzun böyle olmasını istemiyordum.
Keşke dün şehir ışıklarını seyrederken dinlediğimiz 'One Look' şarkısı bizim ayrılışımızı, mesafelerin bizi tarihe gömdüğünü hatırlayacak olmasaydı. Bunları yazıyor olmak istemezdim.
Keşke biraz zamanım varken sana adadığım şiirlerimi senin önünde gözlerine bakarak okuyabilseydim. Hayatın keşkelerle dolu olması bazen kötü, hemde çok kötü oluyor.
Sen de benim için aynı şeyleri mi düşünüyordun bilmiyorum. Fakat sadece tek bildiğim kalbimdi. Üzgünüm. Keşke geride bırakabileceğimiz bir fotoğrafımız olsaydı. Onun bile olmaması yürek sızlatıyor. En çok da benim yüreğimi.
Hatırlıyorsundur, dün sana Japonca bir kelime söylemiştim. Anlamını bile sormadın, ben de anlamını bilmeden korkmuştum içten içe. Seni seviyorum anlamına geliyor. Aishiteru.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Forgotten Summer Love《Nishimura Riki》
Historia Corta❝Selam, sen açık renkli ve çatısı gri renkli minimal otele yeni yerleşen kız'sın değil mi?❞