Chiquita
Yaptığın hiç hoş değildi AhyeonAhyeon
Aa, beğenmedin mi?
Unutma Canny bu sadece başlangıçtıChiquita
Bana Canny demeAhyeon
Ne zamandır sana itaat ediyorum da haberim yok?
Daha çok rahatsız olacaksın Canny
Sadece bekleChiquita
Benimle derdin ne?
Onlarca insan dururken
Neden ben
Neye zararım vardı?
AnlayamıyorumAhyeon
Ah, küçük Canny, bunların hepsini hak ettinChiquita
Nedenini bile bilmiyorum
En azından sana ne yaptığımı söyleAhyeon
Hiçbir şey Canny
Hiçbir şey
Sadece senin gibi sürtükler
Cezalandırılmaya mahkumdurChiquita
Sürtük damgası mı yiyorum birde?
. . .Ahyeon
Daha çok şey çekeceksin tatlım
Bu yolun sadece başı
Yarın okula gelmeyi unutma
Yoksa daha kötüsü olur*Chiquita tarafından görüldü*
Telefonu kendimden olabildiğince uzaklaştırdım. Daha bir ay öncesine kadar okulumu değiştirmemiş ülkenin genelinden bile daha çok yaşam sevincim ve isteğimle mutlu bir şekilde yaşıyordum. Gittiğim okulda çok arkadaş edinemeyince sessiz kalmış bunu da fırsata dönüştüren, eskiden aynı ilkokulda olduğum kız hayatıma tüm karanlığı bir anda yüklemişti.
İnsanların yaşadığı daha kötü olaylara şahit olmuştum. Ahyeon bana sadece sözlü zorbalık yapıyordu. Bana, ellerimi o pis vücuduna asla sürmem, demişti. Aslında bu işime geliyordu çünkü dövülmeye hiç katlanamazdım.
Sadece etrafa bakıp düşündükçe daha da sıkılıyordum. Okulumu değiştirirken benimle birlikte Rora'da gelmişti. En azından onun gibi bir arkadaşa sahiptim ve o bana iyi geliyordu.
Bir anlık gelen "Banane amına koyayım?" zihniyle telefonu elime geri aldım. Ahyeon'dan 2 mesaj daha gelmişti. Omzumu silktim ve ona bakmayacağıma dair kendime bir hatırlatma yaptım.
Chiquita
lan tirrek rorası
naberRora
disardsyım rhaat birak çikitaChiquita
sana yazmakta yasak olmus
kim caldı seni benden. . .Rora
bakamıyorum diyorum
sonra bakarım çikitaChiquita
tamam :-[*Rora tarafından görüldü*
*O sırada Rora*
"Kim rahatsız ediyor seni?" diye sordu Asa. "Sadece arkadaşım yazmış, sıkılmış herhalde. Garibanın başka arkadaşı yok." Bunun üzerine Rora ve Asa güldüler ama Rora Asa'nın bunu eziklik olarak gördüğünden ve Chiquita'yı kesinlikle sevmediğinden emindi. Rora'ysa sadece Chiquita için üzülüyordu.
Asa düşüncelere dalan Rora'nın kolundan çekiştirdi. Eliyle alışveriş merkezinin bir üst katında bulunan mağazayı işaret etti. "Bak Rora, geçen oraya gitmek istediğini söylememiş miydin?" Rora kafasını kaldırıp mağazaya baktı "Ah, evet buradaymış meğer."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dangerously | Chiyeon
FanfictionSeni sadece kalbimdeki o buruk, bulamadığım parçanın yerine koymak için sevmiştim. Sense bana sadece aptal olduğumu defalarca kanıtladın Ahyeon. Tekrar tekrar denemenin zor olduğunu biliyorum. Hayat kalbi kırık olanlar için hiç kolay değil.