Ahyeon'a attığım son mesajdan sonra yatağa gömülüp uyumuştum. Sabah ise alarmımın sesine uyanmıştım. Yine lanet olası okul vardı ve Ahyeon'u görecektim.
Okula varıp sırama geçtiğimde dersin başlamasına birkaç dakika kalmıştı. Hoca gelene kadar Rora'yla sohbet ettim.
"Günaydınnn."
"Günaydın Çikitaaaa."
"Naber lo?"
"Normal kardeş senden?"
"Eh pek iyi olduğum söylenemez ama sikimde mi? Yoo."
"İşte benim Çikita'm."
"Ne sandın yarr-"
"Ne dion Çikita?"
"Boş ver amk."
"Tamam hoca geliyo sus."
"Tamam."
Ders boyunca kafam farklı yerlerdeydi, hoca tarafından yüzlerce kez uyarılmama rağmen bir türlü odaklanamıyordum. Aklım sürekli olarak Ahyeon'a gidiyordu.
Bana yaptıklarının anlamını çözemesemde sadece psikolojim zarar görüyordu. Kılıma bile dokunmuyordu. Bir gün bunların sebebini umarım anlatırdı.
Ne olursa olsun onun çekiciliğini düşünmeden edemiyordum. Zorbalarken bile havalıydı. Keşke ben de böyle olabilseydim. Eh, tabii zorbalamadan.
Kafamı öylesine karaladığım defterden kaldırıp sınıfa göz gezdirince Ahyeon'un bana baktığını fark ettim. O anlık dalgınlığımla kafamı çeviremedim ve onun bana yaptığı tek şey gülümseyip el sallamak olmuştu. Ona şaşkın bir bakış attıktan sonra tekrardan defterime döndüm ama şokumu atlatamıyordum.
Hocanın dağılabilirsiniz demesiyle kendime geldim, teneffüsler dışında hiçbir derse kendimi verememiştim. Teneffüslerde de ya Rora'yla konuşuyordum ya da o Asa'nın yanına gidince yine defterimi karalıyor veya yemek yiyordum.
Çantamı topladığım ve sınıftan çıkacağım sıra Ahyeon yanıma geldi. "Rora'ya da söyle bu akşam sizi mahalledeki parka bekliyoruz gelirseniz 7 kişi olacağız, merak etme dövmeyeceğim," diyip güldü ve Rami'yle birlikte gülerek gitmeye devam etti.
Olanlara anlam veremeden sınıftan çıktım. Sakin ama hızlı adımlarla evime giderken Rora'ya mesaj attım.
Chiquita
roraaa
ahgekn
geldi
beni
seni
çapırıd
mahaekd
parkına
aksam
gideliö öi
sence
bise
yaparlar
mı
ahyeon dövmicem
merak
etme
dedi
7 kisi olcaz
dedi
ama kimler
var
bilmiyorum
ama
tahminim
varRora
amk çikitası
tek tek yazma özürlü
bilmem bslki gideriz
eğer ahyeondan rahatsız olmicaksan
bana uyar
tahminlerin kim pekiChiquita
Ahyeon la kimin arası iyi
söyle diyeyim
rami gelir
ruka gelir
pharita da gelir sanırım
ıy zengin bebe hic sebmiym onu
sora
hmm
1 kisi kalfı
sanıırm asada gdlir
bilmiom amaRora
Tamam lan gidelim
😍
ama sana sorun olmicaksaChiquita
asanın asını duyunca
carpılıyo amk bu
tmm gideriz
acaba ne yapcaklar ama
dur aln
ahyekm
mesj
stı
AAAAAAA***
Ahyeon
Düşündünüz mü?Chiquita
düşündilte
cnm zotbam
su türköe kurallarına uymadan olmuyo mu
robotla konusuyo gi i hissettim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dangerously | Chiyeon
FanfictionSeni sadece kalbimdeki o buruk, bulamadığım parçanın yerine koymak için sevmiştim. Sense bana sadece aptal olduğumu defalarca kanıtladın Ahyeon. Tekrar tekrar denemenin zor olduğunu biliyorum. Hayat kalbi kırık olanlar için hiç kolay değil.