Yn Got Attacked

3.5K 48 11
                                    

" 𝑺𝒉𝒉𝒉𝒉 !! " 𝒋𝒌 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒎𝒂𝒌𝒆 𝒖 𝒔𝒕𝒐𝒑 𝒕𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈..𝒀𝒐𝒖 𝒔𝒂𝒘 𝒉𝒊𝒎 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒓𝒔 𝒃𝒆𝒉𝒊𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒕𝒉𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒆𝒂𝒓 𝒗𝒊𝒆𝒘 𝒎𝒊𝒓𝒓𝒐𝒓 ...

"𝑭𝒓𝒐𝒎 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒊 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒅𝒓𝒊𝒗𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒓, 𝒊 𝒇𝒆𝒍𝒕 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒇𝒐𝒍𝒍𝒐𝒘𝒊𝒏𝒈 𝒖𝒔

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"𝑭𝒓𝒐𝒎 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒊 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒅𝒓𝒊𝒗𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒓, 𝒊 𝒇𝒆𝒍𝒕 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒇𝒐𝒍𝒍𝒐𝒘𝒊𝒏𝒈 𝒖𝒔..𝑻𝒉𝒆𝒏 𝒊 𝒈𝒂𝒛𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒆𝒂𝒓 𝒗𝒊𝒆𝒘 𝒎𝒊𝒓𝒓𝒐𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒇𝒊𝒏𝒅 𝒐𝒖𝒕 𝒂 𝒃𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑴𝒆𝒓𝒄𝒆𝒅𝒆𝒔 𝑩𝒆𝒏𝒛 𝒘𝒂𝒔 𝒇𝒐𝒍𝒍𝒐𝒘𝒊𝒏𝒈 𝒖𝒔.. '𝑭𝑼𝑪𝑲𝑰𝑵𝑮 𝑯𝑬𝑳𝑳 !..𝒂𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒂𝒅 𝒕𝒐 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏 𝒏𝒐𝒘 ,𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒊𝒎 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒚𝒏..' 𝑾𝒉𝒂𝒕 𝒊𝒇 s𝒉𝒆 𝒈𝒐𝒕 𝒕𝒐 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒊𝒔..𝑵𝒖𝒎𝒆𝒓𝒐𝒖𝒔 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕𝒔 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒊𝒏𝒕𝒆𝒓𝒓𝒖𝒑𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒏 𝒎𝒚 𝒎𝒊𝒏𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒊𝒎𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒄𝒓𝒐𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒊 𝒔𝒂𝒘 𝒀𝒏'𝒔 𝒔𝒄𝒂𝒓𝒆𝒅 𝒇𝒂𝒄𝒆..𝑰 𝑼𝒏𝒅𝒆𝒓𝒔𝒕𝒐𝒐𝒅 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒔𝒉𝒆 𝒏𝒐𝒕𝒊𝒄𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒓.."𝑱𝒌 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕
"𝑱-𝒋𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌 !..𝒔-𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆 𝒊𝒔 𝒇𝒐𝒍𝒍𝒐-𝒘𝒊𝒏𝒈 𝒖𝒔 .."𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒈𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒄𝒂𝒓𝒆𝒅..
"𝑫𝒐𝒏'𝒕 𝒃𝒆 𝒔𝒄𝒂𝒓𝒆𝒅 𝒃𝒂𝒃𝒚..𝒊𝒎 𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒖.."𝑱𝒌 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒊𝒏 𝒂 𝒔𝒘𝒆𝒆𝒕 𝒕𝒐𝒏𝒆 𝒕𝒐 𝒎𝒂𝒌𝒆 𝒖 𝒄𝒂𝒍𝒎..
𝒀𝒐𝒖 𝒏𝒐𝒅𝒅𝒆𝒅...
𝑾𝒉𝒆𝒏 𝒋𝒌 𝒈𝒂𝒛𝒆𝒅 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒘 𝒂 𝒎𝒂𝒏'𝒔 𝒉𝒂𝒏𝒅 𝒄𝒐𝒎𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒖𝒕 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒊𝒏𝒅𝒐𝒘 𝒊𝒏 𝒘𝒉𝒊𝒄𝒉 𝒉𝒆 𝒊𝒔 𝒉𝒐𝒍𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒈𝒖𝒏..𝑻𝒉𝒆 𝒎𝒂𝒏 𝒂𝒊𝒎𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒈𝒖𝒏 𝒕𝒐𝒘𝒂𝒓𝒅𝒔 𝒚𝒏 𝒘𝒉𝒊𝒄𝒉 𝒎𝒂𝒅𝒆 𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌'𝒔 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝒘𝒊𝒅𝒆𝒏𝒆𝒅. ..
" 𝒀𝑵 𝑯𝑬𝑨𝑫 𝑫𝑶𝑾𝑵 !!!! " 𝑱𝒌 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒆𝒅..

*𝑺𝑯𝑶𝑶𝑻*
𝑻𝒉𝒆 𝒃𝒖𝒍𝒍𝒆𝒕 𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒘𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒉𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒓, 𝒔𝒄𝒂𝒕𝒕𝒆𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒍𝒂𝒔𝒔 𝒊𝒕 𝒅𝒊𝒓𝒆𝒄𝒕𝒍𝒚 𝒍𝒂𝒏𝒅𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒉𝒂𝒏𝒅...
𝒀𝒐𝒖 𝒉𝒊𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒑𝒂𝒊𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝒃𝒍𝒐𝒐𝒅 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒇𝒍𝒐𝒘𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒂𝒏𝒅...
"𝑨𝑯𝑯𝑯𝑯𝑯 " 𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒓𝒊𝒆𝒅. .
"𝒀𝑵!!!! " 𝒋𝒌 𝒔𝒄𝒓𝒆𝒂𝒎𝒆𝒅
"𝑭𝒖𝒄𝒌!..𝒏𝒐𝒘 𝒖 𝒓 𝒅𝒆𝒂𝒅 !! "𝒋𝒌 𝒓𝒐𝒂𝒓𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓..
𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌 𝒐𝒑𝒆𝒏𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒄𝒂𝒓'𝒔 𝒘𝒂𝒓𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒑𝒖𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒐𝒖𝒕 𝒉𝒊𝒔 𝒈𝒖𝒏..𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌 𝒆𝒙𝒕𝒆𝒏𝒅𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒐𝒖𝒕 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒊𝒏𝒅𝒐𝒘 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒉𝒐𝒐𝒕 𝒔𝒕𝒓𝒂𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒂𝒕 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒆𝒂𝒅..𝑮𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒉𝒐𝒕 𝒔𝒕𝒓𝒂𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒐𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒂𝒏'𝒔 𝒉𝒂𝒏𝒅𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒓 𝒅𝒆𝒕𝒆𝒓𝒊𝒐𝒓𝒂𝒕𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒄𝒂𝒓 𝒈𝒐𝒕 𝒄𝒓𝒂𝒔𝒉𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒐𝒐𝒕𝒑𝒂𝒕𝒉..
𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒂𝒕 𝒉𝒊𝒎 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒅𝒓𝒊𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒓 𝒂𝒕 𝒇𝒖𝒍𝒍 𝒔𝒑𝒆𝒆𝒅 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒎𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒀𝒐𝒖 𝒍𝒂𝒚 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒐𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒍𝒂𝒑 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒉𝒊𝒔 𝒐𝒏𝒆 𝒂𝒓𝒎..
"𝑱-𝒋𝒖𝒏𝒈-𝒌𝒐𝒐𝒌 !."𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒂𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒎 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒆𝒂𝒗𝒊𝒍𝒚. ...
" 𝑫𝒐𝒏'𝒕 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝒃𝒂𝒃𝒚..𝒏𝒐𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏 𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒖..𝒊𝒎 𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒃𝒂𝒃𝒚..𝒑𝒍𝒆𝒂𝒔𝒆
ope𝒏 𝒖𝒑 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝒐𝒌𝒂𝒚 .."𝒋𝒌 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒈𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒑𝒂𝒏𝒊𝒄𝒌𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒆𝒍𝒍 𝒐𝒖𝒕...
"𝑨-𝒂𝒎 𝒊 𝒈𝒐𝒏𝒏𝒂 𝒅-𝒊𝒆 ? " 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒔𝒌𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒎 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒕𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒓𝒐𝒍𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒄𝒉𝒆𝒆𝒌𝒔..
"𝑵𝒐..𝑫𝒐𝒏'𝒕 𝒔𝒂𝒚 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒃𝒂𝒃𝒚..𝒏𝒐𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏 𝒕𝒐 𝒖 " 𝒋𝒌 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒕𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒇𝒐𝒓𝒎𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝒖𝒏𝒌𝒏𝒐𝒘𝒊𝒏𝒈𝒍𝒚. .

𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀'𝐒 𝐎𝐁𝐒𝐄𝐒𝐒𝐈𝐎𝐍  #Jk FF# BTS# 21+Smut 🔞Where stories live. Discover now