𝑨𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒄𝒓𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒐𝒓 𝒉𝒂𝒓𝒅𝒍𝒚 𝒇𝒐𝒓 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒎𝒊𝒏𝒖𝒕𝒆𝒔. .𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒕𝒐𝒐𝒅 𝒖𝒑 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒊𝒑𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒕𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒆𝒂𝒅𝒆𝒅 𝒕𝒐𝒘𝒂𝒓𝒅𝒔 𝒄𝒂𝒏𝒕𝒆𝒆𝒏..𝑾𝒉𝒆𝒏 𝒖 𝒓𝒆𝒂𝒄𝒉 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒂𝒘 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔 𝒘𝒂𝒊𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒇𝒐𝒓 𝒖 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒍𝒖𝒏𝒄𝒉...𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒐𝒘𝒂𝒓𝒅𝒔 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒘𝒆𝒂𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒇𝒂𝒌𝒆 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆...
“𝑯𝒆𝒚 𝒈𝒖𝒚𝒔...𝒊𝒎 𝒉𝒆𝒓𝒆 ” 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒊𝒏 𝒂 𝒔𝒘𝒆𝒆𝒕 𝒕𝒐𝒏𝒆..
“𝑾𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒆𝒍𝒍 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒈𝒐𝒏𝒆 𝒀𝒏! ” 𝑱𝒊𝒉𝒂 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒊𝒏 𝒂 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒃𝒊𝒕 𝒂𝒏𝒈𝒓𝒚 𝒕𝒐𝒏𝒆..
“𝑰 𝒘𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒘𝒂𝒔𝒉𝒓𝒐𝒐𝒎 ..𝒉𝒆𝒉𝒆𝒉𝒆..𝒔𝒐𝒓𝒓𝒚 ”𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒂𝒊𝒅..
“𝒉𝒎𝒎...𝒊𝒎 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒉𝒖𝒏𝒈𝒓𝒚 ..𝒍𝒆𝒕𝒔 𝒆𝒂𝒕 ”𝑱𝒊𝒉𝒂 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝑴𝒊𝒏𝒂 ..𝒘𝒉𝒐 𝒊𝒔 𝒔𝒍𝒆𝒆𝒑𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒓𝒆𝒔𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒂𝒃𝒍𝒆..𝑱𝒊𝒉𝒂 𝒃𝒂𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒂𝒃𝒍𝒆 𝒊𝒏 𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓 𝒘𝒉𝒊𝒄𝒉 𝒎𝒂𝒌𝒆 𝑴𝒊𝒏𝒂 𝒘𝒐𝒌𝒆 𝒖𝒑..
“𝑾𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒆𝒅 ?..𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒔𝒐𝒖𝒏𝒅? ”𝑴𝒊𝒏𝒂 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆..
“𝑨𝑯𝑯𝑯....𝑫𝑶 𝒀𝑶𝑼 𝑪𝑶𝑴𝑬 𝑯𝑬𝑹𝑬 𝑭𝑶𝑹 𝑺𝑳𝑬𝑬𝑷 𝑶𝑹 𝑬𝑨𝑻 !!!!!” 𝑱𝒊𝒉𝒂 𝒈𝒓𝒐𝒂𝒏𝒔 𝒊𝒏 𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓..𝒘𝒉𝒊𝒄𝒉 𝒎𝒂𝒌𝒆 𝑴𝒊𝒏𝒂 𝒈𝒖𝒍𝒑..
“𝒉𝒆𝒉𝒆𝒉𝒆 😅...𝒍𝒆𝒕𝒔 𝒆𝒂𝒕..” 𝑴𝒊𝒏𝒂 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒆𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈....
“𝑮𝒐𝒐𝒅 😤,” 𝑱𝒊𝒉𝒂 𝒔𝒂𝒊𝒅..
𝒀𝒐𝒖 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒂 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆..
“𝑫𝒐 𝑖 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒕𝒆𝒍𝒍 𝒖 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏𝒂𝒍𝒍𝒚 ? ” 𝑱𝒊𝒉𝒂 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒆𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈..
“𝒉𝒖𝒉?..𝒏𝒐..𝒏𝒐..𝒊𝒎 𝒆𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈. ”𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒆𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈. ..𝑻𝒊𝒎𝒆 𝑺𝒌𝒊𝒑𝒔 𝑻𝒐 𝑬𝒗𝒆𝒏𝒊𝒏𝒈.
𝒀𝒐𝒖 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒑𝒂𝒄𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒔𝒕𝒖𝒇𝒇𝒔.,𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝑱𝒊𝒉𝒂 𝒕𝒐𝒐𝒌 𝑴𝒊𝒏𝒂 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒉𝒆𝒓 𝒕𝒐 𝒃𝒂𝒔𝒌𝒆𝒕𝒃𝒂𝒍𝒍 𝒄𝒐𝒖𝒓𝒕 𝒕𝒐 𝒔𝒆𝒆 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝑻𝒉𝒆 𝑼𝒏𝒊𝒗𝒆𝒓𝒔𝒊𝒕𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕𝒕𝒉𝒓𝒐𝒃 𝑲𝒂𝒊 ,..𝒉𝒆 𝒊𝒔 𝑱𝒊𝒉𝒂'𝒔 𝒄𝒓𝒖𝒔𝒉.. 𝒀𝒐𝒖 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒏𝒐𝒕 𝒊𝒏 𝒂 𝒈𝒐𝒐𝒅 𝒎𝒐𝒐𝒅 𝒔𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒕𝒂𝒚𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒍𝒍𝒘𝒂𝒚 𝒘𝒂𝒊𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒐𝒓 𝒕𝒉𝒆𝒎...
YOU ARE READING
𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀'𝐒 𝐎𝐁𝐒𝐄𝐒𝐒𝐈𝐎𝐍 #Jk FF# BTS# 21+Smut 🔞
Fanfic𝑱𝒆𝒐𝒏 𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝑬𝑶 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒐𝒑 𝒄𝒐𝒎𝒑𝒂𝒏𝒚 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓𝒐𝒖𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕𝒍𝒆𝒔𝒔 𝑴𝒂𝒇𝒊𝒂 𝑲𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒍𝒍 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝑨𝒔𝒊𝒂..𝑭𝒐𝒓 𝒉𝒊𝒎 𝒎𝒐𝒏𝒆𝒚 𝒊𝒔 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊�...