GOT KIDNAPPED

1.9K 51 9
                                    

"𝐴𝑅𝐸 𝑌𝑂𝑈 𝐹𝑈𝐶𝐾𝐼𝑁𝐺 𝑁𝑈𝑇𝑆 𝑀𝐼𝑁𝐴 ?????...𝑊𝐻𝑌 𝐷𝐼𝐷𝑁'𝑇 𝑈 𝐶𝐴𝐿𝐿 𝑇𝐻𝐸 𝐶𝑂𝑃𝑆 ???.." 𝐽𝑖𝒉𝑎 𝑟𝑜𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑖𝑛 𝑡𝒉𝑒 𝑠𝑡𝑟𝑒𝑒𝑡𝑠 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑒 𝑎𝑡 𝑡𝒉𝑒𝑚 ...

"𝑊𝑖𝑙𝑙 𝑢 𝑏𝑒 𝑞𝑢𝑖𝑒𝑡 𝐽𝑖𝒉𝑎..𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑖𝑠 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 𝑢𝑠..! " 𝑠𝒉𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑..

"𝑄𝑢𝑖𝑒𝑡 𝒉𝑢𝒉!..𝐷𝑜 𝑖 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑞𝑢𝑖𝑒𝑡 𝑀𝑖𝑛𝑎?..𝑇𝐻𝑂𝑆𝐸 𝐵𝐴𝑆𝑇𝐸𝑅𝐷𝑆 𝑊𝑂𝑈𝐿𝐷 𝐻𝐴𝑉𝐸 𝐹𝑈𝐶𝐾 𝑌𝑂𝑈 𝑌𝐸𝑆𝑇𝐸𝑅𝐷𝐴𝑌 !!..𝐴𝑁𝐷 𝐷𝑂 𝑌𝑂𝑈 𝑊𝐴𝑁𝑇 𝑀𝐸 𝑇𝑂 𝐵𝐸 𝑄𝑈𝐼𝐸𝑇 !!.." 𝑠𝒉𝑒 𝑦𝑒𝑙𝑙𝑠..

"𝐽𝑖𝒉𝑎𝑎!!..𝑖 𝑐𝑎𝑛 𝑝𝑟𝑜𝑡𝑒𝑐𝑡 𝑚𝑦𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑛𝑎𝒉 ! " 𝑠𝒉𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑..

"𝑃𝑟𝑜𝑡𝑒𝑐𝑡 ?! 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒𝑛'𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑎𝑛𝑦 𝑠𝑢𝑝𝑒𝑟𝒉𝑒𝑟𝑜'𝑠 𝑤𝒉𝑜 𝑐𝑎𝑛 𝑏𝑒𝑎𝑡 𝑡𝒉𝑒 𝑠𝒉𝑖𝑡 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓𝑓 𝑡𝒉𝑒𝑚.." 𝑠𝒉𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑀𝑖𝑛𝑎 𝑟𝑜𝑙𝑙𝑒𝑑 𝒉𝑒𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑠 ..

"𝐼 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑛𝑜𝑡 𝑙𝑒𝑡 𝑢 𝑔𝑜 𝑎𝑙𝑜𝑛𝑒 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡𝑜𝑑𝑎𝑦 𝑜𝑛...! " 𝑠𝒉𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑀𝑖𝑛𝑎 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑝𝑙𝑎𝑚 ..

"𝑊𝒉𝑎𝑡𝑠 𝑤𝑟𝑜𝑛𝑔 𝑤𝑖𝑡𝒉 𝑢 𝑔𝑢𝑟𝑙..?..𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑛𝑜𝑡𝒉𝑖𝑛𝑔 𝒉𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑚𝑒..𝑖𝑚 𝑡𝑜𝑡𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑓𝑖𝑛𝑒.." 𝑠𝒉𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑

"𝐷𝑖𝑑 𝑖 𝑎𝑠𝑘 𝑢?..𝑛𝑜 𝑟𝑖𝑔𝒉𝑡? ..𝑠𝑜 𝑢 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑠𝒉𝑢𝑡 𝑡𝒉𝑒 𝑓𝑢𝑐𝑘 𝑢𝑝 ...𝑤𝒉𝑎𝑡 𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑡𝒉𝑎𝑡𝑠 𝑓𝑖𝑛𝑎𝑙.." 𝑠𝒉𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑐𝑜𝑙𝑑𝑙𝑦 ..

"𝑂𝑘𝑎𝑦𝑦𝑦𝑦! "𝑠𝒉𝑒 𝑠𝑖𝑔𝒉𝑒𝑑

*𝑇𝐼𝑀𝐸 𝑆𝐾𝐼𝑃𝑆*

"𝑁𝑜𝑤 𝑔𝑜 𝑖𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒 ! " 𝐽𝑖𝒉𝑎 𝑠𝑎𝑖𝑑..

"𝑂𝑘𝑎𝑦𝑦𝑦𝑦!!!...𝑏𝑦𝑒 𝑚𝑜𝑚 " 𝑆𝒉𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑝𝑙𝑎𝑦𝑓𝑢𝑙𝑙𝑦 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝐽𝑖𝒉𝑎 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒..

"𝐵𝑦𝑒 ! "𝑠𝒉𝑒 𝑤𝑎𝑣𝑒𝑑 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝒉𝑒𝑎𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 𝒉𝑒𝑟 𝒉𝑜𝑚𝑒..𝑂𝑛 𝑡𝒉𝑒 𝑤𝑎𝑦 𝐽𝑖𝒉𝑎 𝑛𝑜𝑡𝑖𝑐𝑒𝑑 𝑎 𝑐𝑜𝑠𝑦 𝑐𝑎𝑓𝑒 𝑠𝒉𝑒 𝒉𝑎𝑑 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑠𝑒𝑒𝑛 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 ..𝑡𝒉𝑒 𝑤𝑎𝑟𝑚 𝑔𝑙𝑜𝑤 𝑜𝑓 𝑖𝑡𝑠 𝑙𝑖𝑔𝒉𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑡𝒉𝑒 𝑎𝑟𝑜𝑚𝑎 𝑓𝑟𝑒𝑠𝒉𝑙𝑦 𝑏𝑟𝑒𝑤𝑒𝑑 𝑐𝑜𝑓𝑓𝑒𝑒 𝑏𝑒𝑐𝑘𝑜𝑛𝑒𝑑 𝒉𝑒𝑟..

"𝐿𝑒𝑡𝑠 𝑏𝑢𝑦 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡𝒉𝑖𝑛𝑔 " 𝑠𝒉𝑒 𝑤𝒉𝑖𝑠𝑝𝑒𝑟𝑒𝑑, 𝑝𝑢𝑠𝒉𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑝𝑒𝑛 𝑡𝒉𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟..

𝐼𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒, 𝑡𝒉𝑒 𝑐𝑎𝑓𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑏𝑢𝑠𝑡𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑖𝑡𝒉 𝑠𝑡𝑢𝑑𝑒𝑛𝑡𝑠 𝑐𝑎𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑖𝑛𝑔 ..𝑆𝒉𝑒 𝒉𝑒𝑎𝑑𝑒𝑑 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 𝑡𝒉𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑛𝑡𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑜𝑟𝑑𝑒𝑟𝑒𝑑 𝑡𝑤𝑜 𝑙𝑎𝑡𝑡𝑒..𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑒𝑡𝑡𝑙𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑡𝒉𝑒 𝑐𝒉𝑎𝑖𝑟 𝑤𝑎𝑖𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟 𝒉𝑒𝑟 𝑜𝑟𝑑𝑒𝑟, 𝒉𝑒𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑐𝑎𝑢𝑔𝒉𝑡 𝑎 𝑓𝑖𝑔𝑢𝑟𝑒 𝑠𝑖𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑐𝑟𝑜𝑠𝑠 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝒉𝑒𝑟 ,𝑠𝑒𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑡𝒉𝑒 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛 𝑎 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒 𝑎𝑝𝑝𝑒𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑜𝑛 𝒉𝑒𝑟 𝑓𝑎𝑐𝑒..

𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀'𝐒 𝐎𝐁𝐒𝐄𝐒𝐒𝐈𝐎𝐍  #Jk FF# BTS# 21+Smut 🔞Where stories live. Discover now