Hey guys..if u like my ff please comment...
__________________________________
“𝐥-𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐦𝐞𝐞...𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐦-𝐦𝐞...” 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐟𝐫𝐞𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐢𝐬 𝐠𝐫𝐢𝐩...
𝐇𝐞 𝐭𝐢𝐠𝐡𝐭𝐞𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐠𝐫𝐢𝐩 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐢𝐫 𝐰𝐚𝐢𝐬𝐭..
“𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐠𝐫𝐲 𝐤𝐢𝐭𝐭𝐞𝐧..𝐢𝐭 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐧𝐨𝐭 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮 ”Jk 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐝𝐚𝐫𝐤 𝐠𝐚𝐳𝐞..𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐥𝐩𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐟𝐞𝐚𝐫..
“𝐒𝐨 𝐡𝐨𝐰'𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐟𝐟𝐞𝐫..𝐝𝐢𝐝 𝐮 𝐚𝐠𝐫𝐞𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐢𝐭..𝐌𝐫 𝐊𝐚𝐧𝐠 ” ? 𝐇𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐝𝐞𝐞𝐩 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐥𝐨𝐭 𝐨𝐟 𝐞𝐦𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧...
“ 𝐈-𝐈 𝐚𝐠𝐫𝐞𝐞 𝐌-𝐌𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫....𝐘𝐨𝐮 𝐜-𝐚𝐧 𝐭𝐚𝐤-𝐞 𝐡𝐞𝐫 ” 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐡𝐞𝐬𝐢𝐭𝐚𝐧𝐭𝐥𝐲..
𝐘𝐨𝐮 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐢𝐧 𝐬𝐡𝐨𝐜𝐤..
“𝐇𝐨𝐰 𝐜𝐚𝐧 𝐡𝐞?...𝐇𝐨𝐰 𝐜𝐚𝐧 𝐡𝐞 𝐚𝐠𝐫𝐞𝐞 ? ” 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐭𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐟𝐥𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐨𝐧-𝐬𝐭𝐨𝐩..
“𝐆𝐨𝐨𝐝..𝐒𝐨 baby..𝐥𝐞𝐭𝐬 𝐠𝐨..”𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐢𝐧 𝐚 𝐡𝐮𝐬𝐤𝐲 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞..
𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐨𝐝𝐲 𝐬𝐡𝐢𝐯𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐝𝐞𝐞𝐩 𝐲𝐞𝐭 𝐬𝐞𝐱𝐲 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞...
“𝐌-𝐌𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐝𝐢𝐝 𝐮 𝐟𝐨-𝐫𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐦𝐞..𝐜-𝐜𝐚𝐧 𝐢 𝐠𝐨 𝐦𝐚𝐬𝐭-𝐞𝐫? ” 𝐌𝐫 𝐊𝐚𝐧𝐠 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝
𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐦𝐢𝐫𝐤𝐞𝐝 ,
“𝐇𝐨𝐰 𝐜𝐚𝐧 𝐢 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐮 𝐞𝐚𝐬𝐢𝐥𝐲 𝐌𝐫 𝐊𝐚𝐧𝐠 ...”𝐉𝐤 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐬𝐦𝐢𝐫𝐤...
𝐌𝐫 𝐊𝐚𝐧𝐠 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐢𝐧 𝐟𝐞𝐚𝐫....
“𝐁-𝐁𝐮𝐭 𝐦𝐚𝐬𝐭-𝐞𝐫 𝐮 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐲-𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐧-𝐨𝐭 𝐤𝐢𝐥𝐥 𝐦-” 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐌𝐫 𝐊𝐚𝐧𝐠 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞 ,𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐡𝐨𝐨𝐭𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐨𝐫𝐞𝐡𝐞𝐚𝐝..𝐘𝐨𝐮 𝐬𝐜𝐫𝐞𝐚𝐦𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐬𝐡𝐮𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐢𝐧 𝐟𝐞𝐚𝐫. .....
“𝐈𝐦 𝐧𝐨𝐭 𝐚 𝐠𝐨𝐝 𝐭𝐨 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐮..𝐈𝐦 𝐚 𝐌𝐎𝐍𝐒𝐓𝐄𝐑..𝐈 𝐖𝐈𝐋𝐋 𝐍𝐄𝐕𝐄𝐑 𝐅𝐎𝐑𝐆𝐈𝐕𝐄 𝐖𝐇𝐎𝐄𝐕𝐄𝐑 𝐒𝐓𝐀𝐍𝐃𝐒 𝐀𝐆𝐀𝐈𝐍𝐒𝐓 𝐌𝐄..!!!!!!!!.”𝐉𝐤 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐭𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐮𝐥𝐥𝐞𝐭𝐬 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐢𝐧𝐮𝐨𝐮𝐬𝐥𝐲 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐌𝐫 𝐊𝐚𝐧𝐠'𝐬 𝐛𝐨𝐝𝐲 𝐮𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐮𝐥𝐥𝐞𝐭𝐬 𝐨𝐯𝐞𝐫...𝐘𝐨𝐮 𝐜𝐨𝐯𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐬𝐡𝐮𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐭𝐢𝐠𝐡𝐭𝐥𝐲 𝐢𝐧 𝐟𝐞𝐚𝐫..
“𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐬 !!!! 𝐜𝐥𝐞𝐚𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐞𝐬𝐬 !!” 𝐉𝐤 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐢𝐧 𝐚 𝐜𝐨𝐥𝐝 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞𝐝 𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐜𝐨𝐧𝐝𝐢𝐭𝐢𝐨𝐧..
“𝐋𝐞𝐭'𝐬 𝐠𝐨 𝐤𝐢𝐭𝐭𝐞𝐧 ” 𝐉𝐤 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐢𝐧 𝐚 𝐝𝐞𝐞𝐩 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞..
𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 , 𝐁𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐮 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐬𝐚𝐲 𝐮 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐝𝐢𝐳𝐳𝐲..𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐰 𝐡𝐢𝐦 𝐬𝐦𝐢𝐫𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐥𝐚𝐧𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭..
YOU ARE READING
𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀'𝐒 𝐎𝐁𝐒𝐄𝐒𝐒𝐈𝐎𝐍 #Jk FF# BTS# 21+Smut 🔞
Fanfic𝑱𝒆𝒐𝒏 𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝑬𝑶 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒐𝒑 𝒄𝒐𝒎𝒑𝒂𝒏𝒚 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓𝒐𝒖𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕𝒍𝒆𝒔𝒔 𝑴𝒂𝒇𝒊𝒂 𝑲𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒍𝒍 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝑨𝒔𝒊𝒂..𝑭𝒐𝒓 𝒉𝒊𝒎 𝒎𝒐𝒏𝒆𝒚 𝒊𝒔 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊�...