𝑻𝒉𝒆 𝒆𝒂𝒓𝒍𝒚 𝒓𝒊𝒔𝒆𝒓𝒔 𝒄𝒉𝒊𝒓𝒑𝒊𝒏𝒈, 𝒎𝒐𝒓𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒖𝒏 𝒃𝒆𝒂𝒎𝒔 𝒑𝒆𝒆𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒍𝒐𝒖𝒅𝒔, 𝒃𝒊𝒓𝒅𝒔 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒎𝒐𝒓𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒓𝒊𝒕𝒖𝒂𝒍𝒔, 𝒂 𝒈𝒆𝒏𝒕𝒍𝒆 𝒄𝒐𝒐𝒍 𝒃𝒓𝒆𝒆𝒛𝒆, 𝒈𝒐𝒍𝒅𝒆𝒏 𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆, 𝒄𝒐𝒗𝒆𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒏𝒂𝒕𝒖𝒓𝒂𝒍 𝒂𝒏𝒅 𝒎𝒂𝒏-𝒎𝒂𝒅𝒆 𝒄𝒓𝒆𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔, 𝒇𝒖𝒍𝒍 𝒐𝒇 𝒃𝒆𝒂𝒖𝒕𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒎𝒂𝒈𝒊𝒄, 𝒇𝒊𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒓𝒐𝒎𝒊𝒔𝒆 𝒐𝒇 𝒂 𝒏𝒆𝒘 𝒃𝒆𝒈𝒊𝒏𝒏𝒊𝒏𝒈...𝑻𝒉𝒆 𝒔𝒖𝒏 𝒓𝒂𝒚𝒔 𝒔𝒆𝒆𝒑𝒆𝒅 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒓𝒐𝒐𝒎 𝒘𝒉𝒊𝒄𝒉 𝒎𝒂𝒅𝒆 𝒖 𝒂𝒘𝒂𝒌𝒆..𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒍𝒐𝒘𝒍𝒚 𝒐𝒑𝒆𝒏𝒆𝒅 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝒇𝒆𝒆𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒆𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒐𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒃𝒐𝒅𝒚..
𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒂𝒛𝒆𝒅 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝒇𝒊𝒏𝒅 𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌 𝒔𝒍𝒆𝒆𝒑𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒓𝒆𝒔𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒃𝒆𝒕𝒘𝒆𝒆𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒃𝒐𝒐𝒃𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒐𝒏𝒆 𝒂𝒓𝒎 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒘𝒂𝒊𝒔𝒕 𝒉𝒖𝒈𝒈𝒊𝒏𝒈 𝒖 𝒕𝒊𝒈𝒉𝒕𝒍𝒚 𝒏𝒐𝒕 𝒘𝒂𝒏𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒔𝒑𝒂𝒄𝒆..𝑼𝒏𝒌𝒏𝒐𝒘𝒊𝒏𝒈𝒍𝒚 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 𝒓𝒂𝒕𝒆 𝒊𝒏𝒄𝒓𝒆𝒂𝒔𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒂 𝒔𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒔𝒉𝒚𝒏𝒆𝒔𝒔 𝒑𝒊𝒏𝒌𝒆𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒄𝒉𝒆𝒆𝒌𝒔...𝑨 𝒔𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆 𝒇𝒐𝒓𝒎𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒍𝒊𝒑𝒔 𝒔𝒆𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒊𝒎..
“𝑾𝒉𝒚 𝒉𝒆 𝒊𝒔 𝒔𝒐 𝒄𝒖𝒕𝒆...𝑯𝒊𝒔 𝒆𝒚𝒆, 𝑯𝒊𝒔 𝒏𝒐𝒔𝒆 , 𝑯𝒊𝒔 𝒍𝒊𝒑𝒔 𝑯𝒊𝒔 𝒃𝒐𝒅𝒚 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒔 𝒂𝒕𝒕𝒓𝒂𝒄𝒕𝒊𝒗𝒆 ..𝑯𝒆 𝒊𝒔 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒂 𝒈𝒓𝒆𝒆𝒌 𝒈𝒐𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒔𝒖𝒓𝒆...”𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒊𝒏𝒈...𝑺𝒖𝒅𝒅𝒆𝒏𝒍𝒚 𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒗𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒊𝒏 𝒔𝒍𝒆𝒆𝒑 ,𝒘𝒉𝒊𝒄𝒉 𝒎𝒂𝒅𝒆 𝒉𝒊𝒔 𝒍𝒊𝒑𝒔 𝒕𝒐𝒖𝒄𝒉 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒔𝒌𝒊𝒏 ..𝒀𝒐𝒖 𝒎𝒐𝒂𝒏 𝒔𝒆𝒏𝒔𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒐𝒕 𝒕𝒐𝒖𝒄𝒉 𝒐𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒔𝒌𝒊𝒏...
“𝑨𝒉𝒉..𝒖𝒎𝒎..” 𝒚𝒐𝒖 𝒎𝒐𝒂𝒏𝒆𝒅 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒔𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒆𝒚𝒆𝒔..
“𝑨𝒎 𝒊 𝒎𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒖 𝒉𝒂𝒓𝒅 𝒅𝒐𝒍𝒍 ” 𝑨 𝒅𝒆𝒆𝒑 𝒗𝒐𝒊𝒄𝒆...
𝒀𝒐𝒖 𝒐𝒑𝒆𝒏𝒆𝒅 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒖𝒅𝒅𝒆𝒏 𝒗𝒐𝒊𝒄𝒆..𝒀𝒐𝒖 𝒔𝒂𝒘 𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒂 𝒏𝒂𝒖𝒈𝒉𝒕𝒚 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆...
𝒀𝒐𝒖𝒓 𝒄𝒉𝒆𝒆𝒌𝒔 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒃𝒖𝒓𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒏 𝒆𝒎𝒃𝒂𝒓𝒓𝒂𝒔𝒔𝒎𝒆𝒏𝒕 ....
“𝑾-𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒅𝒊𝒅 𝒖 𝒘𝒐𝒌𝒆 𝒖𝒑 ” 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒔𝒌𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒎 𝒔𝒉𝒚𝒍𝒚
“𝑾𝒉𝒆𝒏 𝒖 𝒎𝒐𝒂𝒏𝒆𝒅 𝒌𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 ”𝒋𝒌 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒂𝒔 𝒉𝒆 𝒘𝒊𝒏𝒌𝒆𝒅...
“𝑫𝒊𝒅 𝒖 𝒔𝒆𝒆 𝒂𝒏𝒚 𝒘𝒆𝒕 𝒅𝒓𝒆𝒂𝒎 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒎𝒆 𝒅𝒂𝒓𝒍𝒊𝒏𝒈 ...𝒊𝒇 𝒖 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒊 𝒄𝒂𝒏 𝒎𝒂𝒌𝒆 𝒊𝒕 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒕𝒓𝒖𝒆 ”𝒋𝒌 𝒕𝒆𝒂𝒔𝒆𝒅 𝒖..
“𝑵𝒐..𝒊-𝒊...𝑰𝒎 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒐𝒓 𝒔𝒉𝒐𝒘𝒆𝒓..” 𝒀𝒐𝒖 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒂𝒔 𝒖 𝒑𝒖𝒔𝒉𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒎 𝒔𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕𝒍𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒓𝒂𝒏 𝒕𝒐 𝒘𝒂𝒔𝒉𝒓𝒐𝒐𝒎. ...
“𝑰 𝒄𝒂𝒏 𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒖 𝒄𝒐𝒎𝒑𝒂𝒏𝒚 𝒅𝒐𝒍𝒍 ”𝒋𝒌 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒕𝒔 ..
“𝑵𝒐 𝒏𝒆𝒆𝒅 ! "𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒂𝒔 𝒖 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒐𝒐𝒓....
*Inside The Bathroom*
“𝑭𝒖𝒄𝒌 𝒉𝒆 𝒊𝒔 𝒔𝒖𝒄𝒉 𝒂 𝒑𝒆𝒓𝒗𝒆𝒓𝒕 ....𝒘𝒉𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒆𝒍𝒍 𝒎𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 𝒊𝒔 𝒃𝒆𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒐 𝒇𝒂𝒔𝒕...𝒄𝒐𝒏𝒕𝒓𝒐𝒍 𝒚𝒏𝒏𝒊𝒆...”𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒖𝒓𝒔𝒆𝒍𝒇....
YOU ARE READING
𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀'𝐒 𝐎𝐁𝐒𝐄𝐒𝐒𝐈𝐎𝐍 #Jk FF# BTS# 21+Smut 🔞
Fiksi Penggemar𝑱𝒆𝒐𝒏 𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝑬𝑶 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒐𝒑 𝒄𝒐𝒎𝒑𝒂𝒏𝒚 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓𝒐𝒖𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕𝒍𝒆𝒔𝒔 𝑴𝒂𝒇𝒊𝒂 𝑲𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒍𝒍 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝑨𝒔𝒊𝒂..𝑭𝒐𝒓 𝒉𝒊𝒎 𝒎𝒐𝒏𝒆𝒚 𝒊𝒔 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊�...