Mini powiedzonka

59 3 0
                                    

Wiem, że ta strona jest po nic, ale chcę, żebyście wiedzieli, jak wygląda terytorium lub co kim jest.

Terytorium:

Obóz Klanu Mgły- opuszczona stodoła, w której mieszka Klan Mgły

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Obóz Klanu Mgły- opuszczona stodoła, w której mieszka Klan Mgły. Ma dziurę w dachu.
Niebezpieczna Dziura- (nwm jak to nazwać) dziura, w której są węże,szczury itp.
Zakopane Pod Ziemię- (sory że na mapce źle napisane) przez głazy zostało zakopane. Nikt nie wie co tam jest.
Szuwary- szuwary, które odgradzają przejście do wody (ofc nie zawsze). Są tam myszy i inne ptaki.
Długa Rzeka- rzeka, która powoduje liczne powodzie.
Most Dwunożnych- chyba nie muszę wyjaśniać.
Dziura do Księżycowego Wodospadu- idzie się tam do Księżycowego Wodospadu. Miejsce, w którym koty mogą gadać z Klanem Gwiazdy.
Droga Grzmotu- jeżdżą po niej wielkie potwory (ciężarówki)
Pudła Dwunożnych- miejsce, w którym wielkie potwory dają swoje rzeczy. Mieszkają tam Zbójnicy (grupka włóczęgów/samotników). Za nimi są siedliska dwunożnych.
Srebrna Ścieżka- tory
Piorunowy Wąż- pociąg

Wyjaśnienie kilku rzeczy:

piorunowy wąż- to zabawa, nie pociąg. Jest z małej litery. To jest to samo co w borsuczej przejażdżce. Tylko inaczej nazwana.

Zwierzyna:
Myszy
Jastrzębie (czasem)
Ptaki
Węże
Szczury
Ryby (tylko koty z przodkami Klanu Rzeki lub które były to jedzą)
I wiele innych (te np z UWD)

Rzeczy w Klanie Mgły:
Worek Klanowy- miejsce, w którym przywódca zwołuje klan i robi zebrania 

WAŻNE:
o wojownikach:
Wojownicy mogą spotykać się z kotami SPOZA klanu. Ale ważne jest, by to powiedzieli. Jeśli klan wyrzuci kotkę/kocura, mogą bez problemu dołączyć do klanu, a nawet mieć razem kociaki
o medykach:
Jest to norma jak ma się kociaki. Pod warunkiem, że ma się ucznia. Trzeba mu pomóc z ziołami lub ranami. Ale gdy się nie ma... Ktoś w tedy musi pomóc z ziołami. Ale medyczki ogólnie mogą mieć kociaki i partnerów. (Nawet medycy mogą partnerki)
o uczniach:
Jedyna ważna rzecz to, że ucznie nie mają końcowych zadań. Jakby mają, ale nie takie jak w innych klanach. Uczniowie muszą przetrwać zimę, żeby zostać wojownikami. Ponieważ Klan Mgły jest w górach, zima jest tam ultra zimna. Uczniowie dalej muszą polować i patrolować, ale nie tak bardzo. Śnieżna Gwiazda zarządziła to, tylko po to, że jej jeden z pierwszych uczniów (w Klanie Mgły) umarł z zimna na ostatnim zadaniu. (to jest metoda rzadka. Nie ma jej za dużo w książkach)

To tyle!!! Zapraszam do czytania!!!

Nowy Świat II tom (nie ukończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz