Ömer ortağı Can ile Korkmaz şirketine giriş yaptı. Az sonra yeni bir projeye imza attıkları bu şirketin en büyük hissedarı ile bir toplantıları gerçekleşecekti. Üst kata çıktıklarında onları asistan kız karşıladı ve Kayhan beyin onları beklediğini söyledi. Ömer önden ilerleyip asistanın açtığı kapıdan girdi. Gördükleri ile şaşırıp, boğazını temizledi. Gelen ses ile Lale hanım Kayhan beyin kucağından kalkmıştı hemen. Ömer'in ardından odaya giren Can da olaya şahit olmuştu. Lale'nin kalkması ile Kayhan da ayağa kalkmış, ağzını silmişti. Masanın etrafından dolanıp misafirlerinin yanına gitti.Ka: Aman efendim hoş geldiniz.
Ömer Can'a bakarak gözlerini devirdi. Yüzüne sahte bir gülümseme kondurarak Kayhan'ın elini sıktı.
Ö: Merhaba Kayhan bey.
Can ile de tokalaştılar.
C: Merhaba.
Ka: Buyurun buyurun, ayakta kalmayın.
Ömer ile Can masanın önündeki koltuklara oturdular.
Ka: Ne içerseniz? Ne ikram edelim size?
Ö: Teşekkürler, niyetliyizKa: Allah kabul etsin.
Kayhan geçip yerine oturdu, Lale hanım ise ayakta kalmayı tercih etti. Hal hatır sorduktan sonra iş konuşmaya başladılar.
Ka: İsterseniz toplantı masasına geçelim, orada çizimleri daha iyi inceleriz.
Hepsi toplantı masasına geçip oturdular.
Ö: E Bora bey katılmayacak mı toplantıya?
Ka: Hayır maalesef, bizim bir diğer inşaatta sorun çıkmış ona bakmaya gitti.
Bora Korkmaz Kayhan'ın amcasının oğluydu. Ömer ile Can aslında onun ile bu projeye imza atmışlardı, ama Kayhan yurtdışından dönünce işlerin başına geçmişti, bu yüzden çalışmaya onunla devam ediyorlardı.
Ömer önündeki çizimi Lale hanıma taraf döndürdü.
Ö: Lale hanım, dün çiziminizi incelerken bir şey dikkatimi çekti.
Herkes Ömer'e döndü.
Ö: Bu katta boş alan bırakmışsınız, ne için olduğunu sorabilir miyim?
Lale çizimi kendisine doğru döndürüp bakmaya başladı. Tedirgin olmuştu, Ömer bunu fark etmişti hemen.
L: E ben şey.
Lale biraz düşünüp aklına ilk geleni söyledi.
L: E spor salonu için düşünmüştüm.
Ömer kaşlarını çattı.
Ö: Spor salonu mu?
L: Hı hı evet.
Ö: Ama spor salonu diğer katta var zaten. Bu otel için 1 spor salonu yeterli diye düşünüyorum. Öyle değil mi?
C: Bence de yeterli. O alan çok farklı kullanılabilir.
L: Tabi siz nasıl isterseniz.
Az sonra Ömer yine Lale hanıma bir soru sordu ve yine Lale hanım normal bir cevap verememişti. Ömer artık ondan şüphe etmeye başlamıştı. Bu çizimi ilk gördüğünde hayran kalmıştı. Sırf bu yüzden ortak olacağı şirketi önemsememiş, projeye ortak olmuştu. Lale hanıma mimar olarak çok güzel bir iş çıkardığını söylemiş defalarca tebrik etmişti.
Ö: Lale hanım çok basit bir soru sordum aslında.
Lale panik oldu.
Ömer artık bazı şeyleri anlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Seçim
Romanceİnsanlar kaderleri yüzünden değil, Yanlış Seçimleri yüzünden mutsuz olurlar.