2.

4 3 0
                                    

Reggel mikor felkeltem ,szemembe sütött a nap . Így is fájtak ,mert fel voltak kissé duzzadva .

Lassan fel álltam ,a tükörhöz léptem amiből undorodva néztem is el gyorsan . Egyből elő szedtem egy kettő ruhát , az egyik táskámból.

Egy fekete rövid nadrágot ,mellé egy lila has pólót ,a hajam kifésültem . Majd egy kis sminket kentem magamra ,hogy ne úgy nézzek ki mint egy zombi .

Felhuztam egy boka zoknit majd kinyitottam az ajtóm . Kint csak bútorok voltak ,egy hang se semmi .

Kimentem a konyhába ahol az asztalon egy levél állt és egy-kettő kulcs .

"Szia kincsem !
Bocsánat,hogy személyesen nem tudtam elköszönni . De magadra zártad az ajtód és még nagyban aludtál . Mi elmentünk apáddal ..-itt élesen be szívtam a levegőt .-majd jelentkezünk . Addig is ,itt vannak a kulcsaid . A nagyobb kulccsomo a házadé, a másik kulcs az új kocsid kulcsa. Vezess óvatosan ,a kocsiba be kapcsoltuk merre kell menned . Az albérlet kulcsát csak csúsztasd a kinti szőnyeg alá .
Reméljük tetszik majd a ház ,és könnyen be illeszkedsz . Jaj azt nem is említettem ,de a közelben lakik az igazi nagymamád. Ha úgy gondolod látogasd meg ...
Szerettel , szerető családod.„

Mikor a végére értem össze gyűrtem a lapot és bele dobtam a kukába ,majd a kulcsokat zsebre vágva indultam a cuccaimért. Egy bő fél óra alatt kivittem mindent a kocsihoz, aztán vissza siettem a házba .

Még körül néztem hátha maradt valami ,de semmi végül kiléptem végleg a házból . Nagy nehezen bezártam és a kulcsot a lábtörlő alá dugtam .

Egy fekete Ranger Rovert kaptam ,ha azt hiszik ennyivel ki engesztelnek akkor nagyot tévednek .

Végül nagy levegőt véve elindultam ,bő 4 óra kocsikázás után el értem az uticélomhoz.

Egy nagy ház állt előttem ,semmivel sem különb mint a többi . Megnyomtam egy gombot a kocsi kulcson lévő távirányítón . Mire elkezdett fel nyílni a garázs ajtó ,na itt kicsit le esett az állam.

De csak be álltam majd kiszállva a kocsiból ,meg nyujtoztattam izmaimat . Kint sövény volt végig a kerítés mentén , gyönyörű szép modern ház volt . A levegő friss és meleg , a nap csak úgy sütött.

Végül újra nagy levegőt véve kinyitottam a ház ajtaját.
Egy előszoba tárult elém ,már ez is szép volt .

Be volt rendezve ,akasztók ,cipő tartó , lábtörlő. Miután ezt meg néztem vissza mentem a kocsihoz és elkezdtem be hordani a cuccaimat.

Egy pár perc múlva egy kis gyerek sikitását hallom . Ahogy egyre csak fut ,egyből kisietek az utcára . Mutattam neki ,jöjjön ide .

Egyből ide futott ,majd mögém bújt ,egy kutya volt az ami kergette .
Én be invitáltam a kisfiút majd leültettem a kanapéra.

-Na ..-szólalok meg ,meg törve a csendet .-Az én nevem Luna . Most költöztem ide ,és a tiéd?-kérdezem kedvesen ,nyugodt hangon .

-Mark ..-mondja félve.

-Mark ,nem kell félned tölem ,nem bántalak . A kutya kint van ,szóval ne félj . -nézek mélyen és nyugtatóan a szemeibe.

Ő csak be könnyezik így oda ülök mellé ,óvatosan át karolom . Mire meg ölel ,meg lepődve pillantok le rá. Majd lágyan vissza ölelem a kisfiút .

-Minden rendben van , oké?-kérdezem ,mire lassan bólint .

-Meg kinálnálak valami kajával vagy itallal ,de nincs itthon semmi . Egy pohár vízzel meg tudlak kínálni .-nevettem fel kinomban .

Hazugság az egész Életem ?!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora