6.

5 2 0
                                    

Besiettem a mosdóba majd rá néztem az órárarendemre , még van egy spanyol órám és mehetek is el .

Le ültem az egyik mosdóba ,az ablak nyitva volt . Egyből rá gyújtottam , egy idieg cigivel kezemben ültem a mosdoba majd bele dobtam a wc-be és le húztam .

Kisiettem a mosdóból ,kezemrol leszedtem a kötést. Nagy meg lepetésemre már csak egy egy horzsolás látszott .

Vállat vonva mentem a következő órára. Egész órán azt éreztem valaki figyel ,de nem törődve ezzel bemutatkoztam spanyolul .

Majd le ültem folyékonyan beszélem ezt a nyelvet is ,de ebből nem tettem le az érettségit.

Így be kell járnom erre az órára ,a tanár óra után oda jött hozzám . Meg beszéltük ,hogy abból is le szeretném tenni az érettségit . Pár dolgot át szeretnék még venni és utána majd ősszel meg csinálhatom .

Pár nap múlva úgy is vége a sulinak ,egész nyáron dolgozhatok .

Nagyot sóhajtva indultam ki az iskolából, de ekkor meg láttam egy fiú bandát . Néhány lány volt csak közötte ,azoknak is valamelyik a palija volt.

Csak szemet forgatva mentem a kocsimhoz de mikor oda értem valaki meg állított .

Az a srác volt az akinek az öccsét haza kisértem szombaton .

-Szia Luna .-mondja mosolyogva én egyből rá pillantok .

-Áh szia Lucas .-köszönök rá mosolyogva majd kinyitom a kocsim és bedobom hátulra a táskám .

-Szép kocsi .-mondja mire rá mosolygok.

-Igen ,előző munkahelyemen vettem .-mondom és gyorsan meg rázva a fejem be ültem .

-Szeretnél valamit Lucas ?-kérdezem mikor továbbra se ment el .

-Hát ..arra gondoltam ,nincs e kedved eljönni buliba . Ma este lesz .-mondja mire halványan elmosolyodom .

-Köszönöm a meg hívást ,de a nagymamám nálam van . Nem szeretném egyedül hagyni most . Nem sokára elköltözik a férjével.-mondom mire oldalra billenti fejét de csak halványan elmosolyodik .

-Rendben írj ha meg gondolnád magad .-mondja és kezembe nyom egy cetlit amin a telefon száma volt .

Csak felnevettem majd mosolyogva bólintottam .

-Rendben ,köszi még egyszer szia .-köszönök el és már rutinosan hátra tolatok .

Gyorsan meg fordulva kocsimmal a padló gázba taposva húztam el a csíkot a suliból ,elindultam a munka helyemre .

Ott gyorsan be menve közölték ,hogy otthonról is elég dolgoznom . Hirdessem a boltot ,hogy népszerűbb legyen . Majd írjak nekik mire jutottam satöbbi . Kaptam egy laptopot is ,amit később meg is tarthatók ha úgy gondolom .

Így haza menve be álltam a kocsimmal és már mentem is be a házba . A nagyim telefonált és a laptopja előtt ült ..

Csak intettem neki mire mosolyogva vissza integetett és újra a gépébe merült .

Én csak felsiettem a szobámba ott elő vettem egy kis nasit ,majd be kapcsoltam egy filmet .

Azt nézve gondolkoztam a munkán ,hogyan lehetne nagyobb forgalmat bevonzani .

Mondjuk csinálhatnék egy Instagram , Tiktok fiókot . Ahol jól lehetne reklámozni a kávézót .

Egyből írtam is egy Emailt a kávézónak ,mire mondták meg beszélik a főnökkel . De szerintük jó ötlet,én csak elégedetten dőltem vissza az ágyamba.

Hazugság az egész Életem ?!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant