-Segithetek valamiben ?-kérdezi miután utánam jött .
-Amm nem hiszem Lucas ,egyedül szeretnék ki pakolni . Még meg se néztem a házam..-mondom de gyorsan kijavitom magam .-Vagyis a házat.
-Rendben hétfőn iskola , remélem látlak .-mondja mosolyogva majd elindulok .
Csak sietve megyek hazafelé ,gondolkozom az eddigi dolgokon .
Fura ez a srác nekem, valami már most nem stimmel vele .
Haza sietve és nem eltévedve kinyitottam a házat ,és besiettem . Magam mögött újra bezártam és elindultam körbe nézni .
Egyébként szép ház de egyáltalán nem otthonos . Van pár növény ,könyvek ,tv , kanapé ,szőnyegek . Meg egy konyha pult ,ilyen nagy konyha sziget .
Végül meg találtam a szobám nagy volt ,letisztult ,szép nagy ablakokkal amik a ház mögötti erdőre néztek .
Nagy függönyök lógtak fentről ,illet a szobához ,egy gardrób is volt itt . Az is óriási volt ,néhány ékszert találtam bent meg pár ruhát ,cipőt . De végül elkezdtem be pakolni a saját ruháimat ,cuccaimat . Egész kis otthonos lett a szobám végül is .
Mikor kinéztem az ablakon már sötétedett. Így behúztam a függönyöket és kimentem a szobából . Telefonom újra bekapcsoltam és le ültem az egyik bár székbe.
Meg csörgettem azt a számot amit anyum adott .
Egyből felvették..
-Jó estét! A nevem Luna .-kezdem de egyből félbe szakítanak .
-Áhh .. tudom ki vagy Luna . Holnap be ugorhatnál 8.00-körül ,meg beszéljük a feladataidat és jövő héten munkába is állhatsz . A címet elküldöm E-mailben.-mondja kedves hangon .
-Rendben köszönöm, hogy ilyen gyorsan tud fogadni .-mondom majd elköszönünk egymástól és leteszi .
Hát eddig akikkel itt találkoztam mindenki fura .
Végül felmentem a szobámba ,éhesen és álmosan ,gyorsan le tusoltam . A hajam is meg mostam majd kiléptem a zuhany kabinból. Felvettem egy fekete fehér nemű szettet, majd egy rövid nadrágot . Végül felsőnek egy fekete nagy pólót.
Gyorsan lekapcsoltam a villanyt majd befeküdtem az ágyamba.
Nagy nehezen de elaludtam ,sok féle hangot hallottam az éjszaka . Mint ha kiabálást is meg nem tudom biztos csak képzelem .Reggel mikor felkeltem sietve a telefonomra néztem . 7.12 kicsit nyugodtabban keltem ki az ágyamból .
Álmos is voltam még meg ideges is . Utáltam az előző munkám minden egyes percét ,a szüleim csak azt tudták ki a főnököm. Azt nem ,hogy mit dolgozok .
Gyorsan neki álltam készülődni ,egy fekete comb középig erő szoknyát és egy fekete crop toppot vettem fel . Rá egy fehér inget ,amit nem gondoltam be csak feltürtem ujjait . Cipőnek egy fekete magassarkút vettem .Majd egy nyakláncot nyakamba raktam es hajam is lazább kontyba tettem ,elől meg hagyva pár hullámos tincset .
Amit seperc alatt göndörré varázsoltam. Feltettem egy kis szempilla spirált majd egy gyengéd de még is erős vörös rúzst.
Fülembe tettem egy új fülbe valót és bele akasztottam a piercingembe .
Majd telefonomat a combomhoz rögzítettem ,amibe bele tettem egy pisztolyt és egy kevés töltényt is .
Majd elindultam lefelé a lépcsőn a hasam meg kordult. De csak sietve mentem a kocsihoz ,előtte az ajtót jól bezártam majd be ültem a kocsiba és már hajtottam is a cím felé.
Egy nagyon közeli városban volt ,szinte a falu mellett egy öt perc alatt oda is értem .Egyből le parkoltam és már csengettem is és mikor meg szólaltam egyből nyitottak ki a nagy kaput . Be álltam a kocsival az óriási udvarra majd leállítottam .
Kint várt egy férfi mosolyogva ,és kezét nyújtotta .
-Szia Luna az én nevem Otto. -mondja mire rá mosolygok .
-Szia Otto ,örülök a találkozásnak .-eröltetett mosoly ,csak bírd ki Luna .
-Gondolom nem sokáig akarsz dolgozni ezen a területen .-mondja miközben beléptünk a házba.
-Hát nem éppen az álom melóm.-mondom mire egyet értően bólint .
-Ülj csak le .-mutat a kanapéra.
-Tudom ügyes vagy ezen a területen már de én még sem szeretnék ilyen mocskos munkát adni . Éld csak nyugodtan az életed . Így ajánlok neked egy kávézói munkát .-mondja mosolyogva ,szemeim felcsillannak.
-Komolyan mondja Otto?-kérdezem meglepetten .
-Igen ,a faluban van ez a kávézó és én működtetem már egy ideje . Nyilván jó pénzt kapsz érte ,elég 4-6 órát dolgoznod kötött munka idő nélkül .-mondja mire eltátom a számat .
Ezen elkezd nevetni de csak mosolyogva és kedvesen néz rám .
-Ez most csak vicc vagy tényleg komolyan mondja ?-kérdezem mosolyogva könnyes szemekkel .
-Ilyennel nem viccelődök kislány . Meg kapod az ott dolgozók emeltebb fizetését,mivel segítettél nekünk régebben be szállítani .-alig hittem el amit mond de csak mosolyogva néztem rá .
-Köszönöm uram ,nagyon köszönöm..-mondom de ő csak legyint egyet .
-Hétfőn kezdhetsz ,vagy ahogy neked jó .-mondja .
-Ennyi lenne Luna ,igazából mehetsz .-mondja mire bólintok .
A papírokat alá írtam, és boldogan mentem is a kocsimhoz sietve kiáltam és már mentem is be vásárolni .
ESTÁS LEYENDO
Hazugság az egész Életem ?!
FantasíaCsak feküdtem az ágyamban ,néztem a plafont közben nagy gondolkozásba estem. Ez tényleg a valóság ,vagy csak újra halucinálok . Tudom ,hogy nem vagyok jól de ez lehetetlen... Egy lány ki új környezetbe kerül ,új emberek és érzelmek alakulnak ki ben...