Yardım İstedim

58 10 35
                                    

Yazar Anlatımı Geçmiş
F: Ben Ben artık yapamıyorum.

N: Ama, sen beni çok severdin... yaşadığımız her şey...

F: Yalandı Nora, mümkünse benimle konuşma bile. Senden nefret ediyorum.

Oğlan bu cümleleri söylerken kendinden nefret ediyodu aslında ama söz ağızdan çıkmıştı.

N: Bir haftada ne değişti.

F: Çok şey.

Oğlan arkasına bakmadan kapıya yönlenmişti.

N: Gelecekte güçlü biri olucam Five Hargreeves ve bunu sende dahil herkese kanıtlıyıcam.

F: Görücez bakalım.

Kapıyı sertçe kapatıp gitmişti arkasında hıçkıra hıçkıra ağlayan bi NORA SALAZAR bırakarak.

Five Anlatımı Günümüz
Zaman yolculuğundan döneli 2 ay oldu. Komisyon adamlarıyla ilgilenmekten rahat bi nefes alamaz oldum. Handler hala beni arayıp peşime beni öldürmeleri için adam gönderiyo, özellikle son olaydan sonra akademide bile rahat değildim. Kardeşlerim hala benden bi açıklama beklerken ben odamda bu olanları düşünüyorum. Bilseler daha iyi çünkü yardım etmeseler hepimiz geberip gidicez.
Salona gittim, herkez ordaydı. Derin bi nefes alıp konuşmaya başladım.

D: Onlar kimdi Five ve bizden ne istiyolar!?

F: Sakin olursan bende bu konu hakkında konuşucam.

L: Dinliyoruz.

F: Ben başıma bi bela aldım ve bu sizin ölümünüze kadar gider.

D: Senin yediğin bokların bedelini biz niye ödüyoruz?

A: Sus da anlatsın

F: Teşekkürler All. Ben zamanda yolculuk yaptıktan sonra mecbur olduğum için komisyon adındaki bi yerde çalışıyodum, ordaki komisyon yöneticisi bize insanları öldürmemiz için dosyalar veriyodu ve bende mecbur olduğum için yapıyodum. Bi süre sonra katil olmaktan bunaldığım için bi formül bulup buraya geldim ama komisyona ihanet ettığim için Hanelerin adamları hala peşimde, bugün akademi basılıp beni bulamaya çalıştı eğer onlara teslim olmazsam ailem olduğunuz için sizde zarar görüceksiniz. Sizce el birliğiyle bu işi halledebilirmiyiz.

Ortama uzun bi sessizlik hakim oldu ve en sonunda Vanya konuşmaya başladı.

V: Hallederiz ama nasıl?

K: Babama söylesek en azından bi çözüm bulabilir.

A: Akşam yemeğinden sonra soralım.

F: Anlaştık.

.........................Akşam
Yemeğin sonlarına doğru babam hareketlenince Luther'a bi bakış attım

L: Baba bi şey konuşabilir miyiz... Önemli

R: Tamam, odama bekliyorum

Şaşırdım. Babam odasına gittikten 5 dk sonra biz de gittik. En önde olduğum için tedirginlik beni yakaladı. Tereddütle kapıyı çalışam içerden "gir" komutunu duyunca hepimiz içeri girdik.

R: Ne için konuşacaksınız.

Kafasını defterinden kaldırmaması sinirimi iyice bozarken konuşmaya başlayıp herşeyi tekte anlattım.
Bana 2-3 saniye "iyi bok yedin" gibi bi bakış attı ve defterine geri döndü.

R: Tamam akademi kahvaltıdan sonra odama gelin bi çözüm yolu buldum

Ohhh. Hepimiz salona indik

K: Hayret, ağzımızın orta yerine sıçmadı

A: En azından bi çözüm yolu buldu.

V: Neyse, yarın öğreniriz. İyi geceler.

D: İyi geceler Vanya.

Vanya yatmaya çıktıktan sonra koltuklardan birine oturup düşünmeye başladım. Acaba Nora'm
napıyodur. Düşüncemi bölen şey Luther'in sesiydi.

L: Allison kafeye gidelim mi?

A: Olur Luther gidelim.

Onlara iğrenenir bi bakış attıktan sonra gittiler.

F: Ben de yatmaya gidiyorum, İyi geceler.

Klaus ve Diego'yu yalnız bırakarak odama yatmaya gittim, yatağın altından çıkarttığım bandanayı öpüp kokladım

F: Seni bi gün bulucam Nora.

...........................Sabah
Herkez kahvaltısını yaparken gerginlik iliklerimize kadar hissediliyodu. 

R: Odama gelin çocuklar.

Babam gittikten sonra Klaus konuşmaya başladı.

K: Ay bi heyecanlandım.

A: Of ne saçmalıyorsun Klaus, umarım babam bi yolunu bulurda hayatımızı doya doya yaşarız.

Son cümlesini söylerken Luther'a bakmıştı.

V: Hadi, gitmiyomuyuz?

Kapıyı çalıp içeri girdik.

R: İyi haber, eski ortağımın bi akademisi var ve bu işe yardım etmeyi seve seve kabul edeceğini söyledi.

D: Yani?

Babam hepimizi tek tek süzüp.

R: Toplanın çocuklar Saat Akademisine gidiyoruz.

Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür edrim.

Hatalarım varsa özür dilerim.

559 kelime.










UNHUMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin