Arkadaşlar, hikayeye başlamadan önce bu kitaba oy veren kişinin kitabı varsa tüm kitaplarına oy veriyorum. Haberiniz olsun. İyi okumalar diliyorum. 🤗
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Saat Akademisi Birlikte: Ne?Nora: Baba, biz senin neyine yetmiyoruz? Başımızda bunca bela varken bu akademiye bakıcılık mı yapıcaz?
Reginald: Yerinizde olsan laflarıma dikkat ederim Küçük Hanım.
Küçük Hanım? Gözlerimi kapatıp derin bi nefes aldım. Hayır kızgınlıktan değil, eskiden Five hep bana küçük hanım derdi. Bi an dejavu yaşadım.
Nora: Yerimde olamazsın zaten, Salazar soyunu taşıyacak kadar zeki olmadığın buraya gelmenden belli. Ayrıca küçük hanım değil ben senden 10 yaş büyüğüm moruk.
William: Nora!
Sinirli bi şekilde önüme döndüm.
William: Bu işi yapamıyorsunuz Nora. Akademiye baskın yapıldığında Martin seni korumak için öldüğünü unuttun mu?
O günü hatırladığımda konuşamadım,
Ada aklımı okumuş olucak ki benim yerime cevap verdi.Ada: Tabiki unutmadı baba biz de intikam almak için-
William: Kes sesini Ada, yapamadığınız apaçık ortada Reginald' la konuşup anlaştık akademiler 9 aylığına birleşiyo...
Babam bana dönüp kaşlarını çattı.
William:.. Ve sen Nora Şemsiye Akademisi 1 gün sonra sizin programınıza göre çalışmaya başlıyacaklar.
İşte bunu duyunca keyfim yerine geldi.
Ethel: Bizim gibi zehir mi içekler?
Sessizliğini koruyan Alex konuşmaya başladı.
Alex: Bu salaklar bize 1 hafta bile dayanamazlar.
Ve dilsiz çoban gibi oturan Şemsiye Akademisinin sikik lideri konuştu.
Luther: Ne dedin sen?
Alex: Bi daha duymak istermisin? Salak.
Vuhuu kavga şimdi başlıyo. Luther Alex'in üstüne yürüyüp yumruk geçirecekken akademi lideri olduğum aklıma geldi. Luther'in elini dondurup emir gücümü kullandım
Nora: Emrediyorum size, yerinize geçin!
İkiside yerlerine düşer gibi oturdular .
William: Nora onlara yarın akademiyi kabaca gezdirirsin... bu arada içinizden biri bu karara itiraz ederse ceza alacak şimdi çıkın.
Herkes ayaklanırken ben babama döndüm
Nora: Baba, seninle bi şey konuşucam... özel.
William: Tamam, konuşalım.
Herkes odadan tek tek ayrıldı.
Five Anlatımı...................
Nora: Baba, seninle bi şey konuşucam...özelWilliam: Tamam, konuşalım.
Dinlemek ve dinlememek arasında kaldım ama merakım beni yendi
Five: Ben 5 dakikaya geliyorum odada saatimi düşürdüm galiba.
Vanya: Tamam Five, hızlı ol biz aşşağıdaki büyük salondayız.
Five: Tamam, gidin.
Bende hızlı adımlarla ofisin kapısının önüne geldim, içerden bağırış sesleri geliyodu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNHUMAN
FanfictionF: Ben artık yapamıyorum. N: Ama...sen beni çok seviyodun, yaşadığımız her şey... F: Yalandı Nora, mümkünse benimle konuşma Senden nefret ediyorum. Oğlan bu cümleleri söylerken kendinden nefret ediyodu aslında ama çok geçti söz ağızdan çıkmıştı. N:...