Nora?

30 8 10
                                    

F: Bulduğu çözüm bu mu cidden, bizi başka bi akademiylemi çalıştırıcak?

D: O baklaları yemeden önce düşünücektin canım

Salonun kapısından Luther girince hepimiz ona baktık.

L: Babam, 3 saate hazır olsunlar dedi.

A: Tamam, Vanya gel biz hazırlanalım. Sizde birbirinizi kesmeyin.

Herkes hazırlanmaya gidince bende mecbur hazırlanmaya başladım.

.......................3 Saat Sonra.
F: Hadi All Klaus bile hazır.

A: Geldim geldim, ne tantana yaptınız be.

R: Hazırsanız çıkalım çocuklar.

Arabalara binip yola çıktık, ben bu yolu bi yerden hatırlıyorum ama nerden?

...................5 Saat Sonra

K: Ananın ki nereye getirdin baba bizi?

Gerçekten neredeydik biz? Burası resmen bi saray, dışarda her yaştan her daldan spor yapanlar bile vardı.
İçeri girdiğimizde bize korumalar eşlik edip bi odaya getirdiler. Burası oda değil saray yavrusuna benziyo.
(Müdürün Odası)

R: William çok uzun zaman oldu

W: Bencede Reg tam 20 yıl oldu. Bunlar çocukların mı?

Yok ananın a-

R: Evet.

W: İsimleri?

R: Luther, 1 numara. Diego, 2. Allison, 3. Klaus, 4. Five, 5. 6 numaramız Ben vardı ama onu talihsiz bi şekilde kaybettik ve 7 numaramız, Vanya.

W: Güçleri?

L: İnsan üstü güç.

D: Metal kontrolü.

A: Söylenti.

K: Ölülerle konuşma.

F: Zamansal ve uzaysal sıçramalar.

V: Sıradanım.

W: Zannetmiyorum, istersen baktırabilirim?

Vanya hafifçe gülümseyip önüne döndü.

W: Yemek salonuna inelim isterseniz hem etrafı biraz görürsünüz, yemekten sonra dövüş gösterisi var.

R: Olur, gidelim.

2-3 kat inip yemek salonunun olduğu yer gelmiştik. Her gurubun ayrı bi masası vardı sıradanlar, dövüşçüler, güçleri olanlar.. Biz en lüks ve en büyük olanına geçip oturduk. Babam ve William konuşurken büyük bi kapı açıldı, ortam sessizleşti... Kafamı kapıya çevirdiğimde tanıdık bi yüz görmeyi hiç beklemiyodum.

................30 Dakika Önce Nora'dan
Saçım ve makyajımı bitirip aynada son kez kendime baktım. (İstediğiniz gibi hayal edin) Odamdan çıkıp Esmeralda'nın yanına gittim 6 kızda yemek için hazırlanıyordu. Babam bu yemekte hepimizin olmasını istiyodu. Garip.

Agata: Nora, bugün bahçenin önünde 3 araba gördüm içinden 7 kişi falan indi sonra babanın ofisine doğru gittiler. Haberin var mı?

Nora: Hayır yok, ama babama yemekten sonra sorarım.

Hactat aceleyle saatine bakıp konuştu

Hactat: Biraz daha çene çalarsanız yemeğe geç kalıcaz.

Hepimiz toplanıp aşşağı yemek salonuna indik. Sessizliğin keyfini sürerken babamın masasına baktım ve o an keskin bakışlarım şaşkın bi ifadeye döndü sinir sanki iliklerime kadar işliyodu. Derken yanımıza bi görevli geldi.

Görevli: Nora Hanım babanız bu günlük başka bi masa ayarladı. Sizi götüreyim.

Nora: Niye

Görevli: Önemli bi misafiri olduğunu söyledi.

Belli oluyo amk bile bile mi yapıyodu bunları?

Ona son kez baktığımda o bana pişmanmış gibi bakıyodu. En sonunda bu göz hapsinden kurtulup bize ayrılan masaya gittim. Tüm kızlar bana şaşkınca bakarken Ethel bi soru yöneltti.

Ethel: Bu bizim ex enişte değil mi?

Ada: ...Ve onun çatlak akademisi

Noval: Hepsini tek tek ölüm listeme kazıyıcam.

Ben de ciddi ve kızgın halime bürünüp.

Nora: O şeref bana ait Noval. Şimdi hepiniz yemeğinizi yiyin ben bu konuyu araştırıcam.

Nectet: Ne konuşuyolar acaba?

Agata: Kesin ciddi bi konu, baksanıza babamın kaşları hafiften çatılmış.

Ada: Esmeralda, iki dakika ne konuşuyolar bi baksana.

Esmeralda: Tamam, 1 dakika.

Esmeralda 30 saniye kadar masaya odaklandı ve gözleri simsiyah oldu. Bu başardığına işaretti...

...................Umbrella Academi Masası(Five)
Gözlerim sanki asırlardır ona hasretmiş gibi bakıyodum. İçlerinden kızıl saçlı olanı bana pis bi bakış atınca masadaki dönen muhabbete odaklandım.

R: O kızlar kim

W: Onlar benim üvey kızlarım.

Yemek yerken "Adları ne acaba?" diye sormadan edemedim.

R: Adları ne?

Babam içimi okumuş gibi sordu bu soruyu.

W: Soldan 1. Nectet, 2. Ada, 3.Agata, 4. Nora, 5. Ethel, 6. Esmeralda, 7. Noval.

R:Yalnış hatırlamıyosam, Nora öz kızın demi.

W: Evet, öz kızım.

İçtiğim su boğazımda kaldı. Onca yıl birlikte yaşadık ve benim bütün bunlardan nasıl haberim olmadı. Gözlerimi tekrardan Nora'ya çevirdim

.........................Noraların Masası
Esmeralda'nın gözündeki siyahlık gidince tektar bize döndü.

Esmeralda: Babam bizi tanıttı ve-

Ethel: Nora enişte sana bakıyo

Kafamı o tarafa çevirdiğimde bardağımdaki içeceği sinirle yudumlamaya başladım. Esmeralda tamamlayamadığı sözünü sonunda tamamladı.

Esmeralda: ...Ve babam senin öz kızın olduğunü söyledi

İçtiğim su boğazımda kaldı. Agata sırtıma vurarak

Agata: Yavaş, yavaş. İçtikçe boğluyosun.

Bi şey demeden yemeğimin kalan yarısını yemeye ve düşüncelerime dalmaya başladım.
Kırgın yada üzgünmüydüm. Evet sanki içimde eksik bi parça açığa çıkmıştı.
Yemek salonu yavaş yavaş boşalırken Nactat'ın beni dürtmesiyle kendime geldim. Odama çıkıp üstüme siyah dövüş takımımı giydim. Ve artık hazırdım. Özgüven patlaması eşliğinde takımımla birlikye stada indim içeri girer girmez büyük bi alkış tufanı koptu. Gözlerimle stadyumu süzerken gene onla göz göze geldim. FİVE...






Buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim.
Hatalarım varsa kusura bakmayın

Hikaye ile ilgili görüşleriniz>>>>>

738 kelime





UNHUMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin