Mutfak

22 5 21
                                    


♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
İçeriye Esmeralda ve Agata girmesiyle rahatlayıp nefes aldım. Esmeralda  Five'a bakıp konuştu.

Esmeralda: Nora bi sey yok dimi?

Nora: Tabiki yok Esmeralda, merak etme sen.

Aradan 2-3 dakika sonra herkes toplandı.

Nora: Aranızda ışnlanma gücü olan var mı?

Cevabını bildiğim sorular sormaktan nefret ederim ama yine de sordum. Five 2 adım yaklaşıp yüzümü süzdü.

Five: Ben varım.

Gözlerimi devirdim.

Nora: Çember oluşturun, sende çemberin diğer tarafına geç, güç akımını bana devret.

Diego: Tek başına yapamayacak kadar güçsüz müsün?

Nora: Bak Diego, burda 12 tane davarı ışınlamaya çalışıyorum, beni delirtme yoksa seni burda bırakıp gitmezsem banada "yılanların başı" demesinler.

Five'a dönüp sözlerime devam ettim.

Nora: Umarım güç aktarımını biliyosundur.

Leo: *fısıldayatak* Antremanlısınız siz.

Alex, Leo'nun koluna yumruğunu geçirince Leo sustu. Boğazımı temizleyip odaklandığım sırada Ethel'den bi ses yükseldi.

Ethel: Ben bununla el-ele tutuşmam.

Derken Klaus'u gösteriyodu, ne kadar gülmek istesemde ne yeri ne zamanıydı.

Nora: Ethel başım ağrıyo zaten 1 saniye sonra evdeyiz amk hadii.

Cidden başım ağrıyove uykusuzluktan gözlerim kapanıyordu.
Derin bi nefes aldım, nefes verdiğimde evimin salonundaydık. Five'a baktığımda alışkın olmadığı için biraz tökezledi.

Nora: Eveet, hoşgeldiniz burası bizim evimiz...

Klaus: İçki var mı?

Jack: Aşşağıda içki odası var ama anahtarı sadece Ethel'de

Tahminimce Klaus Ethel'in peşini bırakmıyıcak ve Ethel de kurallar yüzünden Klaus'a bi şey yapamadığı için sinir krizinden evi ve akademiyi başımıza yıkıcaktı... zor(t) günler olucaktı.

Nora: Aşşağıda yüzme, dövüş ve içki sarayı var, zamanla öğrenirsiniz zaten. 2. Kattaki bütün odalar boş istediğinizi alabilirsiniz, sabah kahvaltımız salonda değil mutfakta olur mutfak burdan düz gidip sağ dönünce karşınıza çıkarsaat 08.00'da kahvaltı başlar ve saat 09.00'da biter 11.00'da akademide olur eğitim ve görevlere gideriz. Saat 23.00'da eve döneriz, akademide istediğimiz zaman yemek yeriz ama ana öğünlerde hep beraber salonda oluruz...
Bu arada ilk tanışmamız için üzgünüz, eğitim şeklimiz nedeniyle kimseye kolay kolay güvenemiyoruz. Biz Saat Akademisi namı diğet Watch Academy...

Yazar Anlatımı.................
Saat Akademisinin kızları Nota'nın sağ erkeklerse sol tarafa dizildiler. Kendilerini tanıyamaya önce kızlar başladı.

Esmeralda: Esmeralda, hipnoz ve iyileştirme

Agata: Agata, şarkı hipnozu.

Ethel: Ethel, kalkan ve insan bedeni dondurabilme, hee bıçak prens o gün duvarda hareketsiz durmanın sebebi bendim.

Nectat: Nactet, bıçak kullanımı.

Ada: Ada, dakikalar arası gelecek görme.

Noval: Noval, 4 element.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

UNHUMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin