3.rész

106 11 2
                                    

Riku:

Pár nap elteltevel elkezdődött a tüzelésem. Szedtem a szagelnyomót amit még Haru hozott de nem volt jobb a helyzet. Alfára van szükségem.. minden egyes porcikám azt kívánja..egy alfá aki csak hozzám tartozik..szenvedtem a szobámban csukott ablakok es ajtó mellett most Haru se volt itt mert elment valahová.
- Csak legyen vége..

Lihegve vergődtem az ágyon, mikor is Haru nyitott ajtót talcával a kezében
- Hoztam neked enni.. Biztos éhes vagy.
- Köszönöm.. - motyogtam halkan mikor megéreztem egy kellemes illatot rajta..ez rózsa. Azonnal pattantam fel letámadva őt miutan éppen hogy sikerült félre raknia  valahova az ételt. Mélyen kezdtem beszippantani azt a halvány illatot miközben őt egy percre sem engedtem el.

- Megnyugtat ez? Nyugodtan maradhatunk így - simogassa meg fejét
- Meg..maradjunk így - motyogtam csukott szemmel. Sajnalom amiért így rá vetettem magam de nem tehettem róla..végtére is omega vagyok. De ez az illat.. annyira jó, de ő béta. Fogalmam sincs kinek a feromonja ez amit érzek, de többet akarok belőle..

Lassan nyitottam ki a szemem majd felnéztem rá
-  Hol voltál és mégis miért érzem rajtad más feromonját?
- A bátyámnál voltam látogatóba.. Biztos az ő illatát érzed rajtam.. Neki rózsa illata van - szóval a bátyjának van ilyen illata, megnyugtató..
- Jó kapcsolatban vagytok a bátyaddal? Csak mert eddig nem igazán látogattad..szinte most volt az első mióta itt vagyok
- Hát nem vagyunk rosszban.. De ritkán találkozunk.. Ő nálam is elfoglaltabb én csak egy cég alkalmazottja vagyok ő meg maga egy nagy vezető.. Sokkal több dolga van mint nekem.. - magyarázza

- Miert? Milyen cég vezetője?  - érdeklődve hallgattam őt miközben továbbra is mélyen szívtam magamba báttya illatát. Már több alfa feromonját is éreztem ameddig a bordélyhazban dolgoztam de ez..másabb. Sokkal másabb.

Haruto:

Egyik nap elmentem a bátyámhoz látogatóba mivel már rég voltam nála.. Haza érve pedig főztem egy kicsit amit Riku könnyen meg tud enni..Alfa nélkül több napig is eltarthat így nem éhezhet annyi ideig.. Még ha nehezen is de valamit ennie kell.. Fel is vittem a szobájába mivel én azért be tudok menni hozzá .. Halványan de érezni lehetett rajtam a bátyám rózsa illatát amit én nem éreztem de ő igen.. Bár arra nem számítottam hogy letámad.

Épp hogy leraktam a tálcát mert szinte rám vetette magát úgy hogy seggre estem ő pedig  az ölemben volt és úgy szogolgatott.. Hirtelen nem értettem de aztán rá jöttem hogy lehet a bátyám illatát érzi.. Azt nem mondtam el neki múltkor hogy a bátyám egy alfa méghozzá domináns alfa ezért erősebb z illata mint az átlagos alfáké
Elkezdett a bátyámról kérdezgetni.. A bátyám elfoglaltabb ember meg nem akarok belefolyni a dolgaiba se így ezért nem találkozunk gyakran

- Miért? Milyen cég vezetője? - kérdi érdeklődve.
- Hát elég sok mindennel foglalkozik.. Autók, beszállítások, borászat.. Van egy étterem meg egy bár is ami az övé.. Nagyon gazdag.. Lényegében egy luxus villában lakik kicsivel távolabb a várostól úgy hogy szomszédai sincsenek. - mondom bár ez tényleg igaz is.. De ehhez még hozzá van a maffia és a fegyver csempészett. Külföldről hozat be vagy épp vitet ki.. És az autók sem egyszerű autók.. Rejtett tárolórekeszek, golyóálló üveg.. Strapabíróbb gumik amiket nem olyan könnyű kilukasztani..

- Eléggé különbözünk..Apánk mindig vele foglalkozott.. Mikor kiderült hogy béta vagyok felém se nézett.. Én egy olyan domináns alfa nyomába se érek. A domináns alfákból kevés van.. De őket nevezhetjük az alfák alfájának.. Még az alfák is meghunyászkodnak egy erős domináns alfa előtt

- Elképesztő..akkor neked sem volt valami jó gyerekkorod. Sajnálom.
És nem akartál volna te is vezető lenni? Szerintem egy béta is simán kehet aká olyasmi vezető mint a bátyád.
- Nem akartam vezető lenni ..apàm nem is engedte volna..Nekem nem is illik a vezető szerep ..én ezzel a munkàval tökéletesen meg vagyok elégedve - simítok közben hàtàra ..jól esik hogy ilyen közel van hozzám.

- Mindjuk illik is hozzád.. És mond csak, milyen a bátyad személyisége? Ő is ilyen kedves mint te? Vagy talán forrófejű?
- Hàt a bàtyàm az elég fura ..csalàddal azért tud rendes is lenni de elég rideg és túl komoly a beosztottjai előtt ..jobb nem felidegesíteni - mondom mivel a bàtyàm tényleg rémisztő amikor mérges ..közben finoman cirógattam derekàt.

- Eltudom kepzelni milyen öreg emberként viselkedhet..mármint most nem azért de.. akinek ilyen sok foglalkozása van szívem szerint eltudom kepzelni hogy mar rég megőszült.- mondja amin halkan nevetek elképzelve milyen lenne
- Hány éves?

Hât igen..sok mindenre figyelnie kell ..ezért olyan komoly és megfontolt ha üzletről van szó ..- mondom neki kicsit jobban magamhoz húzva ..olyan kellemes vele így
- Hàt a bâtyàm màr 30 éves

- Máe 30? Na és van családja? Van miért rosszul éreznem magam amiért az ő feromonjat szagolgatom?
- Nincs senkie. Bár így hogy rajtam szagolgatod az nem rossz - mondom ki őszintén bár kissé zavarba jövök utána
- Nem rossz? Nem érzed szarul magad amiért a bátyad miatt szagolgatlak?..
- Hát jobb lenne ha az én illatom lenne de nekem nincs illatom. De az hogy így a közelemben vagy az jó - mondom nyakához bújva
- Én a helyedben szarul érezném magam
- Nekem az a fontos hogy te jól érezd magad - simogatom meg arcát nézve szemeibe
- Bár én nem sokat érek egy alfához képest - sóhajtok fel ..neki most egy alfa kellene

- Ne mond ezt.. Igenis sokat érsz még ha nem is alfa vagy. Sokat jelentesz nekem Haru. - hajol közelebb majd csókot lehel ajkaimra Meglep hogy ő kezdeményez de rövid időn belül én csókolom meg közben derekát cirógatom..Szinte el sem hiszem hogy ez tényleg megtörténik .
Viszonozza a csókot.Közben megsimítja a mellkom majd gombolni kezdi ingem.
- Bocsàss meg..de nem bírom màr tovàbb - néz ràm vàgytól csillogó szemekkel

Egymásra találva Where stories live. Discover now