7.rész

103 8 2
                                    

Riku:

Az a 2 ismeretlen alfa magával vitt.
Engedelmeskedtem, már mindegy hogy mi történik velem így hogy Haru már nincs melettem.A városon kívül volt egy nagy elkerített birtok ahol egy hatalmas ház volt..
Lenyűgöző volt de belül nem volt olyan szívmelengető mint Harué.. Komor hangulat uralkodott a házban.

Sétáltam utánuk mikor egy ajtónál megálltak majd bekopogtak és végül be is mentünk. Ekkor pillantottam meg egy magas, elegáns férfit, fekete haja a válláig ért. Áradt belőle a dominancia..
Mikor megéreztem a rózsa illatot rögtön rájöttem ki is ő.
Máshogy képzeltem el. Fiatalabbnak néz ki..még csak nem is kopaszodik sem ráncos. Most lenne itt az idő hogy elszégyeljem magam, hogy ilyennek gondoltam.

Beavatott a dolgokba hogy ő egy maffia vezér.. Hogy ezért történt Haruval az ami, mivel ő volt a gyenge pontja.. Akira azt mondta itt biztonságban leszek mert ez egy jól védett hely.. Ez után pedig a komornyik élvezetett a szobához.

Nagyon szép volt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Nagyon szép volt.. Egy kis kanapé is volt és egy nagy Tv is a falon az ággyal szembe.. Plusz volt még 2 ajtó.. Az egyik üres volt még vagyis egy olyan helység volt ahol ruhákat lehet tárolni, de még nem volt ott egy ruha se.. Ennyi ruhám sose lesz. A másik ajtó egy kis fürdő szobára nyílt.
Tényleg nagyon gazdag lehet hogy egy ilyen háza van.. Ha egy vendégszoba ilyen akkor az ő szobája milyen lehet..?!

Később elmentem lezuhanyozni.. Eszembe jutott hogy eddig mindig Haruval együtt fürödtünk.. Még mindig nehéz felfogni hogy ő már nincs..
Mikor végeztem a fürdéssel lefeküdtem aludni.. Hamar el aludtam.. Kimerült voltam a mai nap után de még se tudtam sokat aludni,mert gyakran felriadtam.

Végül másnap eljött az a nap amit nem hittem volna hogy ilyen hamar eljön. Haru temetése.. igaz kb 1 évig voltunk együtt de mi már terveztük tovább a kozös jövőnket..azt hittem együtt fogunk gyereket vállalni es együtt meg öregedni, de nem így lett.. Egy szempillantás alatt vesztettem el a szerelmem aki a kezeim közt halt meg.

Az hogy a karjaim között halt meg, rémálmot okozott. Újra és újra játszódott le bennem ahogy utolsó szavait suttogja nekem..az utolsó lélegzet mi elhagyta végül testét..a test mely végul elernyedt kezeim közt..a test melyet a lelke elhagyott.
A komornyik hozta a ruhadarabokat így felöltöztem majd lementem az ebédlőbe ahol Akira már az asztalnál ült.

Akira :

A fiúnak adtam az egyik vendégszobát.. Ami elég nagy volt bár az én szobám még nagyobb.. Ahhoz képest hogy ez egy maffiózókkal teli hely elég világos színűek voltak a falak benne hogy ne legyen még a ház belseje is félelmet keltő.. Estére én is elvonultam a szobámba ami azon a folyosón volt mint Rikué.. De az enyém pont a folyosó legvégén volt.. A szobámban volt külön 2 kanapé is kis asztallal hogy vendégeket is tudtam fogadni a szobámban.. Bár nem szoktam ilyet tenni.. Inkább a szeretőimmel szoktunk oda leülni pezsgőzni meg ilyesmi

 Elég sokáig fent voltam mivel a képes albumot nézegettem ahol az öcsémmel még gyerekek  voltunk

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Elég sokáig fent voltam mivel a képes albumot nézegettem ahol az öcsémmel még gyerekek  voltunk.. Felnőtt korunkban már nem sok közös kép készült rólunk.. Szomorúan néztem a képeket bár nem sírtam az apám belém verte hogy egy alfa férfi aki a maffia feje az nem sírhat de ha magam vagyok akkor néha kimutatom az érzelmeimet az embereim nem láthassák ha elgyengülök

Később le feküdtem aludni.. Reggel Rikut a komornyík keltette hogy jöjjön le reggelizni.. Én is lassan le ballagtam fekete nadrág és fekete ing volt rajtam.. A komornyík Rikunak is vitt egy fekete inget és fekete nadrágot hogy majd azt viselje.. Az asztalhoz ülve rögtön a kávét vettem a kezembe és belekortyoltam.

- Reggelt - köszönt mikor az asztalhoz ér majd ő is helyet. Köszöntésképp csak biccentettem felé.. Elég ramaty állapotban volt.. Bár nem csodálom.. A rossz élete után végre boldog volt de annak is vége lett.. Persze én majd igyekszem hogy jó élete legyen itt.. Ez volt az öcsém utolsó kívánsága.. Úgy hogy mindenképp betartom.. Az alfa embereimet is figyelmeztettem hogy ne merjenek hozzá érni ha csak nem akarják elveszíteni a végtagjukat..lassan neki is álltunk reggelizni én pedig utána elmentem mivel volt egy kis dolgom..

Próbáltam utána járni hogy ki ölhette meg az öcsémet.. Ha a kezeim közé kerül saját kezüleg fogom halálra kínozni.. Lassan eljött az idő és készülődni kezdtünk hogy induljunk a temetésre.. A temetőben vettük az utolsó búcsút Harutol.. A szüleink sírja melett  egy szép sírt csináltattam neki.. Hozzá biztos ki fogok járni többször nem úgy mint a szüleimhez mivel apámat gyűlöltem a sok bántalmazás miatt, aminek a nyomait máig a testemen hordozom..

A temetés után pedig elmentünk Haru házához. Az ajtóban megvártam hogy összepakoljon.. Az emlékek hatására látszott hogy a sírás kerülgette..
Be ülve az autóba vissza tértünk a birtokra.. Segítettem felvinni a cuccait a szobájába majd elvonultam a szobámba.

Estére megengedtem magamnak hogy neki kezdjek némi alkoholt inni. Elvégre ma temettük el az öcsémet.. Az alkohol hatására kicsit ki is engedtem a feromonjaimat
Egy szivarra is rágyújtottam.. Elég drága szivar féle csak különleges vagy most épp tragikus alkalomkor szoktam egyre rá gyújtani, a különleges illata olyan megnyugtató

Mivel kifogyott az üveg felkeltem hogy felbontsak egy újat.. Majd az ablakhoz menve kinyitottam azt hogy menjen ki a szivar füstje meg cserélődjön a levegő is mivel már elég tömény illat volt bent.. Épp ültem volna vissza mikor is kopogtak az ajtó..valyon ki lehet az ilyenkor?!

Egymásra találva Donde viven las historias. Descúbrelo ahora