5.rész 🖤💔

93 10 1
                                    

Riku:

Már eltelt 1 év mi meg boldogan éltünk együtt. Gyakran éreztem Harun a báttya illatát ami olyan finom volt számomra.. de azt sem bántam hogy Harunak nincsen illata,  hogy ő béta hisz azért szeretem aki.
Bár nem tudom hogy nem e zavarta őt hogy ha rajta volt a báttya illata akkor mindig beindultam és le támadtam.
Nem tehetek róla, ez ösztönös reakció mert omega vagyok.

Ma délután közösen mentünk bevásárolni hogy kedvemre válogassak hozzávalókat mivel én főzök.. Már sok receptet megtanultam mióta Harunál lakok. Nagyon élvezem az új életem.
Nem gondoltam hogy a bordély után lehetek még valaha is boldog hogy kellene egy olyan valaki bárkinek is mint én..
Egy ilyen agyon használt test.. Van pár heg is rajtam. Azok sose fogják feledtetni velem milyen életem volt

- Minden megvan, amit szerettél volna? - kérdi Haru tolva melettem a kocsit
- Aha.. Megvan. De még vehetnénk valami nasit is még - indulok el és veszünk még csipszet és gumicukrot is majd indultunk is haza.
Haza érve pedig neki is álltunk főzni.

Vacsi után megyünk együtt fürödni, édesem? - karolja átt hátulról derekam és puszil nyakamba
- Igen - mosolyodom el közben készítem a vacsorát
- Finom illata van.. Már nagyon belejöttél a főzésbe
- Igen.. Hasznos akarok lenni.. Mindent megteszek amit tudok ha már eltartasz
- Rendben.. De ne hajtsd túl magad
- Ezt én is mondhatnám.. Te vagy aki túl sokat dolgozik.. Néha vehetnél ki szabadot

- Tudom, tudom.. Majd veszek ki. Valamelyik héten el megyünk egy jót wellneszezni
- Már alig várom.. - mondom izgatottan közben lassan elkészülök és le is ülünk enni majd megyünk együtt áztatni magunk a kádba..
- Olyan kellemes így - dőlök háttal mellkasának
- Igen. - ölel átt szorosan

- Tudod, nem gondoltam volna hogy egy omega lesz a párom - mondja szórakozottan
- Elhiszem. Én sem gondoltam volna hogy lesz aki elfogad és a párjának akar majd.. De minden jól alakult.
- Bizony.. Minden tökéletes - puszil arcomra.. Majd kiszállunk a kádból és lefekszünk aludni.

3  héttel később Haru elment valahova, talán megint a báttyához..
E hét hétvégén tervezünk menni wellnessbe is.. Már nagyon várom.
Neki álltam az ebédnek hogy mire Haru haza ér legyen kész minden

Éppen mikor elkészültem mindennel mikor is zajt hallottam..valami koppant. Azonnal siettem az ajtóhoz ahol Harut találtam,véresen..
- Haru! - teljsen bepánikoltam, oda siettem es kezeim közé vettem őt. Sírva hívtam a mentőket
- Haru mégis mi történt?! - kérdezetem sírva tőle

- Elkaptak - mondja gyenge hangon
- Itt nem vagy biztonságban.. - simít arcomra majd a kezembe nyom egy papírt
- Mi ez? - kérdem remegő hangon
- Menj el erre a címre taxival.. Ott biztonságban leszel.. Élj továbbra is boldog életet - mondja mosolyogva ami fájdalmas grimaszaszba torzult.. Nekem majd megszakadt a szívem hogy ilyen tehetetlen voltam. Nem tehettem érte semmit..

- Ne.. Ne hagyj itt.. Hogy tudnék így boldog életet élni?
- Én csak.. Egy béta vagyok.. Egy nap biztos megtalálod az alfa társad.. Akivel szorosabb lesz a köteléked mint velem valaha is lett volna - simogassa meg arcom.
- Ígérd meg hogy nem hagyod el magad, és idővel tovább lépsz.. - egyre jobban csukogatta a szemeit már nagyon gyenge volt..

- Nagyon szeretlek - motyogja becsukva szemeit majd teste elernyedt kezeim között.. Már én is véres voltam mire a mentő kiért.. De már túl késő volt.. Már nem lehetett mit tenni.. Teljesen összetörtem.

Haru utolsó szavai csengtek fuleimben. “Élj továbbra is boldog életet” mi?.  Elvesztettem azt aki boldogságot hozott az életembe, mégis hogyan lehetnék boldog?! Alfa társ.. Nekem nincs szükségem alfára.
Az alfák mindig csak szenvedést okoztak neki, csak használták a testemet mert szerintük az omegák erre valók

Hirtelen 2 idegen illatot éreztem, megjelent két feketébe öltözött magas férfi. Alfák voltak.Megilyedtem hogy mit keresnek itt.
Engem is megfognak ölni?!
Bár Haru nélkül úgy sem tudom mihez kezdhetnék
Talán jobb is lenne ha én is követném őt a más világra..

Egymásra találva Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt