9.rész

94 9 0
                                    

Akira:

Meglepő volt hogy Riku áttjött a szobámba. Aztán együtt iszogatva elég furcsa dolgokról beszéltünk.. Nem tudtam hogy hogy is kellene viselkednem vele de amikor sírt próbáltam vigasztalni amennyire csak tudtam.. Volt dolgom omegával de vele nem viselkedhet úgy elvégre ő az öcsém párja így kissé távolságtartó próbáltam lenni vele.. Mikor elaludt vissza vittem a szobájába majd lefeküdtem aludni..

Másnap reggel kettesben leültünk reggelizni..
- Amúgy akartam kérdezni.. Elhagyhatom a házat vagy nem szabad mennem sehova?
- Hm.. Hát el mehetsz.. De jobb lenne ha felügyelettel.. Ha Harut megtalálták akkor rólad is talán tudnak.. Vagy a kiképzett kutyámat is viheted ha nem akarod hogy egy alfa emberem a nyomodban legyen.
- Oh.. Van egy kutyád? Imádom az állatokat de őt nem vinném ki magammal.. félnéj hogy ha igazad lenne és ő megakarna védeni akkor ő vele végeznének..Nem bírom ha állatokat bántanak

- Hát igazából 4 is van de ő az alfa hím köztük akit most említettem.. Ő a leginteligensebb.. Ők a házőrzők..ők  hamarabb észre veszik a veszélyt mint bárki más.. Pedig a házban vannak testőrök és kamerarendszer is.. Na meg érzékelő a kerítésben ami jelez ha be akarnak hatolni. - magyarázom neki.

- Értem. Barátsagosak azért? Lehet velük játszani vagy legalább meg simogatni? - kérdi izgatottan.
- Hát nem mondanám hogy annyira barátságosak de lehet neked megengedik hogy megsimogasd őket
- Hogy hivjak őket? Mind a 4 fiú? Mennyi idősek?
- Mind fiú.. 3-an testvérek ők 4 évesek.. A vezető 1 évvel idősebb így könnyebb volt elfogadniuk őt vezetőnek.. Shiro, Kuro, Ryo és Dante a  nevük.. Nehéz volt nevet választani.. Nem erősségem a névadás
- Azta..hát elhiszem, végtére is illeni is kell a nevüknek hozzajuk.

- Jah. Mondjuk Shiro és Kurora tényleg illik a színük miatt.. - jegyzem meg majd folytassuk az evés..
- Elviszel a kutyusokhoz? - kérdi miután már mindketten végeztünk
- Aha. Kimehetünk - mondom elindulva és előveszem a kutyasípot hogy azzal ide hívom őket így elég volt kilépnünk az udvarra és meg fújva a sípot 1 perc alatt megjelent a 4 megtermett dobberman

- Rendben.. Ül - utasítom őket mire rögtön kihúzva magukat leülnek.
- Nagyon szépek.. megpróbálhatom megsimogatni őket?
- Gyere Dante - szólok neki és oda is jön hozzám a fekete barna foltos.. Ő a vezető.. Ha ő elfogadja Rikut akkor a többi is.. A tiszta fekete Kuro a fehéres Shiro.. A sötét barna világosbarna foltokkal pedig Ryo..

- Elősször csak rakd az orra elé a kezed hogy megszagolja ha megnyalja a kezed akkor megsimogathatod - mondom és így is tesz, Dante pedig megszimatolja majd megnyalja kezét így Riku finoman megcirógassa fejét majd a többit is megsimogatta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Elősször csak rakd az orra elé a kezed hogy megszagolja ha megnyalja a kezed akkor megsimogathatod - mondom és így is tesz, Dante pedig megszimatolja majd megnyalja kezét így Riku finoman megcirógassa fejét majd a többit is megsimogatta.. Nagyon élvezte..

- Nagyon aranyosak
- Hát most azok.. De ők ki vannak képezve hogy az illetéktelen behatolókat iktassák ki - mondom megsimogatva Dantet
- Az engem nem zavar. Amíg nem engem iktatnak ki, és most végül is elfogadtak engem
- Hát igen.. Az omegákat hamarabb elfogadják.. Ők érzik az illatokat.. A legtöbb alfa emberemnek nem engedik hogy hozzájuk érjenek inkább kerülik őket..
- Oooh így már értem. Na és ma van valami programod? Találtatok már valami nyomot?

Egymásra találva Where stories live. Discover now