Akira:
Yamamura Akira vagyok.. 30 éves, domináns alfa. Domináns alfák ritkák, apám büszke és teljesen elégedett volt hogy ilyennek születtem.. Mindig mondogatta hogy én vagyok a tökéletes utód.. Gyerekként örömmel töltött el ez de mikor eljött az idő rájöttem hogy ez átok számomra hogy domináns alfa vagyok
Amikor apám elkezdte 15 évesen a tanításomat megtudtam mi az az igazi kín és fájdalom.. Apám igazi maffia vezért csinált belőlem aki könnyen kioltsa bárki életét..
A kiképzés alatt sok sebet kaptam.. Ezekből pár a mai napig a testemet díszíti..Apám próbálta kiirtani belőlem az érzelmeket de nem teljesen sikerült.
Bár az öcsémen kívül amúgy sem fontos senki a számomra.. Néha nehezen tudok érzelmeket kifejezni,ezért Haru felé sem tanusítottam túl sok érzelmet de akkor is fontos nekem.. Bármit megtennék érte..Ezért is mikor elköltözött.. Jó pár évig az embereim megfigyelték nehogy valami baja legyen.. De ő észre vette és eljött megkérni hogy ne figyeltessem mert feszélyezi őt ez az egész. Teljesen ki akart zárkózni a maffia világából..
Néha irigykedtem rá hogy nyugodt békés élete van.. Mikor kiderült hogy béta apa nem foglalkozott vele így neki nem kellett szenvednie.. Nem kellett azon keresztül mennie amin nekem..
Nemrégiben talált egy fiút magának.. Látszott rajta milyen boldog és felszabadult.. Így az utóbbi időben gyakran is tett nálam látogatást és sokat mesélt nekem Rikuról aki amúgy egy omega..Nem a legjobb párosítás.. Még egy béta és egy alfa oké.. De egy omegának alfára van szüksége főleg a tüzelésnél.. De én ebbe nem szólok bele mert Haru jól érzi magát vele
Egy kissé fura de Riku tüzelései előtt Haru mindig eljött hozzám hogy rá kerüljön az illatomból hogy megkönyebbítse az omega tüzelését.. Tényleg nagyon szereti..
Már 1 éve együtt élnek.. Elég jól bírják együtt.. Kívánom nekik hogy legyenek mindig ilyenekViszont egy nap váratlan hívás érkezett Harutól.. Elősször el se akartam hinni hogy ez komoly..
Hogy ez tényleg megtörténik..
Haru nem hagyta hogy bármit mondjak csak letette.. Felzaklatott a hívása de az embereim előtt nem mutathatok gyengeséget.. De illatom folytogatóan terjengett a levegőben a feszültségtől így aki tehette távol maradt tőlem.2 emberem el küldtem hogy menjenek az öcsém házához ha a fiú ott van hozzák el de ha már úton van és ideér engedjék be.. Nem repesek az örömtől hogy egy omegát hozzak a házamba.. Főleg hogy ő semmit sem tud az egészről ki is vagyok valójában. Viszont az öcsémért bármit.. És neki ez volt az utolsó kívánsága.. Hogy vigyázzak és védjem meg a számára legfontosabb személy..
Az irodámból fürkésztem a tájat többször is a kapura nézve a birtokot egy kerítés vette körül.. A ház pedig hatalmas volt.. Így kicsit sem jelent gondot befogadni egy fiút.. Vártam mikor is érkeznek meg.. Jobb lesz beavatni a dolgokba ha már itt fog élni.. Jobb ha tud róla
Nemsokára megérkezik a fekete autó majd a 2 alfa az irodámba hozta a fiút - Uram elhoztuk a fiút ahogy kérte - mondja az egyik
- Rendben.. Elmehetek - nézek komoran rájuk mire bólintva távoznak kettesben hagyva a fiúval
- Bizonyára te vagy Riku. Én Akira vagyok.. Haru báttya - mutatkozom be.. A fiúval együtt Haru testét is elhozták a házból hogy tudjam őt méltón eltemetni.. A fiún látszott hogy megtört és hogy zavarodott.. Teljes mértékben kimutassa az érzéseit.. Könnyű rájönni mit érez- Igen.Haru említett valamit..Elkaptak, de kik? Kik üldözték Harut és mégis miért kellett meghalnia? - kérdezi halkan feszengve kissé..
- Gondolom Haru nem mondott neked semmit hogy ki vagyok - jegyzem meg - De ha itt fogsz élni jobb ha tudsz róla.. Ez egy jól védett hely úgy hogy itt biztonságban vagy.. És én valójában egy maffia vezére vagyok - mondom el neki a lényeget elég nyersen nem köntörfalazva így látom a döbbenetet az arcán.- Maffia vezér? Tudtam hogy valamit titkolt Haru de nem hittem volna hogy ezt - motyogja maga elé meredve majd eelpillant rám
- Szóval ez azt jelenti hogy..azért halt meg mert a gyengédre mennek? Igazából téged akarnak kiiktatni de ahhoz el kell veszíts mindent ami kedves számodra? - kezdenek könnyesek lenni a szemei.. Elég jól kitalálta mi a helyzet.
- Igen így van. - bólintok egyet. A maffia világa nem játék és sok élet kerül veszélybe..
Jobban kellett volna erősködnöm hogy maradjanak a megfigyelők,akkor talán ez nem történt volna meg.- Haru testét elhozattam a házból.. Holnap megrendezzük a temetését.. Te is részt szeretnél venni rajta? - kérdem, nem tudom hogy el e tudná viselni.. Nem muszály részt vennie rajta..
- Mindenképp.. De nincs semmim amit felvehetnék.. mindenem ott maradt a hazában
- Én adok neked. A fiatalkori fekete ruháim biztos jók lesznek... Majd szólok az egyik cselédnek hogy keresse meg a régi ruháim.. És majd elmehetünk a cuccaidért is a temetés után megállunk értük...- Rendben..köszönöm. Akkor megyek - megy az ajtóhoz és kilép rajta mire fáradtan hajamba túrok. Mit fogok én kezdeni egy megtört omegával..?! Az ajtó előtt e közben a komornyík már várta a fiút..
- Fiatalúr.. Előkészítettem az új szobáját.. - mondja a komornyík tisztelettudóan majd el is vezeti őt oda
DU LIEST GERADE
Egymásra találva
RomantikHali.. Első omegaverse könyvem.. Remélem elnyeri a tetszéseteket.. ^^ Egy rossz sorsú omega fiút magához vesz egy béta férfi.. Lassan több kezd kialakulni köztük de a békés, boldog életüket egy váratlan támadás megszakítja.. A béta eltitkolt pár dol...