7.bölüm

192 5 0
                                    

MEDYA: defne ve çınar


BARLAS

babamı bulamamıştım. onu bulduğum yerde öldürecektim.

çınar ' kardeşim babanın adamını bulmuşlar'

'depoya götürün' çınar telefonla konuşmasına devam ederken kahvaltıyı hazırlamaya başladım.


IŞIK

defne hala uyuyordu elimi yüzümü yıkadıktan sonra onu uyandırdım ve ikimizde aşağıya indik. barlas kahvaltıyı hazırlarken çınarda masayı kuruyordu. defneyle birbirimize bakıp sırıtmaya başladık.

barlas' günaydın' dedi 'günaydın' dedim. 'defne bugün mü gidiyor' diye sordum 'evet ama istersen  bir daha gelir . çınar onu evine bırakıcak' başımla onaylayıp masaya oturdum karşıma defne onun yanınada çınar oturmuştu.

masada ölüm sessizliği vardı. yemeğimi yedikten sonra salona gidip telefonumdan video izlemeye başladım tiktok ta geziniyordum yanıma defne geldi oda benim gibi yaptı video izlemeye başladı. 

iki saat böyle takıldık çınar 'defne hadi seni evine bırakayım ' defne başıyla onaylamıştı. onunla vedalaştıktan sonra çıkıp gittiler. yanıma barlas geldi 'benim canım çok sıkıldı' dedim 'filim izleyelim güzel karım ''olur' dedim.

beni kucağına almasıyla küçük bir çığlık kaçtı ağzımdan.

filmi açmıştı ama hala onun kucağındaydım yerim rahattı hiç şikayet etmemiştim. açtığı film korku filmiydi . barlasa sarılıp onun kokusuyla  uyumaya karar vermiştim ......


ÇINAR

defneyi evine götürüyordum arabanın içindeki sessizliği bozan şey defnenin güzel sesiydi.

'ben dün yaptığım şey için özür dilerim ' dedi. tek sorumu sordum 'karşılık verdiğin için pişmanmısın ' 'hayır değilim sadece güven problemlerim var ' ' yavrum çözeriz onları sen sıkıntı yapma' 

evinin önüne gelmiştik o arabadan indiğinde bende inmiştim. kollarımı beline sarıp onu öpmeye başladım karşılık veriyordu. geriye çekildiğimde 'gitmem gerekiyor' demişti ondan ayrılmak istemiyordum 'sonra tekrar gelicem ' diyip arabaya binmiştim . 

hızlıca depoya sürüyordum barlas da gelicekti bu sefer....


BARLAS

ışık kollarını boynuma dolamış bir şekilde uyuya kalmıştı onu yattağa götürmek için ayağa kalkmıştım bacaklarını da belime dolamıştı şu anda çok tatlı duruyordu. yatağa yatırıp sessizce odadan çıktım. 

hızlıca arabaya binip depoya doğru sürdüm... 

depoya vardığımda hızlıca içeri girip karşımda bağlanmış adama bir yumruk geçirdim bir yumruk daha geçirecekken çınar kolumu tuttu. adama doğru döndüm 'anlat bakalım babamın planları nelermiş benim karıma ne yapıcakmış ' 

karşımdaki adam sırıtmaya başladı çınara doğru dönüp ' öldür bu piçi bi boka yaramaz ' ben kapıdan çıkarken arkamdan 3 kurşun sesi geldi çınarda yanıma gelince arabaya bindik.....


IŞIK 

evde barlas yoktu onu beklemeye başladım 15 dakika sonra kapı açılmıştı gelen kişi barlasdı onun yanına gidip 'ben okumaya devam etmek istiyorum' demiştim 'bakarız' demişti. akşam olmuştu ama hala uykum vardı .'uyuyalımmı ' beni onaylamıştı

 elinden tutup odaya çıkarttığımda ben yattıktan sonra tişörtünü çıkarıp oda yatmıştı. kafasını göğsüme koyup gözlerini kapatmıştı arada çeneme buseler kondurmaya başlamıştı . ona sarılarak uykuya dalmıştım.

BARLAS

onun güzel kokusuyla sakinleşe biliyordum. babamın yaptığı planları en kısa sürede öğrenmeliydim  düşüncelerime son verip uyumaya başladım..

......

biliyorum kısa oldu 

bir  sonraki bölüm biraz daha uzun olacak 

oy vermeyi unutmayın hoşçakalınnn



numara(yarı texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin