IŞIK
gözlerimi açtığımda belimde kol hissettim. barlasın beni izlediğini görünce utanıp başımı onun göğsüne sakladım. gülme sesleri geldi.
aşağıdan çınarın bağırış sesleri geliyordu. hızlıca aşağı inmiştik çınar sarhoştu bağırıp duruyordu defne diye sayıklayıp duruyordu.
çınara kahve yapıp getirmiştim. ona doğru dönüp 'noldu anlat bize ' demiştim.
anlatmaya başladı....
'istersen senin için defneyle konuşurum' ' olmaz bir daha denemem ' başımla onaylamıştım.
barlas onu misafir odasına çıkartıp uyumaya bıraktı.
BARLAS
çınarı odaya çıkarttıktan sonra ışığa şirkete gitmem gerektiğini söylemiştim
depoya gidiyordum silahları polise yakalatan adama dersini vericektim. depoya vardığımda içeri girdim ilk başta adamın ağzını bantladım normalde bu işleri çınar yapardı bu sefer bana kalmıştı.
asitlerle dollu bir yere soktum sonrasında 5 kurşun sıkıp adamı yakmalarını söyledim.
eve gidip güzel karımın kokusuyla rahatlamaya ihtiyacım vardı.
hala babamı bulamamıştım.
eve gittiğimde çınar gitmişti ışığı öpmeye başladım karşılık veriyordu ellerim kadınlığına doğru yol almıştı inlemeye başladığında da sonrasında malum.......
ışığı kucağıma alıp banyo yapmak için duşa kabinin içine girdik suyu açtığım gibi bana sarılması bir oldu suyu orta ayara getirdiğimde elime şampuanı döküp saçlarını yıkamaya başladım arada omzuna öpücükler konduruyordum.....
ışığı da giydirdikten sonra yatağa yatmıştık ışık bana doğru dönüp kollarını belime sarmıştı 'seni seviyorum bebeğim' 'bende seni seviyorum güzelim' dedikten sonra uykuya dalmıştım.
.............
son bölüme yaklaşıyoruz
bölümleri kısa olduğunu biliyorum
sonra görüşürüzzz