5.bölüm

265 9 5
                                    

IŞIK


sabah kalktığımda aşağıdan sesler geliyordu. merdivenlerden inerken çınarı gördüm bana sırıtarak bakıyordu. barlas kahvaltıyı hazırlıyordu.


 çınar barlasa doğru döndü 'ne romantik adamsın aşkım' dedi. o sırada bende kahkalarımı patlatıyordum barlas 'sikicem belanı  gel buraya çınar ' çınar koşarak salona girdi.

çınar hala devam ediyordu.'ama bebeğim böyle olmaz' ben o sırada  hala gülmeye devam ediyordum en son çınar kendini tuvalete kitlemişti. barlas bana bakıp 'masaya oturalım çınar birazdan gelir'

başımla onaylayıp masaya oturdum 5 dakika sonra çınar çıkmıştı.

bize bakıp 'içerde çok sıkıldım ya' dedi sonra yanıma oturdu oda yemeğe başladı. çınar masadan kalkıp salonda film izlerken bende barlasa dönüp 'bir şey sorucam' dedim ' sor' 'defneyi yarın görebilirmiyim' biraz düşündü sonrasında 'olur ama kaçmaya çalışmayacaksın' onu başımla onaylamıştım.

  bende masadan kalkıp  çınarın yanına oturdum. film izlerken kapıda barlas kaslarını bellli eden bir tişört altınada gri eşofman altı giymişti. 'ben spora gidip gelicem' dedi çınarda 'görüşürüz aşkım' dedi.barlas kapıyı sert bir şekilde kapattıktan sonra çınarla bakışıp gülmüştük.

çınar bana dönüp 'siz nasıl tanıştınız ' ona mal mal bakıyordum. sonra herşeyi anlatmıştım.

çınarın cevabı ise şuydu 'odun ya valla odun. neyse boşver abur cuburun varmı' ' var' hemen kalkıp koşarak mutfağa girdim cipsleri kaseye koydum ve çınarın yanına geri geldim.aniden kapı çaldı.

kapıyı açtığımda bir kadın karşıma çıktı.' merhaba ben elbise için gelmiştim' barlasın dediğini hatırlayıp kadını içeri davet ettim. kadını odaya çıkarttım bana elbiseleri göstermeye başladı.

 aralarında en beğendiğimi seçtim ve denemeye gittim.

kadın bana bakıp 'çok güzel olmuşsunuz ' dedi bende 'bu elbiseyi istiyorum' dedim kadın hemen 'tamadır ozaman barlas beye söyleriz güle güle kullanın' dedi ve gitti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

kadın bana bakıp 'çok güzel olmuşsunuz ' dedi bende 'bu elbiseyi istiyorum' dedim kadın hemen 'tamadır ozaman barlas beye söyleriz güle güle kullanın' dedi ve gitti. 

saate baktığımda dört buçuktu hemen saçımı yaptılar ve onlarda gitti. makyajımı ben yapmak istemiştim hafif bir şeyeler yapıp aşağı indim.

 merdivenlerden inerken barlası gördüm beni süzdü o anda çınar 'kardeşim kızı yedin yedin. ışıkcım bu arada çok güzel olmuşsun' 'teşekkür ederim sende çok şıksın' 

barlas bana doğru yaklaşıp belimden tuttu yürütmeye başladı arabaya doğru gidiyorduk.

kulağıma doğru yaklaşıp 'çok güzel olmuşsun  ' dedi bu sırada belimi okşuyordu bende onun kulağına yaklaşıp 'sende çok iyi olmuşsun' dedim çınar bizden ayrılıp farklı arabaya bindi . 

'neden bizle gelmiyor' ' kendi aracıyla gelicek güzelim'

bizde arabaya binmiştik. hızlıca balo yerine vardığımızda hemen inip benim kapımı açmıştı.

içeri girmiştik beni kendi masamıza doğru yönlendirdi. masaya oturduğumuzda ayağa kalktı.  ve konuşmayı yapmaya başladı.

'ışık koç artık benim karım ve ona zarar gelirse hepinizi öldürürüm ona yaklaşmicaksınız bile. bu baloya katıldığınız için teşekkürler keyfinize bakın lütfen.

ağzım açık ona bakarken aynı şekilde çınarda öyleydi.' ışık siz ne ara evlendiniz. beni niye çağırmadınız ' ' iyi misin ne evlenmesi bende şaşırdım şuan'barlasa dönüp 'lavaboya gidiyorum beni başıyla onaylamıştı...

saçımı düzeltirken bir kadın geldi. ' bana bak barlasdan uzak durucaksın ' ona mal mısın der gibi bakıyordum. bana aniden silahını doğrulttu. o silahı tutup ona doğru çevirdim sonra aniden barlas içeri girdi.

şaşırmış bir şekilde beni izliyordu sonra barlasa dönüp silahı ona verdim ve yürümeye başladım arkamdan koşarak geliyordu. ona doğru döndüm tam bağıracakken konuklardan 3 tanesi arkadan bizi izliyordu başımı yukarıya kaldırdım barlasa bakabileyim diye 

'hadi evimize gidelim sevgilim' dedim şaşırmış bir şekilde bana bakarken  bu sırıtışa döndü.

arabaya doğru yürürken eli belimdeydi ve okşuyordu.ona döndüm ve kısık bir şekilde ' o kız kimdi? bana neden senden uzak durmamı söyle-' cümlemin yarıda kesilmesiyledudaklarımın üstünde baskı hissettim. 

barlas beni öpüyordu ve bu bir açlıkla öpüyordu beni kendisine bastırıyordu. beni arabayla kendi arasına almıştı. ona karşılık veriyordum. ikimizde nefes almak için ayrılmıştık 'eve gidelim güzel karım' beni kucağına alıp koltuğa  oturttu...

eve vardığımızda üstümü değiştirip yıkanmıştım. mini bir şort ve üstüne düz gri bir tişört giymişti yatağa yattığımda barlas ta yatmıştı belime sarılmıştı. kafasını boyun girintime koymuştu.

ben barlasa karşılık vermiştim. onu kabul etmiştim bu düşüncelere son verip onun kokusuyla uykuya dalmıştım.


.......


sizce nasıldıııı

oy vermeyi unutmayın

 sonraki bölümde görüşürüz


numara(yarı texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin