IŞIK
güzel bir kokuyla uyanmıştım. göğsümde uyuyan barlasa baktım çok tatlı duruyordu.
ama tek sorun üstü çıplaktı kasları ve dövmeleri çok iyi gözüküyordu. dövmelerini incelemeye başladım. yerinde kıpırdanıyordu.
gözlerini açıp bana sırıtarak bakmaya başladı.
aşağıdan bağırış sesleri gelmeye başladı bir defnenin sesini duydum.barlas 'noluyo ya' dedikten sonra ben gülmeye başlamıştım gülmeme son verip hızlıca aşağı indik.
ve karşımda defneyle çınar kavga ediyordu. defne koşarak bana sarılmıştı ona karşılık verirken aynı zamanda bana bağırıyordu. barlas araya girip 'önce kahvaltımı etsek güzelim çok açımda '
defne anlamayan gözlerle bana baktı ve 'benden habersiz sevgilimi yaptın' anlaşıldı kesin trip yiyecektim ama ona her şeyi anlatıcaktım .
çınar defneye bakarak ' onun sevgili yapmasından sanane ' defne çınara ölümcül bakışlar atarak onu susturdu.
kahvaltımızı ettikten sonra defneyi odama çıkardım. defne 'her şeyi bana anlat'
ona her şeyi detaylıca anlatmıştım. cevabı ise ' oduna bak sen' olmuştu aklıma çınarın dedği gelmişti.
'yani? ne yapacaksın ışık?
'bilmiyorum ama galiba onun yanında kalmaya devam edeceğim ' dedikten sonra bizi çağırmışlardı.
merdivenlerden indiğimizde çınar defneyi süzüyordu. defne sorusunu çınara yöneltti.
'AVM'ye gidelimmi' çınar barlasa döndü. barlas 'olur' dedi
'biz hazırlanalım' dedim ve odama çıktık. mini bir etek giymiştim. üstünede crop ve ceket almıştım. aksesuar olarak gözlük almıştım.
defnede benden giyinmişti. mini etek ve crop giymişti.
ikimizde aşağı indiğimizde barlas beni çınarda defneyi süzüyordu.
defne 'hadi gidelim' demişti biz defneyle önden giderken belimde barlasın elini hissettim ona doğru döndüğümde defnede çınarla gidiyordu farklı yönlere gittiğimizde barlasa sordum.
'neden bizimle gelmiyorlar?'
'çınar ayrı gitmek istediğini söyledi'
onu onaylamıştım bizde arabaya yürürken ' çok güzel olmuşsun' dedi ona doğru döndüm ellerimi boynunun arkasında bağladım' teşekkür ederim. sende çok yakışıklı olmuşsun'
kaslarını belli eden bir gömlek giymişti altınada pantolon.
arabaya vardığımızda hızlıca binip çınarlara yetişmeye çalışmıştık.
ama yinede ilk onlar varmıştı. barlas telefonumu bana sonunda vermişti.
defneyle birlikte önden yürürken barlasların arkasından korumalar geliyordu kahve almaya korumalardan birisini göndermiştik
'kanka biliyormusun çınar senden hoşlanıyorum dedi ' ben ağzım açık şokla ona bakıyordum .
kahvelerimiz geldiğinde . barlasların yanına gidiyorduk onlarada kahvelerini vermiştik. mağzalara girmeye başladık. ilk ben elbise denemeye başladım 3 model giymiştim ama aralarından 1 tanesini çok beyenmiştim
kabinden çıkıp defneye gösterdim barlasla çınarda kabinlerin önünde onlara ayırtılan yerde oturuyorlardı. defne hayranlıkla bakarak'çok iyi olmuş bunu kesin al ' dedi o da bir elbise giyip bana gösterdi.
ona dönüp 'oha çok güzel olmuşsun' 'al bunu bence dedim. barlaslara döndüğümüzde gözlerinin içi parlıyordu. ben hemen kabine girmiştim.arkamd aynadan barlası gördüm belimden tutup beni kendisine bastırdı dudağımı öpmeye başladı ilk şaşırsamda sonrasında bende karşılık vermiştim. barlas geriye çekilip 'çok güzelsin sevgilim ' demişti sonra sında onu kabinden kovup giyinmeye başlamıştım.....
DEFNE
ışık kabine hızlıca girdikten sonra barlasda onun arkasından girmişti .bende kabine giricekken çınar beni kolumdan tutup kendine çevirmişti beni kabinin içine sokup büyük bir iştahla öpmeye başladı. ona karşılık vermiştim nefes almak için ayrıldığımızda alınlarımız birleşmişti.
aniden kendime gelip ' bu çok yanlış ' diyip onu kabinden çıkarmıştım.
kıyafetlerimi giyip ışığın yanına gitmiştim seçtiğimiz kıyafetleri alıp AVM den çıkmıştık.
yine çınarın arabasıyla dönmüştüm yol boyunca sessizdik.
eve vardığımızda ışıkla uyumak istediğimi söyleyip ışığın odasına çıkmıştık yatağa yatmıştık . aklıma çınarın beni öpmesi gelince sinirle saçlarımı karıştırıp yatakta oturur pozisyona gelmiştim ışık ta oturur pozisyona geldiğinde 'dökül bakalım ' demişti
'ışık çınar beni öptü. ben ona karşılık verdim ama bunun yanlış olduğunu söyledim. ya beni toprak gibi aldatırsa ' konuşmamdan sonra ağlamıştım. ' peki sen ona karşı ne hissediyorsun'' bilmiyorum' 'herkes toprak gibi değil çınara güvenebilirsin' sonra bana sarılmıştı uyumaya karar vermiştik.
toprağa güvenicektim ve onun kalbini geri alıcaktım.
kendimi uykunun kollarına bırakmıştım.
........
sizce nasıldıııı
oy vermeyi unutmayın
sonra görüşürüzz