,,Eee okej..."

103 2 2
                                    

W parku

Zgodnie z tym co ustaliłam z Noemi stałam i rozglądałam się po parku szukając owej dziewczyny.
Nagle dostrzegłam jak siedzi na ławce i coś rysuje.Podeszłam do niej.
-Hej
-Hej Hej!
Przestała rysować i uśmiechnęła się w moim kierunku, a ja zajęłam miejsce obok niej na ławce.
-Chciałaś mi coś powiedzieć że chciałaś się spotkać?
Zapytałam.
-To co ci teraz powiem jest tak tajne że jest bardziej tajne niż sfabrykowana śmierć twojego ojca...
-Ale skąd ty to....
Niedokończyłam.
-Nie jestem zwykłą studentką i ty też nie będziesz niezależnie czy się zgodzisz czy nie.
-Ale o co chodzi?
-Istnieje coś takiego jak T.P.O.W.S.Z
to skrót od
Tajni
Pogromcy
Organizacji
W
Stanach
Zjednoczonych
Organizacja nie jest takim aniołkiem jak myślą.
-Coś o tym wiem
Dodałam.
-Tak?A wiesz o morderstwach, kradzieżach i zamachach na krajową skalę?
-Eee co?
-No właśnie.
-Nawet twoi bracia Vincent, Adrien o tym nie wie, oni są tylko pionkami w wielkim imperium, jest taki ktoś jak
Lucas Oriss zwany też Nomed jest szefem Organizacji, tobie jak i twojej rodzinie, rodzinie Santan, Reed, Sanchez i ojcu Mayi wmawiano że nie ma szefa, a przez Nomeda inne pachołki i nie mówię tu bezpośrednio o twojej rodzinie ale o innych i różnych osobach kradną, terroryzują a nawet zabijają niewinnych mieszkańców trzeba to zakończyć dołączysz do T.P.O.W.S.Z?
-Eee... Ale dlaczego ja? Przecież jestem Monet moja rodzina należy do Organizacji więc...
-Halie ale ty ja i inne agentki możemy to zatrzymać, myślisz że czemu cię porwali? Bo nie chcą żebyś do nas dołączyła na szczęście ten który o nas wiedział już nie żyje i nie zdążył tego nikomu tego przekazać, więc nie bój się będziesz na razie bezpieczna, to dołączysz?
-Eee Okej
-Super na serio super!
Krzyknęła uradowana Noemi.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 23 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Sekrety Hailie MonetOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz