🫀Diana 🪓 Dolores ve Sen

109 14 33
                                    

🎶 Değerlerimin en üstündesin...

Yaldıza basıp yorum yapmayı unutmayın
(Hayallarinize ihtiyacım var🤧)

~~~~

İğneyi yanlışlıkla elime batırdığımda küçük bir inilti çıkarıp parmağımı dudaklarıma götürdüm.

Dikiş konusunda iyi olsam bile şu aralar dikkatimi pek toplayabildiğim söylenemezdi.

Zaten bitti sayılırdı. Elimden geldiğince Dolores' e uygun yaptığım giysiye şöyle bir baktım.

Birkaç yerini düzeltip ona giydirdim. Peruğu da harika görünüyordu.

Saçlarını benimkisi gibi sarı yapmıştım.

Hafifçe gülümseyip omzundan tuttum.

"Bir şey değil, Dolores..sana çok yakıştı.."

Onun saçlarını düzeltmeye devam ederken odanın kapısı açıldı.

"Her ne kadar formülü bulsan da odama girmemen gerektiğini sana kaç kere söylemem gerekiyor?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Her ne kadar formülü bulsan da odama girmemen gerektiğini sana kaç kere söylemem gerekiyor?"

Başımı eğdim. Onun için hiçbir zaman kötüsünü düşünmedim, hatta onun için iyi bir şeyler yapmak istiyordum ve az önce bunu yapmıştım.
Dolores' in seviyordu, bende bunu düşünmüştüm.

"Hiçbir şeyi karıştırmadım, Five..Ben sadece-"

Yanıma geldi, gözleri Dolores' teydi.

Yanıma geldi, gözleri Dolores' teydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sen...ne yaptın?"

Ona bakıp zoraki gülümsemeye çalıştım.
Beğeneceğini umuyordum.

"Sadece Dolores ile vakit geçiriyordum..pullu kıyafetleri ve sarı saçı sevdiğini biliyordu-"

Kaşını çatıp bana bıkkınlıkla baktı.

"Kıçından uydurmayı kes, Diana. Senin dışında ne onunla ilgilenen ne de onunla konuşan oldu. Başka bir amacın olmadığına emin misin..?"

Sözleri kalbimi kırıyordu. Alıngan görünmek istemiyordum ama bana bunu hep yapmasına dayanamıyordum.
Uydurmadığımı artık görmeliydi.

Hala anlamıyordu benim de onun gibi berbat bir yalnızlık geçirdiğimi.
Uzun zamandır burada olduğum halde hiçbir bok anlamıyordu.

Ona değer verdiğimi..

Dolores' in yanında ayağa kalkıp karşısında dikildim.

"Kuşkunu alıp kıçına sok artık, Five. Senden çok daha uzun süre yalnız ve zorlu koşullarda yaşadığımı biliyorsun. Zihni bunaklaşan tek kişi sen değilsi-"

Hala kendini savunmaya geçip sözümü kesiyordu:

"Ve yalnızlığına dayanacak kişi Dolores mi? Yoksa sen-"

Kaşlarımı çatıp devam ettim:

"Beni dinle, moruk. Sen her ne kadar içindeki acıları bastırıp 'mantığımı kullanmalıyım' ayağına gitsen de, ben bunlarla savaşmak ve kazanmak istiyorum tamam mı!"

"O yüzden yoluma taş çıkarıp durma ve bir kez olsun akışına bırak."

Yere eğilip Dolores' in pozisyonunu düzelttim. Zavallı kız tartışmamız yüzünden endişeliydi.

Onu rahatlatmak adına elimi buklelerine götürdüm ve fısıldayarak bir şeyin olmadığını belirttim.

Five' ın bana ve Dolores' e baktığını görebiliyordum. O da yere çömelip Dolores' i inceledi.

Az önceki gerilimden sonra biraz olsun yumuşadığı belliydi. O da sırf Dolores içindi. Gözleri ona karşı hayranlıkla parladı. Çünkü onu gerçekten güzel yapmıştım.

Onu izlemeye devam ederken uzandı ve Dolores' in saçlarını okşadı. Mırıldandı:

"Ona gerçekten değer veriyorsun..?"

Yumuşak bir nefes verdim. Uzun zaman sonra bunu biraz bile anlaması gelişmeydi.

"Sonunda farketmen güzel. Başka bir zaman akışında olsa bile ömrümün yarısını Dolores le beraber geçirdiğimi unutma, o benim kardeşim sayılır."

Yoğun bakışları bir süre beni inceledi. Ne kadar soğukkanlılığımı korusam da içimdeki kırılganlığı görüyor gibiydi ama bir şey söylemedi.

Eski moduna dönüp elleri cebinde yeniden ayağa kalktı. Gerçekten kabaydı ve bunu umursamıyordu:

"Pekala, Diana. Sana hala ne söylememi beklediğini bilmiyorum ama odama gelebilirsin. Sadece Dolores için. Onun dışında burada işin yok!"
.

Siktir git demenin kibarcasıydı bu.

Sessizce Dolores in yanında ayağa kalkıp kapıya yöneldim ve bir şey söylemedim.

İçimde yanlızlık, kırgınlık coşuyordu şu aralar. Hayal kırıklığı..
Bir türlü yaranamama ve ezilme duygusu..

Ve Five her fırsatta bunu arttırıyordu! Kalbimi eziyordu.
Yaşlı ruhumu görmezden geliyordu.

Ona arkamı döndüğümde gözümden süzülen bir damla yaşı görmedi..

Gözyaşımın sessizliğinde kapıyı açıp odayı terkettim.

----------------------------------------------‐--------------------‐-----

(Bu kesitleri Five ile ana karakter arasındaki geçmişi hesaba katarak okuyun, yoksa gerçekten herşey çok saçma geliyor. Bunu göz önünde bulundurursanız daha iyi anlayabilirsiniz ☆)

İstek kurgu kesiti alıyorum 😘

Bi sonraki bölüm bunun part 2 si
Hihihiihi

500 kelime ☂️

💥Five Hargreeves//Hayal-Et💥  ☆[Gerçekten Ya]☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin