Bir önceki bölümün devamıdır*
🎶 Değerlerimin en üstünde-ydin sen..
Yaldıza basıp yorum yapmayı unutmayın
(Hayallerinize ihtiyacım var🤧)~~~~
İçimde artık bir şeyleri tutamadığım hissediyordum.
Gözyaşlarım buna ilk örnekti.
Five' ın odasından çıktıktan sonra kendimi yine çatıda buldum.
Burası çocukluğumda da ağlama noktam olmuştu..Her umudum kırıldığında, canım yandığında buraya gelirdim.
Yıllar sonra yine buraya geleceğimi hiç düşünmezdim..
Yıllar sonra bile hala bana umudun olduğunu söyleyen yıldızlara çevirdim gözlerimi..
Ne çok özlemişim.(Dikkatli bakarsanız Hermione olduğunu anlarsınız ama güzel ve buraya uydu diye koydum💝)
İçimden haykırıp bütün herşeyimi dökmek geliyordu ama bunu yapamazdım.
Acılarımla savaşacağımı söylüyordum kendime ama sanırım haykıramayacak kadar korkağın tekiydim.
Aklıma gelince içimde sinir filizleniyordu.
Elimin tersi ile gözyaşlarımı sildim, her ne kadar yenileri gelse de.Sinire dönüşen kırgınlıkla titreyen nefesimi topladım.
Five' dan nefret ediyordum!
Başıma gelen herşey onun yüzünden olmuştu!
Yıllarca yapayalnız bir zaman akışında sıkışmak onun suçuydu!
Bu yüzden ondan nefret ediyordum!
.Ama ben kendimi kandırıyordum.. yıllar önce o gün onun peşinden gidip zaman akışında sıkışmaya sebep olan kişi bendim..
Çünkü sırf ona olan bağlılığım bütün hayatımı mahvetmeme sebep olmuştu..
Ben ondan değil, kendimden nefret ediyordum..
.
Düşüncelerim beynimde döndükçe ellerim titremeye başladı.
İstemeden çatıdaki bazı tenekeleri sokağa fırlatmıştım.Ağlamaya devam ederken birtakım sesler duydum.
Arkamı dönüp karanlığı inceledim. Hiçbir şey görünmüyordu ama ayak seslerini duyabiliyordum.
Demek sonunda saldırıya geçeceklerdi, Five günlerdir bizi bunun için uyarıyordu.
Sessizce ilerlemeden önce güçlerimi devreye soktum. Bu ayak sesimi engelleyecekti.
(Kendimi içinden geçilebilen, hayalet formuna getirebiliyordum)İlerledim ve kenarda bekledim.
Yabancının karanlık silueti tam ortaya çıktığında gücümü devre dışı bırakıp karnına tekme savurdum.
İnleyerek geriledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💥Five Hargreeves//Hayal-Et💥 ☆[Gerçekten Ya]☆
Hayran Kurgu"Ah, hadi ama! Buna gerçekten inanıyor musunuz? Burada bütün gece sevişmiş gibi görünüyorlar!" Diego' nun lokması boğazında kalıp öksürürken, Allison ve diğerleri ise bize far görmüş tavşan gibi bakmaya başladılar. Klaus' ün sözleri yüzünden ben ise...