24. bölüm

108 12 26
                                    

Sanemi " usta , tomioka ' dan haber var mı ? "

Urokodaki " yok , kamado ve arkadaşları halâ onu arıyorlar "

Sanemi " peki ya sabito ? "

Urokodaki " o devriye ye çıktı . Az sonra döner "

Sanemi " umarım tomioka yakında döner , hergün sadece devriyeye çıkmaktan bıktım , iblis öldürmek istiyorum !!! "

Tomioka ' nın gitmesi üzerinden 1 aydan fazla olmuştu .giyuu o gün çok fazla duygu altında kaldığından kontrolsüzce gözü kararmıştı ve o günden beri iblisler ortada yoktu .

Hashiralar günün bazı zamanlarında - güneş yokken - devriyeye çıkıyorlardı . Hepsi bundan dolayı sıkılmıştı ve kendini eğitime vermişti . Eğitim için de kagaya sama  , giyunun gittiģi günden beri yanlarında kalan Urokodaki yi görevlendirmişti .

Urokodaki " tamam , şimdi sabito gelinceye kadar moladasınız , sonra dayanıklılığınızı daha da artıracağız. "

Sabito " merhaba usta- "

Usta gelen sabitoyu selamladıktan sonra hashiralara döndüğünde gördüğü görüntüyle gülmeye başladı .

Hepsi bezmiş ve korkulu bir şekilde ustaya bakıyorlardı . Sabahtan akşama kadar yoğun bir eğitim altında kalmışlardı . Ustanın ' sabito geleseye kadar moladasınız ' sözünden sonra sevinçleri 2 saniye bile sürmemişti .

Urokodaki " tamam tamam , 2 saat sonra görüşürüz . "

Usta sözünün ardından ışınlanarak ( benim tabirimle ) kaybolmuştu .

Mitsuri " hoşgeldin sabito-san "

Sabito " hoşbuldum kanroji san.... giyuu dan haber var mı? "

Obanai " hayır,  yok "

Sabitonun yüzü düşmüştü ve bunu belli ediyordu .

.

Hashiralar biraz soluklandıktan sonra kendileri için hazırlanan yemek masasına geçtiler . İblisler olmadığı için göreve gitmiyorlardı . Bunun tek iyi yanı birlikte geçirdikleri zaman çoğalmıştı. 

Sabito ya gelirsek : hashiralar ilkten biraz mesafelilerdi , ama sabitonun konuşkan ve pozitif kişiliği sayesinde kısa sürede arkadaş olmuşlardı . Hashiralar , sabitoyu sevmişlerdi . Çoktan kendilerinden biri olmuştu . Arkadaş ortamı dışında cidden kendilerinden biri olmuştu . Kagaya sama Urokodaki nin anlattıkları ve birçok ustanın , onun gücünden emin olmaları ile , sabitoyu hashira ilan etmişti ve Hashiralar tekrar 9 kişi olmuştu .

Hashiralar yemeklerini yerken konu açması için birbirlerine bakıyorlardı . Ama konuşacak konu olmadığından kimse bir şey demiyordu .

Uzui " Sabito , sence Tomioka ne zaman döner ? "

Sabito ağzındaki yemeği bitirdikten sonra Tabağındaki yemekle oynarken söze girdi .

Sabito " emin değilim , bir öncekinde bu çok uzun sürmüştü ama o zaman küçüktük . 6 ay içerisinde  olabilir .

Mitsuri " bu çok uzun bir süre .. "

Muichiro " Ben nee san ı özledim . "

Sanemi " Neden gidip biz onu aramıyoruz ki ? "

.

Shinobu " nerede olduğunu bile bilmiyoruz , yeri sabit değil .."
.
Sanemi " hepimiz farklı yerlere dağılsak "

Muichiro " nee-san ı özledim dedim . "

Sabito " onu yakalamak imkansız gibi birşey , çok hızlı , durmak bilmiyor . "

Sanemi " bir yolu olmalı , biz de hashirayız !  Bize yeni kılıç kullanmaya başlayanlar gibi davranılmasından usandım !!!!" 

Sanemi yeniden söze başlayacağı sırada , Muichiro nun yarım kalan tabağını ittirip masadan kalkmasıyla diğerleri gibi onunda odağı muichiro olmuştu .

Muichiro gökyüzündeki yıldızları izleyerek parmağının ucunu gökyüzüne doğru doğrulttu .

Muichiro " Ben burdayım "

Gökyüzüne doğrulttuğu parmağını biraz kenara hareket ettirdi .

Muichiro " tamam "

Kolunu aşağı indirdikten sonra arkasını dönüp gitti .

..

Obanai " az önce ne yaptı ?"

Tengen "-

Tanjiro " sabito saaaaaaaaan !!!!!!!! "

Tanjiro koşarak hashiraların yanına gelmesiyle , Sabito bir hışımla ayağa kalkmıştı .

Sabito " ne oldu , giyuu dan haber mi var !? "

Tanjiro " sabi( soluklanır ) , ibli( soluklanır ) -) "

Diğer hashiralar da ayağa kalkmıştı .

Shinobu " yavaş , biraz soluklan "

Tanjiro "( soluklanır ) iblisler geri döndü ! , kagaya sama sizi çağırıyor ! "

Hashiralar hızla giderken Sabito kalmıştı

Sabi " peki giyuu"

Tanjiro " ( soluklanır ) o-ondan iz yok "

( sayın sevgili okurlarım , Tam olarak 21 bölüm sonunda sabito geldi , ama giyuu gitti . Şimdi bi 21 bölümde giyuu olmasa ... Benim evimi bulup öldürme olasılığınız kaç ?????????? )

Sabito aldığı cevapla biraz duraksasada , hızlı bir şekilde diğer hashiralar gibi kagaya-sama nın yanına gitti.

Herkes oradaydı.

Kagaya " hoşgeldiniz çocuklarım , fazla uzatmayacağım , iblisler tekrar harekete geçtiler . Bu da giyuu nun normale döndüğü anlamına geliyor . Şu an çok fazla iblis ortaya çıktığından onlarla ilgilenmeniz gerekiyor . Yarın ise giyuu yu aramanızı isteyeceğim , sadece güvende ve sağlıklı olup olmadığını bilmek istiyorum . İblisler ona bir şey yapmış olabilir . Eğer onu bulursanız , zorlamayın . Yaşadığı olaylar yüzünden yanlız kalmaya ihtiyacı var . Geldiğinde onunla konuşacağım . Bu isteklerimi kabul eder misiniz ?

Hashiralar " tabi usta !"

Ustanın konuşmasının ardından hashiralar hızlıca dışarıya çıktıklarında Urokodaki ile karşılaştılar .

Urokodaki hızlıca konuşmaya başladı .

Urokodaki " beni iyi dinleyin hashiralar , şimdi gelen bilgiye göre yakınlardaki iblis toplulukları arasında üstaylar  ve altaylar  da var . Dikkatli olmanız lazım . "

Urokodaki " sabito ve Muichiro siz ( ? ) Kasabasının oraya gidin "

İsimlerini duyanlar hemen harekete geçmişlerdi .

Urokodaki " sanemi ile İguro , siz (?) Nehrine , tengen , Mitsuri ve Shinobu siz ise (?) Kıyısına gidin .

Herkes kendine denilen yere geldiğinde savaş başlamıştı .

3 - 4 saatin ardından tüm savaşlar bitmişti . Altay 3 ile 5 ve üstay 5 ile 6 ölmüştü .

Hashiralar ve diğer kılıç kullanıcılarından ölen veya ağır yaralı ( tanjiro hariç ) yoktu .

Savaş bitiminde her hashira diğerlerinin sağlığından emin olduğunda kendini yatağa bırakmıştı . Giyuu yu aramaya gitmeleri için dinlenmeliydiler .

=/=/=//==/=/=/=//=/=/=/

Bayram öncesi bir bölüm atayım dedim .

Yorum yazıp , oy atmayı unutmayın ...

sabigiyuu hafifinden 2. kitap devamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin