Obanai " beni bekle , başına bir şey gelmiş olabilir "
Obanai sessizce tengenin yanına gelmişti , ikiside saneminin uyanmadığını düşünerek odayı terk etmişlerdi .
.
Yarım saat boyunca köyde önceden gezdikleri yerlere bakmışlardı , şimdi ise giyuu nun girmekte ısrarcı olduğu harab olmuş kulübenin önündeydiler .
Tengen " burada olduğundan emin misin ?"
Obanai " eğer burada değilse köyün geri kalanınıda kontrol edeceğiz demektir ."
Obanai nin attığı ilk adımın önderliğinde kulübeye girmişlerdi . Girmelerinin hemen ardından durmuşlardı .
sanemi buradaydı .
Bir odanın kapısının yanına çökmüş , sırtını duvara yaslamış duruyordu , tengen ve obanai yi görünce sağ elini dudaklarına götürüp sessiz olmalarını söyleyen bir işaret yapmıştı .
Sessizce ilerleyip yanına vardıklarında anlamışlardı , tomioka da buradaydı .
Odaya baktıklarında tengen hatırlamıştı . Gideceklerini haber vereceğine giyuu yu bu odanın önünde bulmuştu .
...
Yerdeki halının üzerinde , cenin pozisyonunda uyuyordu .
Tengen " ne zamandan beri buradasın ?"
Sanemi " b-
Tomioka " aç , gözleri...ni "
Tomioka kıpırdanmaya başlayınca diğerleri odadan çıkıp dışarıdaki duvarın yanına gelmişlerdi .
Uyanmıştı . Göz yaşları içinde . Yine ...
Yattığı yerde doğrulup gözlerini sildi . Anlamaz gibi etrafına bir süre bakındıktan sonra farketmişti . Buradaydı .
Bir hışımla ayağa kalkıp , etrafına bakındı .
Giyuu " Ben buraya nasıl geldim ?"
Gözleri odanın içerisinde gezinirken yine aynı nokta da durmuştu , ablasının ruhunu teslim ettiği yerde .
Ablasının söyledikleri kafasının içerisinde yankılanıyordu .
gitmeliydi .
Arkasını dönüp kapıya yöneldiği sırada , bir çıtırtı duymustu .
Hızlıca odadan çıkıp etrafa baktığında kimse yoktu , ama ortamı tanıdık ve güzel bir koku kaplamıştı . Bu aynısıydı . En zor görevi yaptıktan sonra gözlerini açtığı odadakiyle aynıydı .
Kulübeden dışarı çıktıktan sonra gökyüzüne baktı . Gün daha doğmamıştı .
Yavaş adımlar eşliğinde kaldıkları eve ulaştı . Kimseyi uyandırmamak için sessizce çıktığı merdivenler bittiğinde . Mui ile kaldıkları odaya girip , hızlıca yatağa yattı , Bu uyurgezerlik son zamanlarda artmıştı .
.................Gün doğup , güneş göğe yükseldiğinde , tüm hashiralar kalkmıştı . Üzerlerini değiştirip , eşyalarını toparladıktan sonra , çantalarını aşağıya indirmiş ve mutfakta kendileri için hazırlanmış kahvaltıyı yemişlerdi .
Şimdi ise indirdikleri çantalarını alıp dışarıya çıkmışlardı .
X ( Kira) " hoşgeldiniz hashiralar kahvaltıyı beğendiniz mi ? "
Mitsuri " evet herşey için teşekkürler "
X in arkasından köyün geri kalanını da gezmişlerdi . Köyde başka iblis yoktu . Köyün çıkışına geldiklerinde onları büyük bir kalabalık karşılamıştı .