22. Bölüm

95 13 28
                                    

Giyuu ' dan ~

Baş ağrısıyla gözlerimi açtığımda ahşap tavanla karşılaştım . Bedenim uyuşmuştu . Bir kaç saniye daha tavanla bakıştıktan sonra kelebek konağında olduğumu anladım .

Yorgunluğum yüzünden gözlerim kapanmak isterken , ortamdaki tanıdık koku bunu engelliyordu .

Yüzümü kokunun yoğunlukta olduğu yere çevirdiğimde  durdum .

O ' ydu

Diz kapağımın hizasında , kafasını kollarına koymuş ve yüzü tamamen bana dönmük bir şekilde uyuyordu .

Şeftali rengi saçları pencereden gelen hafif rüzgarla hareketlendiğinde dalgınlığım durdu .

Hızlıca olduğum yerde oturur pozisyona gelerek bacaklalarımı kendime doğru çektim .

Çok gerçekçi bir hayaldi.

Birkaç kere hızlıca gözlerimi açıp , kapadım . Görüntü ne bulanıklaştı ne de silindi . Hayal değildi .

Beynime bir anda yükleme yapan duygularla gözlerim büyüdü .

Daha dün mezarında yatan biri nasıl burada olabilirdi ?

Kafam , zihnimde beliren cevapsız sorularla daha da karışırken , ben tekrar tekrar gözlerimi kapatıyordum .

Ansızın kafama gelen düşünceyle  yavaş ve tedirgin bir şekilde üzerine yattığı kolundaki beyaz haoriyi biraz geriye sıyırarak bileğine baktım .

Gördüğüm yarayla gözlerim dahada açılırken , yüzüne düşen güneş ışıklarıyla iblis olamayacağı aklıma gelmişti .

Hızlıca yataktan inerken sendelemiştim . Başımın dönmesini umursamadan hızlıca odadan çıktım ama çıkardığım seslerden dolayı uyanmış olacak ki odadan sesler geliyordu .

Korkuyorum ,

Ne yapacağımı bilmeyerek , arkama dahi bakmadan hızlı adımlara kelebek konağını geride bıraktım .

Anlamıyorum ,

Kendime her şeyin bir rüya olduğunu kanıtlamaya çalışırken çoktan ortak alana gelmiştim .

Hızlıca soluk alıp-verirken başımın dönmesiyle tekrar sendeledim .

Olanları sindirmem ve  uzaklaşmam gerekiyordu  .

Dizlerimin üzerinde doğrulup , bir adım atacağım sırada  arkamdan gelen sesle olduğum yerde dondum .

Sabito " Giyuu- "

Bilmiyorum ...

1 GÜN ÖNCE  ( Giyuu ' dan )

Bu gündü , sabitonun doğduğu gündü . Her yıl olduğu gibi sabah erkenden kalkarak yola koyulmuştum . Yarın hashira toplantısı olduğundan hızlı olmalıydım yol uzundu .

...

Hiç ara vermeden varmam 4 saatten fazla sürmüştü .
Gelmiştim.
Boş arazinin önündeydim .

Yanımda duran kayanın yanına gelip , işaretlenmiş olan küçük siyah çizgiden başlayarak 9 adım ilerledim . Katanam ile bulunduğum noktaya yavaşça büyük , kusursuz bir daire çizdim ve içerisine " Su Nefesi (水みずの呼こ吸きゅう Mizu no kokyū?) " yazarak çizdiğim dairenin tam ortasına geldim . Katanam ile sol elimi hafifçe keserek elimden süzülen kandan üç damla dairenin içerisine damlayınca elimi ünüformama bastırdım .

Ben hala dairenin içerisindeyken 10 saniye içinde yer şiddetli bir şekilde sallanmaya başladı . Yerin sallanmasıyla beraber  5 metre civarı olan duvar yükselmeye başladı .

sabigiyuu hafifinden 2. kitap devamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin