32. bölüm

27 6 5
                                    

Sabito " hadi ama cidden , neden bunları giymek zorunda mıyız ? "

Giyuu " dur yardım edeyim "

Sabitonun üzerine giyidiği kıyafetleri düzeltmeye başladım. Bu gün görev günüydü kasabaya inecektik .

Giyuu " bitti "

Sabito " cidden fahişe mahallesi'ndekilere benzedik "

boynumuzdan belimize kadar üçgenimsi bir  açıklık vardı . Karın kaslarımız boylu boyunca görünürken  oblik kaslarımızın da bir kısmı görünüyordu . Tengen böyle giyinmemizi istemişti .

Gözlerim onun açıkta kalan teninde gezinirken yüzüne çıktığında gözlerimiz buluştu . O da ..... beni izliyordu .

Kızaran yanaklarımı gizlemek için başımı eğdim ve bir kaç adım ilerideki aynanın karşısına geçip saçlarımı düzelttim.

Tengenin odaya bir anda dalmasıyla ikimizin kafasıda kapıya döndü .

Tengen " hazırmısı- ohooow "

Gözleri bizi süzdü .

Tengen " kesinlikle giyim tarzınızı bu şekilde değiştirmelisiniz . Çok gösterişli olmuşsunuz !"

Açıkça gözlerimi devirmem ile tengen gülümsedi .

Tengen " hadi gidelim , diğerleri bekliyor "

Tengenin peşinden ortak alana yöneldiğimizde diğerleri ile buluştuk .

Mitsuri " oh hoşgeldini-"

...

Elimi başıma görürüp hafifçe saçlarımı karıştırdım ve nefes vererek konuştum . Cidden tengenin gösteriş anlayışı ileri seviyedeydi . Sanemi ve obanai normal halk arasından kişiler gibi , muichiro tengen gibi gösterişli ama kapalı , mitsuri ile shinobu ise de fahişe evlerindeki kadınlar gibi kimono giyimişlerdi . Ortamdaki en açık giyinen kişiler sabito ve bendim .

Giyuu " hoşbulduk"

.....

Yola koyulduğumuzda yol boyunca kimseden ses çıkmadı ama kasabaya yaklaştığımızda tengen konuşmaya başladı.

Tengen " en başta urokodaki san önceden söylediği için sormadım ama shamisen çalmayı biliyorsunuz değil mi sabito , giyuu ?"

Sabito " evet ama biraz paslanmış olabilirim "

Giyuu " pek de iyi değil diyelim "

Tengen biraz sıkkın bir şekilde nefes verdi .

Tengen " şimdilik elimizdekiyle yetineceğiz , sizin için ayarladığım yerde ufak bir gösteri sergilemeniz gerekiyor , havanın tam karardığı zamana denk geliyor, altından kalkabilirsiniz değil mi , zaten ekip biraz 5 kişilik , ufak temelleri bilmeniz yeterli "

Sabito " tamam "

Sabitodan cesaret alarak hiç beklemeden ekledim .

Giyuu " peki "

...

Kasabaya vardığımızda tenegen , sabito ile beni bir eve götürmüştü . Orada çalışan kadınlar ve erkekler bizi süzmelerinin hemen ardından eve almışlardı .

Elimize tutuşturulan shamisenler ile çalışmamız için bir odaya girdik . Tellerin sıkılığını ayarladıktan sonra çıkan notaları tekrar ettik .

Sabito " uzun zaman oldu "

₺₺₺@₺@

Yazar-chan dan

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

sabigiyuu hafifinden 2. kitap devamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin