[4]

30 1 2
                                    

           
                 Geçmişten bir yansıma

                        ⁺‧₊˚ ཐི⋆♱⋆ཋྀ ˚₊‧⁺

"Miwaza Aina hemen buraya gel."

Üstten bağladığın kahküllerin hırpalanmaktan çözülmeye başlamış bir kaç tutam alnına dökülmüştü.

"Asla! O adamı istemiyorum!"

"Amcanın yanında, Miwaza ailesinin başında yer almak yerine Gojo'ların 6 gözlü piçini mi seçiyorsun?! "

Toshinori masaya yumruğunu vurduğunda henüz 7 yaşında olan Athina ürkerek ablasının arkasına saklandı.

"Athina, buraya gel yavrum ben senin amcanım. Korkma."

Küçük kız göz yaşlarına boğulduğunda
Yengen küçük kızı kucağına alarak odadan çıktı ve kapıdan son kez sana bakıp tebessüm etti.

"Nankörsün Aina. Seni besledim, büyüttüm, kendi kızım yerine koydum. Kız kardeşimin hatrına tüm saçmalıklarına katlandım. Sikeyim, Zeninlerle klanımızı birleştirme şansımız vardı!

Henüz 18 yaşındaydın ve 50 yaşındaki bu adama karşı koyacak gücün yoktu. Tek yapabildiğin çaresizce bağırmak ve ağlamaktı.

"Ve Aina, sen bana minnettarlığını nasıl ödedin biliyor musun? Gojo Satoru ile yatarak."

Hıçkırıkların daha da çok şiddetlenirken bacaklarının korkudan titremesine engel olamadın.

Miwaza Toshinori ve Zenin Klanının başı tarafindan yapılan bir anlaşma yüzünden kendinden 12 yaş büyük bir adamla evlenmek zorundaydın. Amcana yalvardın fakat seni dinlemeyeceğini çok iyi biliyordun. Onun gözünde başarıya giden değersiz bir basamaktan farkın yoktu. Tek çareyi sevgilinin koynuna girmekte buldun. Son kez onu doyasıya öpmek istedin. Fakat bu sen eve dönene kadar sürdü. Eve döndüğünde amcanın herşeyden haberi vardı. Nasıl oldu bilmiyordun ama herşeyi öğrenmişti.

"Dokunulmuş bir kızı kimsenin almak istemeyeceğini düşünmedin mi?!"

"İyi ya. Evlenmem bende!"

Hırsla söylediğin sözlerle beraber yüzüne okkalı bir tokat yemen bir oldu.
Tekniğini kullanmak onunla savaşmak istedin ancak ateş tekniğinin, ateş tekniğine karşı ne üstünlüğü olabilirdi ki? İstesende kazanamazdın

Düştüğün yerden sarsılarak kalktın. Yanağının yandığını hissettin.
"Sadece bir anlığına kendi istediğim gibi yaşamak istedim amca. Gojo'nun bir suçu yoktu." Bu vaziyette bile tek düşünebildiğin bundan sonra bu iki klanın Gojo'yu rahat bırakıp bırakmayacağıydı.

Beyaz Alev | Gojo x Fem!readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin