2.Bölüm: Türk

364 41 113
                                    

Selam!
Dayanamadım birinci bölümü yayınladığım günün akşamı ikinci bölümü yazmaya başladım.

Bu kitap yeni diye mi bu kadar sardı beni? Valla ben bile devamını merak ediyorum.

Hadi bölüme geçelim.

🌊

Sabah gözlerimi Bade'nin ağlamasıyla açtım. Korkuyla yerimden kalktığımda hızlıca yan odaya geçtim. Yatağında oturmuş ağlıyordu. Elleriyle gözlerini ovuyordu. Hızlıca yanına gidip kucağıma aldım.

"Anneciğim, ne oldu? Niye ağlıyorsun? Şşş, sakinleşelim hadi." dedim ve boynumdaki elini alıp öptüm. Diğer eli arkamda saçımla oynuyordu. Bu onun sakinleşme yöntemiydi. Ağlaması durmuştu ama iç çekmeleri hala durmamıştı.

Biraz daha bekledikten sonra yavaşca göğsümden ayırdım başını. Yüzünü avuçlarımın arasına aldım. "Ne oldu meleğim? Neden ağladın?" diye sorduğumda, "Uyurken sen beni bırakıp gidiyordun." dediğinde içimin titrediğini hissettim. Kabus görmüştü. Tekrar sıkıca sarıldım.

"Annem, bebeğim. Ben bırakmam seni, korkma. Sen beni, benim yaşayıp yaşamayacağım belli değilken bırakmadın. Ben son nefesime kadar hep bir adım arkanda olacağım, seni asla bırakmam." dediğimde anladığı kadarıyla başını salladı. O göğsümde uyurken ben de odanın içinde turladım.

Sabahın ilk ışıkları İstanbul'a vurmaya başlamıştı. Perdeyi araladım ve kucağımda kızımla yeni imtihanıma bakmaya başladım.

Göğsümde uyuyakalan Bade'yi tekrar yatağına bıraktım. Öpüp kokladıktan sonra odadan çıktım. O uyanana kadar kendi işlerimi halletsem iyi olacaktı.

Önce hızlı bir duş aldım. İki gündür aksayan bakımlarımı yaptım ve kendime geldiğimi hissettim. Kahve makinesinde kahve olurken, kombin seçtim.

Beyaz bir crop, siyah bir blazer ceket ve bol siyah pantolon giyecektim. Kahvem olduğunda öncesinde makyajımı ve saçımı rahat yapabilmek için bir şort ve tişört geçirdim üstüme.

Önce saçımı yaptım ve o esnada kahvemi içiyordum. Makyajıma geçtiğimde hava iyice aydınlanmıştı.

Hafif koyu tonlarda makyaj yaptım. Gözlerimi ortaya çıkartıyordu bu makyaj, hoşuma gidiyordu.

Üzerimi değiştirdim ve telefonuma baktım. Diana mesaj atmıştı, bugün olan bitenleri akşam anlatmamı istemişti.

Bakalım bugün nasıl geçecekti?

Bade'nin kahvaltısını hazırladım, kendime de bir şeyler hazırladıktan sonra Bade'yi uyandırma için yanına gittim. Severek, öperek uyandırdım. O da yorgundu. Kahvaltıdan sonra ona da duş aldırdıktan sonra okul için hazırladım. Burada yaz okulu gibi yazında açık olan kreşler oluyormuş, oraya gidecekti. Umarım beklediğim gibi çıkar diye geçirdim içimden.

Kırmızı, üzerinde beyaz küçük çiçek desenleri olan, bebe yaka elbisesini giydirdim. Takıları çok sevdiği için Diana'nın ona aldığı boncuklu kolye ve bilekliği takmak istedi.

Saçlarını tarayıp iki yandan kuyruk yaptık.
Kreş için hazırdı. Kreşin ve ofisin konumları kayıtlıydı.

Önce Bade'nin kreşine gittik. Öğretmenleriyle ve okulla ilgili bilgi aldım.
Beklediğimden de iyiydi.

17:18 | AhFerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin