(Felix Bakış Açısı)
Sonunda o gün gelmişti...cuma...
Han ile ben en heyecanlı olanlardık. Han bana makyaj yaptıktan sonra bende ona makyaj yaptım. Hafif bir makyaj idi bu.Evden çıktığımızda bir taksi cagirdim ve taksiye bindik. Taksi bizim okula gidiyordu zaten. Yolda herkes mesaj atıyordu birbirine , herkes cok heyecanlıydı. Han arada bir telefonunun kamerasindan kendine bakiyordu , bir taraftan da dudağına rujunu sürüyordu tekrar. Ben ise bu durumuna gülüyordum.
Telefonumun çalması ile arayan kişiye baktım ve tebessüm ettim... Hyunjin...
(Kalınlar Felix'in)'Alo?'
'Lixie , geldiniz mi canım?'
'Daha gelmedik , Han ile taksideyiz. 15 dakikaya orda oluruz.'
'Peki , Biz sizi bekleyeceğiz. Daha şimdi Chan ve Changbin geldi. Bu arada bizim sınıftayız.'
'12/E mi? Tamam oraya geleceğiz.'
'Dikkatli olun bebeğim , görüşürüz.'
'Görüşürüz , Jinnie.'
Telefonu kapattıktan sonra gulumsedim. Han bana bakıp sırıtıyordu. Yanaklarının kopardığını söylemişti. Hemen telefon kamerama baktım...ya bu ne? Sanki 1 kilo allık sürmüşüm gibiydi yanaklarım...
Taksiden indik ve parayı 2'ye bölerek ödedik. Ardından okula girdik. Okul kapısında ilk karşılaştığımız kişi Ryeji çiftiydi. Yeji elbisesinin eteklerini tutarak , topuklu ayakkabıları ile dikkatlice yanıma geldi.
(Kalınlar Felix'in)'Vaay! Enişte , Hannie yine çok güzelsiniz.'
Ryujin arkadan gelip Yeji'nin koluna girmişti.'Siz de cok guzel olmuşsunuz, Yeji.'
'Hyunjin'ler 12/E'de , muhtemelen haberin vardır.'
'Evet , var. Yine de teşekkürler.'
'Rica ederim , sana bir hediyesi var galiba.'
'Hediye mi?'
'Hm...Müdürden rica ettirdiğim birşey.'
'Garipsin Yeji...'
Kıkırdadım.'Hwang olduğumdandır o.'
Yeji'de kikirdadi. Daha sonra onları geride bırakıp Han ile kol kola 12/E'ye gittik.Içeri girdigimizde Han koşarak Minho'ya sarildi. Hyunjin'e baktığımda...bembeyaz bir takım elbise giydiğini fark ettim...Siyah saclarindan bir tutami alnına düşüyordu. Beni görünce gulumseyerek yanıma geldi ve elimi tuttu.
'Çok güzel görünüyorsun , bebeğim.'
Sadece Gulumsememe yetindim ve Hyunjin'in dudaklarina hızlı bir opucuk kondurdum.
O sırada Jeongin ve Seungmin'de beraber gelmisti ve her ne kadar kıyafetleri beraber de alsak birbirimize şaşırıp , övüyorduk.
Ardından bahçeye indik ve banklardan birine oturduk. Diğer 12'lerin kombinlerini yorumluyorduk.
'Bak Jennie Noona'nın kombine de cok iyi olmuş, Mavi mavi.' Demişti Jeongin. Changbin o sırada dönük bakışlarla Jeongin's kitlenmisti.
'Yeji ve Ryujin'de cok guzel olmus.'
'Evet , evet. Bende Yuna ve Lia'yı gordum.'
'Ben zaten Chaeryeong ve Chan ile geldim amk...' Changbin'in dediği şeye hepimiz güldük. Müdür ve Müdür Yardımcısı mikrofon işleri ile uğraşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtiraf Sayfası || Hyunlix || Ryeji || ♡
Fanfic"12/E'den Hwang Hyunjin'i seviyorum." "Ama çok aşığım" "Ve sizin aksinize beni tanıyor surtukler..." "Gizli olsun lütfenn♡" İtiraf Sayfasına atılan tek bir itiraf , Hwang Hyunjin'i bu kadar etkileyebilir miydi? Baslangic: 20 Mayıs 2024 Bitis: 19 Haz...