Solmi... ✩
*Time Skip*
Μερικά λεπτά αργότερα ο Jeongin γύρισε στην τραπεζαρία.
Κάνα εικοσάλεπτο μετά μου έστειλε μήνυμα πως το εκπαιδευτήριο είναι άδειο οπότε μπορώ να πάω ελεύθερα.
Χαμογέλασα και φόρεσα ένα μαύρο αθλητικό σορτσάκι και ένα μαύρο αθλητικό μπουστάκι.
Έπιασα τα μαλλιά μου σε αλογοουρά και πήρα το κινητό μου και τα ακουστικά μου πηγαίνοντας σιγά σιγά στο εκπαιδευτήριο.
Ήμουν ολομόναχη.
Χαμογέλασα βάζοντας τα ακουστικά μου στα αυτιά μου και αφού βρήκα ένα καλό playlist και το έβαλα να παίζει, φόρεσα τα γάντια του μποξ και πήγα προς τον σάκο.
Και τώρα νιώθω έτοιμη να βγάλω όλη μου την οργή πάνω του.
Άρχισα να βαράω με μανία, σαν να μην υπάρχει αύριο.
Λίγο αργότερα σταμάτησα για να ηρεμήσω και έβγαλα το ένα ακουστικό.
Κοιτάζω στην άκρη και βλέπω τον Jeongin και τον Seungmin να με κοιτάζουν με ανοιχτό το στόμα καθώς χειροκροτάνε.
Κοκκινίζω και χαμογελάω.
Jeongin... ♤
Αφού γύρισαν όλοι στην τραπεζαρία, σκέφτηκα να κάνω δέκα λεπτά αργότερα μια επίσκεψη στην Solmi που βρισκόταν στο εκπαιδευτήριο για να δω αν είναι καλύτερα.
Μαζί μου ήρθε και ο Seungmin.
Φτάσαμε ως το εκπαιδευτήριο και αφού ανοίξαμε την πόρτα ένιωσα να ζεσταίνομαι.
Ήταν τόσο ελκυστική αυτή η κοπέλα...
Πραγματικά ένιωσα κάτι μέσα μου.
Δεν ξέρω αν φταίει που εγώ το σκεφτόμουν σε slow motion η όντως έτσι ήταν, όμως πρώτη φορά την βλέπω αλλιώς.
Τα ρούχα της, οι κινήσεις της, ακόμα και τα μαλλιά της... Ήταν όμορφα.
Έχει ωραίο σώμα να λέμε την αλήθεια... Πολύ ωραίο σώμα.
Με άφησε κυριολεκτικά με το στόμα ανοιχτό.
Μετά από λίγο μας είδε.
Τα μάτια της συνάντησαν τα δικά μου.
Κυριολεκτικά μέσα μου ένιωθα κάτι περίεργο.
Seola... ♡
Μετά από εκείνη την φασούλα με την Solmi και τα αγόρια, βρίσκομαι για άλλη μια φορά στην κουζίνα, πίνοντας νεράκι.
Εδώ παίζει να ήπια κάπου στα δέκα ποτήρια νερού έτσι ώστε να μου φύγει η δίψα.
Seol: Νεράκι, ένα από τα πολλά θαύματα της φύσης, πόσο μου έλειψες...
YOU ARE READING
loveshot//skz mafia ff//greek//
Fanfiction⌨ ៸៸ [ 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭 ] ˎˊ Δύο αδελφές ονομασμένες Cheon Seola και Cheon Solmi... Μαφία, αστυνομία, ναρκωτικά, τσιγάρα, απαγωγές, όπλα... Και έρωτας... Ολα στο Loveshot~ . ━━━ ❃ ❀ 𝙨𝙠𝙯 𝙛𝙛 au: mafia 𝘭𝘢𝘯𝘨𝘶𝘢𝘨𝘦: 𝘨𝘳𝘦𝘦𝘬 𝙊𝙉𝙂𝙊𝙄𝙉𝙂...