𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐅𝐎𝐔𝐑𝐓𝐄𝐄𝐍

21 5 26
                                    

Solmi... ✩

*In the morning*

Οι ακτίνες του ηλίου έχουν φωτίσει το δωμάτιο πράγμα που με ξύπνησε.

Η ώρα είναι 11:28 και ο Jeongin κοιμάται. Φαίνεται πιο χαλαρός από πριν.

Χαμογέλασα και σιγά σιγά χωρίς να τον ξυπνήσω, σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήρα μαζί μου και την πετσέτα.

Άγγιξα απαλά το μέτωπο του ωστόσο ήταν ακόμα ζεστός.

Πήγα στην κουζίνα για να μου φτιάξω λίγο καφέ και να ετοιμάσω κάτι και στον ασθενή μας.

Του έβαλα σε ένα ποτήρι τον αγαπημένο του χυμό και του έφτιαξα ένα τοστ με τυρί.

Έβρεξα με παγωμένο νερό την πετσέτα και ξαναγύρισα στο δωμάτιο του.

Είχε ανοίξει ελάχιστα τα μάτια του και μόλις με άκουσε γύρισε το βλέμμα του σε εμένα.

Του χαμογέλασα και πήγα κοντά του αφού πρώτα άφησα τα πράγματα στο κομοδίνο δίπλα του.

Sol: Καλημέρα! Πως νιώθεις?

I.n: Εξαντλημένος.... Τουλάχιστον δεν πονάω όπως πριν...

Αναστέναξα και έπεσα μπροστά του γονατιστή παίρνοντας το θερμόμετρο.

Η θερμοκρασία του ήταν γύρω στο 38.5.

Sol: Πέφτει...

Χαμογέλασα και άφησα το θερμόμετρο στην άκρη.

Τοποθέτησα την πετσέτα στο μέτωπο του και του έδωσα τον χυμό του.

Sol: Χυμούλης για να μείνεις δροσερός και ενυδατωμένος.

Είπα και κάθισα δίπλα του.

Sol: Σε βολεύει να κάτσεις καθιστός?

I.n: Δεν χάνω κάτι με το να δοκιμάσω.

Και όντως προσπάθησε.

I.n: Ζαλίζομαι κάπως.

Sol: Φάε το τοστ και πιες τον χυμό και πες μου αν πονάς και που πονάς.

I.n: Το κεφάλι μου περισσότερο. Και λίγο τα κόκαλα μου...

Έγνεψα και ήπια λίγο από τον καφέ μου.

Sol: Αργότερα θα σε βοηθήσω να πας στο μπάνιο για ένα κρύο ντουζ... Θα βοηθήσει να πέσει η θερμοκρασία.

Είπα και χαμογέλασα ξανά.

Sol: Θα σου φέρω και λίγο παυσίπονο για το κεφάλι σου. Θα γίνεις καλά!

Μου χαμογέλασε και κοίταξε στον τοίχο αλλάζοντας το βλέμμα του σε σοβαρό.

 I.n: Sol συγγνώμη που σε εμποδίζω να πας στο Μιλάνο... Ξέρω ότι είναι όνειρο σου από όταν ήσουν μικρή.

loveshot//skz mafia ff//greek//Where stories live. Discover now