𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐄𝐋𝐄𝐕𝐄𝐍

26 5 28
                                    

Solmi... ✩

*2 weeks later*

Κάπως έχουν αλλάξει τα πράγματα.

Βασικά η αδερφή μου επιτέλους άρχισε να έχει καλές σχέσεις με τα αγόρια.

Η αλήθεια είναι πως χρειάστηκε πολύ χρόνο ωστόσο τα πράγματα έχουν πάρει θετική τροπή.

Κάπως σχεδιάζουμε ένα πλάνο με τα αγόρια για να αντιμετωπίσουμε τον Song Kang ο οποίος πιθανότατα να ψάχνει απεγνωσμένα να βρει την Seola.

Αλλά όχι. Δεν πρόκειται να τον αφήσω.

Καθόμαστε με τα αγόρια στην τραπεζαρία για πρωινό, ώσπου το κουδούνι χτυπάει.

Seol: Πάω εγώ.

Είπε η Seola σκουπίζοντας τις άκρες των χειλών της και έπειτα κατευθύνθηκε προς την πόρτα.

Seola... ♡

Άνοιξα προσεκτικά την πόρτα και διακρίνω ένα ψηλό ξανθό αγόρι.

Hj: Hwang Hyunjin, χάρηκα.

Μου έδωσε το χέρι του για χειραψία.

Εγώ να έχω μείνει να το κοιτάω διστακτικά και μετά να κοιτάω αυτόν για κανένα δίλεπτο.

Τι μου θυμίζει...

Seol: Cheon Seola.

Μετά από μερικά λεπτά έδωσα κι εγώ το χέρι μου και κάναμε χειραψία. 

Hj: Εμμ είμαι φίλος των αγοριών και μέλος του γκρου- Τέλος πάντων θα μπορούσα να περάσω?

Επανήλθα πίσω στην πραγματικότητα λόγω της φωνής του, σταματώντας να τον κοιτάω με μισόκλειστα μάτια, αφήνοντας τον να περάσει.

Seol: Πως και δεν σε έχω δει τόσες μέρες?

Hj: Έλειπα για κάτι δουλειές στο Λονδίνο. Σήμερα επέστρεψα.

Έγνεψα και φτάσαμε στην τραπεζαρία και όλοι έστριψαν το βλέμμα τους πάνω μας.

Τα υπόλοιπα εφτά αγόρια φάνηκε να ενθουσιάστηκαν με την παρουσία εκείνου του αγοριού.

Η Solmi τον κοίταξε με ένα σοβαρό βλέμμα καταπίνοντας το νερό που έπινε.

Fx: Hyunjin, αυτή είναι η Solmi. Η μικρή αδερφή της Seola.

Ο Hyunjin χαμογέλασε και της έδωσε το χέρι του.

Η Solmi σήκωσε το ένα φρύδι και έκανε χειραψία μαζί του.

Sol: Ναι μην μου πηγαίνει όμως πολύ κόντρα...

O Hyunjin την κοίταξε περίεργα.

I.n: Είναι λίγο ατίθαση.

Seol: Ξέρεις. Μικρά αδέρφια. Πάντα είναι ατίθασα.

loveshot//skz mafia ff//greek//Where stories live. Discover now