UFAK BİR YARA

15 6 0
                                    

ARKADAŞLAR BEYENDİYSENİZ LÜTFEN OY VERİN .

NOT : BU SADECE BİR HATIRLATMADIR .

...


" Bu yaptığının bir hesabı olacak küçük hanım . " dedi ve saçlarıma küçük öpücükler kondurdu . 

Biliyordum zaten ceza alacağımı . Umarım büyük bir ceza vermez...

  Başını boynuma gömüp kokumu içine çekti . Aynı zamanda boynuma küçük öpücükler bırakıyordu . Ona karşı koyacak gücü bile kendimde bulamıyordum . En sonun da sesim çıkmıştı , " Özlemini giderebildiysen beni bıraksan mı artık ? Ayakta bile duramıyorum . " dedim . Benden ayrıldı ve beni baştan aşağıya süzdü , " Sana ne oldu böyle Duru ? " dedi . Ben onu arkamda bırakıp yatağa doğru yürüdüm ve kendimi yatağa attım . " Senden kaçarken bir yokuştan yuvarlandım , ardından bir çukura düştüm . Her yerim çok ağrıyor . " deyip sızlandım . " Benden kaçarsan olacağı bu , bekle beni burada . Yaraların için merhem , sargı bezi falan getireceğim . " dedi . Ben bir şey demedim çünkü halim yoktu . Yavaş , yavaş gözlerim kapanıyordu ve buna bile engel olamıyordum . En sonunda kendimi karanlığın kollarına bıraktım .

YAZARIN AĞZINDAN;

       Bora , Duru için merhem , yara bandı , sargı bezi gibi malzemeler almaya gitmişti evin giriş katına . Odasında bu tür eşyalar bulunmazdı çünkü bora küçük yaraları umursamaz yada ciddi bir yarası olduğunda eve doktor çağırırdı . Korumalardan aldığı malzemeler ile birlikte yukarıya çıkmaya başladı . Odasına girdiğinde Durunun uyuduğunu gördü . Kendisi , kendi bedenindeki yaraları ne kadar umursamıyorsa bu durum Duru için tam tersiydi . Onun bedeninde ufacık bir sinek ısırığı bile onun canını yakıyordu .  

      Bora , Duru'nun yanına gitti ve yatağı oturdu . 3-4 dakika boyunca onu izledi sonra yaralı olan her yerine pansuman yaptı . Bacaklarını çalılara sürterek koştuğu için bacaklarında çizikler oluşmuştu . Çizik olan yerlere de merhem sürdü . Duru yatakta dağınık yattığı için Bora onu düzeltmek amacı ile ona eğildi ve elini onun başının arka tarafına yerleştirerek Durunun başını kaldırdı . Tam yastığını düzeltecekti ki yastığa bulaşan kanı gördü . Ardından elinde bir ıslaklık hissetti . Duru'nun kafasını yaşça yastığa geri koydu ve eline baktı . Eline kan bulaşmıştı . Telaş içinde ayağa kalktı . Ne yapmalıydı ? onu bile bilmiyordu . Bir elindeki kana bir Duru'ya bakıyordu . Aslında Duru'nun başı çok kanamıyordu sadece o abartıyordu . Çünkü onu ölesiye seviyordu . 

Bora Karakurt ,Duru Düşmez e sırılsıklam aşıktı !!!

     Bora , telaş içinde Duru'ya yaklaştı ve onu uyandırmaya başladı . " Duru , Duru , Duru kalk . " dedi . Duru'nun uykusu ağırdı ve bunu Bora o saniye unutmuştu . 

Ya bayıldıysa ?

Diye geçirdi içinden ama Duru bayılmamış uyuyordu . " Duru ! Aç gözlerini ! " dedi hafif yüksek çıkan sesi ile . Duru birden gözlerini açtı . 

DURU'NUN AĞZINDAN ;

      " Duru ! Aç gözlerini ! " diyen bir ses duydum . Gözümü açtığımda ilk gördüğüm şey Bora'nın korkmuş yüzüydü . " Ne oldu Bora yine " dedim .Bora , iyi misin ." dedi . " İyiyim Bora da ne oldu ki ? " dedim . O , " Başın kanıyor . " dedi . " He sen onu diyorsun ya , haberim var şey koşarken bir yokuştan yuvarlandım dedim ya , işte o yokuşun sonu da bir çukur varmış . İçine düştüğümde başımı sert bir şeye çarptım . Ondan kanıyor . " dedim . " Ve yorgunluktan onu unutmuşum . " dedim . Ve bana , " Eve doktor çağırıyorum ." dedi . Hayatımda ilk defa biri beni önemsedi .             ( Kuzenlerimi saymıyorum . )

 Pekala bu adamın sevgisi biraz tuhafıma gitse de çok güzel bir his veriyor içime ve ben bu hissi çok sevdim . Ne olurdu sanki annem ve babamda beni böyle sevse .

    Bora'yı hemen durdurdum , " Bora doktora gerek yok sadece derisi soyulmuş o kadar . " dedim. " Madem derisi soyulmuş o zaman neden halen kanaması durmadı ? Demek ki ufak bir yara değil . " dedi ve duraksadı , " Çok ağrıyor mu ? " dedi . Sanki söyleyeceğim cevaptan korkar gibi . " Hayır , sadece sızlıyor . " dedim . O bana yaklaştı ve dedi ki , "Bir daha benden kaçama tamamı ? " dedi . Ben bir şey söylemedim . " Duru . " dedi ciddi bir şekilde . " Söz veremem . " dedim . O yine aynı ses ile konuştu . " Duru kaçınca ne olduğunu gördük . Gene mi aynı şeyleri yaşamak istiyorsun ? " dedi . Ben hemen konuyu değiştirmeye çalışarak , " Ee benim üstüm başım çok kirli , bide ben böyle yatağa girmişim . Bir duşa gireyim ben . Umarım burada bana göre kıyafet vardır . " dedim yataktan kalkarak . " Duru ne yapmaya çalıştığını anladım ama neyse , Ha bu arada duş alma başına su gelmesin kafana zararlı olabilir . Kendi özel doktoruma mesaj attım geliyor . Ha bide sana önceden kıyafet almıştım giysi odasında bir tanem . " dedi . Kafam içinde abartıyor . Suyun insana ne gibi zararı olabilir ki ? 

    Üstümü başımı değiştirdim . Adam benim için bana lazım olacak her şeyi almış resmen . Üstümdekilerde tam bana göreydi ;

    Giysi odasından çıktım ve odaya göz attım ama o yoktu nereye gitmiş tiki şimdi bu ? Odadan çıktım ve önümde Samet'i buldum , " Samet , Bora nerede ? " dedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

    Giysi odasından çıktım ve odaya göz attım ama o yoktu nereye gitmiş tiki şimdi bu ? Odadan çıktım ve önümde Samet'i buldum , " Samet , Bora nerede ? " dedim . O , " Efendim çalışma odasında , hemen sağdaki oda . " dedi . Ben başımı sallamak ile yetindim ve oraya doğru yürüdüm . 

      Kapıyı açtığımda masada oturuyordu ve bir adam ile konuşuyordu . Sanırım bu adam doktor. Ne çabuk gelmişti . Bora direk men bana baktı ve beni süzdü . Bakışları bacaklarımda durdu . Ben yürümeye başlayınca bakışlarını çekti . Doktor diye tahmin ettiğim kişinin karşısına oturdum. Bora , " İşte geldi Duru , başında kanama var ve dünden beridir durmuyor ne yapmamız gerekiyor Arda . " dedi . Doğru tahmin etmişim . Arda'ya elimi uzattım , " Ben Duru memnun oldum . " dedim . ve , " Bora azcık abartıyor o kadar büyük bir şey yok dedim . Arda elim sıktığında gözüm Boranın masadaki eline çarptı . Eli yumruk olmuştu Arda elimi sıktığında . " İsterseniz , bakalım hemen yaraya ? " dedi Arda . Ben başımı sallamak ile yetindim . 

     Doktor şu anda yaraya bakıyordu , " Duru hanım bu biraz acıta bilir . " dedi ve bir şey sürdü . Sürdüğü anda yanmaya başladı , " Aaa ! " dedim . Bunu gören Bora , Arda'ya , " Az yavaş olsana ! Canı acıyor ! " dedi . Arda , " Tamam bitti zaten . " dedi ve başıma beyaz bir bandaj yapıştırdı ardından kalktı . " Benim işim burada bitti ben artık gideyim zaten büyütülecek bir yara değil " dedi ben Bora'ya imalı bakışlar attım . 

    Doktor gideli 1 saat olmuştu ve Bora benim odadan dışarı çıkmama izin vermiyordu . neymiş cezalıymışım . Bora içeriye girdi ve yanıma geldi ,  " Bora artık beni dışarıya çıkar . çok bunaldııım. " dedim . O , " Onu kaçmadan önce düşünecektin küçük hanım ayrıca sen daha buna dayanamıyorsan yarın ki cezaya nasıl katlanacaksın acaba . 

Ne bu cezanın devamı damı vardı . Yok arkadaş ben bir daha kaçarsam ne olayım . Burnumdan geldi resmen !


DEVAM EDECEK...


ÜVEY ÇOCUKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin