EVDE TEK BAŞINA

11 6 0
                                    

 Ben yokken eğer bir şeye ihtiyacın olursa Samet'e söylersin o getirir . Tamam mı ? " dedi . Bende hemen başımı salladım . " Ben yokken sıkılmasın dimi bebeğim ? "

Sıkılmak mı , asıl sen gittikten sonra eğlence başlayacak ;-)

    " Yo , sıkılmam . Ama arka bahçeye istediğim zaman çıkarım . " dedim . Bora , " Tamam ama yanında Samet'e olacak . " dedi . Ben , " Ya Bora , belki ben orada tek takılmak istiyorum . " dedim . O , " Bebeğim , sen söz dinlemiyorsun ki . Her ağaca çıktığında düşüyorsun , o yüzden yanında birisi olması lazım . " dedi . Haklıydı , sürekli düştüğüm doğru ama onların yüzünden . Tam dala tutunacağım diyorum ama birden konuşunca dengemi kaybediyorum . 

  Ne yapayım hep onun suçu . 

1 Gün Önce                                                                                                                                                                                 Saat : 15.17 

YAZARIN AĞZINDAN ;

    " Bora , ben bahçeye ineceğim . " dedim . Bu gün canım çok sıkılıyordu ve bu orman ayısı televizyonu açmama dahi izin vermiyor . " Bebeğim daha yeni banyo yaptın ama . " dedi . Ben , " Ya sana ne be adam . Annem misin , babam mısın ? Ayrıca hava 40 derece . Pişiyorum içeride ! " dedim . Hava bugün yanıyordu arkadaş ! " Tamam ama 15 dakika . " dedi . 

Hiç çıkmayayım daha iyi arkadaş . Evden çıkmam 5 dakikamı alıyor zaten .

    " Ya Bora sen benlen dalgamı geçiyorsun . 15 dakika ney ? " dedim . O , " Of sende bir şey beğenmiyorsun . Tamam yarım saat sadece . " dedi . Bende , " He şöyle . O zaman gidiyorum ben. " dedim . Bora , " Bende seninle geliyorum . " dedi  .

Eksik kalsa şaşarım zaten !

     Bahçeye indiğimizde direk men arka bahçeye geldim . Arkamdan da Bora geliyordu . Erik ağacına yöneldiğimde , " Gene ağaca çıkma Duru , Düşeceksin . " değen uyaran sesini duydum . Ama umursamadım ve ağaca çıktım . " Bir kere sözümü dilesen şaşarım zaten . " dedi . 

    Yaklaşık 10-15 dakikadır ağaçta Erik topluyordum . Topladığım erikleri , aşağıda ben düşerim diye hazırda bekleyen Boraya uzatıyordum . Oda benim için kaba koyuyordu . " Duru , bu kadar yetmez mi bebeğim ? Hadi in aşağıya , düşeceksin bak . " dedi . Ben , " Hayır ya . Ben biraz daha Erik topla- " demeden elimde tutuğum dal kırılı veri ve ben bulunduğum yerden Bora'nın kucağına düştüm . " E ben dedim sana düşersin diye . Ama dinleyen kim ? " dedi . Ben , " İndir lan beni boz ayı . Ayrıca sen konuştun diye düştüm ben ! " dedim .

  Hem suçlu , hem güçlü ya adama bak amk !

Şimdiki zaman                                                                                                                                                                        DURU'NUN AĞZINDAN  ;

  " Ya Bora tamam sen git artık . " dedim . O , " Tamam ama gitmeden önce bir öpücük alırım . Malum bir kaç gün seni göremeyeceğim . " dedi . Ben ,    " Bora başlayacağım öpücüne . Bas git ya ! " dedim . Ama o zorla da olsa yanağımı öpüp gitmişti . " Pis sapık ! " 

Ertesi Sabah ; 

   Üstümü değiştirip aşağıya indim .

    Samet'i bugün halletmem lazımdı yoksa peşimden yatana kadar ayrılmaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

    Samet'i bugün halletmem lazımdı yoksa peşimden yatana kadar ayrılmaz . " Samet ! " diye seslendim . Samet  , " Buyurun efendim bir şey mi oldu ? " dedim arkamdan gelerek , " Ben açım yemek yapın hemen . " dedim . O , " Bora bey bizi siz uyanmadan önce arayıp söyledi efendim kahvaltınızı hazırladık , içeride . " dedi bende başımı salladım . 

    Kahvaltımı yaptım ve bahçeye çıktım . Arkamdan da Samet geliyordu . Sülük gibi yapışıyor ya ! Arka bahçeye doğru yöneldiğimde Samet arkamdan , " Duru hanım , Bora bey bize ' Duru , çok fazla dışarıda kalmasın üşütür ' dedi . O yüzden yarım saat dışarıda kalabilir siniz efendim . " dedi . Ben , " Yazın ortasında ? " dedim . O , " Evet efendim . " dedi . 

Ben o yarım saati 2 saat yaparım arkadaş !   

2 Saat Sonra ; 

      " Efendim , artık içeriye geçmemiz lazım . Bora bey , bize yarım saat dedi ama 2 saattir buradayız .  dedi . Buda ne görevine meraklı çıktı arkadaş ! Ben , " Ya Samet 2 saattir başımın etini yedin .  Susmazsan Bora'ya bana vurduğunu söylerim . " dedim . Tabii ki öyle bir şey yapmayacaktım . Gözü korksun diye dedim sadece . " Ne , ama ben size vurmadım ki . " dedi . Kıyamam ya sesi titriyordu konuşurken . Ay kendimi birden kötü hissetim ya .  " Samet susarsan öyle bir şey yapmam zaten . " dedim . O ," Ama efendim , Bora bey öyle is- " demeden sözünü kestim , " Başlayacağım Bora beyine ! Sus yoksa gene düşeceğim bu ağaçtan ! " dedim . O sadece susmak ile yetindi . 

7 Gün Sonra ; 

      " Offfff  , canım sıkılıyor ! " dedim . " Samet , Bora ne zaman gelecek acaba ? " dedim Tam 8 gündür Bora evde yoktu ve benim canım çok sıkılıyor . Telefonum da yok zaten . " Efendim şu anda Bora beyin ne zaman geleceğini bilmiyorum . " dedi . Ben , " O zaman onu ara ve ne zaman geleceğini sor . " dedim . O , " Ama efendim ya kızarsa ? " dedi . Ben , " O zaman  ara ve bana ver ben konuşayım , bana kızamaz . " dedim oda başını salladı ve cebinden telefonunu çıkarıp Bora'yı aramaya başladı . Telefon ilk çalışında açılmadı . İkincisinde de açılmadı . Ben gidip telefonu Samet'in elinden aldım ve kendi kulağıma götürdüm . Ama gene açan yoktu . Telefon aramayı bıraktığında , gene aradım ve bu sefer direk açıldı :

Bora : Ne var Samet ! Açmıyorsak bir bildiğimiz- 

Ben : Bora , benim .

Bora : He sen miydin bebeğim . Bende Samet sanıp bağırdım kusura bakma . 

Ben : Bora ne zaman geleceksin ?

Bora : Oy benim minik kuşum benimi özlemiş . 

Ben : Bora dalga geçme ! Canım sıkılıyor benim burada . 

Bora : 1 Hafta sonra geleceğim bebeğim . Şimdi kapatmam lazım , orada uslu dur tamamı ? 

Ben : Tamam . Görüşürüz .

   Dedim ve kapattım . Ardından Samet'e baktım , " Samet senden bir şey istesem yapar mısın ? " dedim . O , " Yaparım Duru hanım , ne isteyeceksiniz ? " dedi . Ben , " Buradan kuzenim Ebrar'ı arayabilir miyim . " dedim . Bunca zamandır benim yokluğumu fark etmişlerdir . Hatta polise bile gitmişlerdir kesin . Samet , " Bunu yapamam efendim ama başka bir şey isteseniz yaparım . " dedi . Ben , " Ya bak beni çok merak etmişlerdir . En azından 'Ben iyiyim , beni merak etmeyin . ' diyeyim ya . " dedim . Ama o , " Maalesef efendim . " dedi . Bunca zamandır dışarıdan yansıtmasam bile aklım hep onlarda . Bazen annemleri de düşünüyorum , acaba beni merak etmişler midir diye . Gerçi bir ara annemden izin almayı unutup 1 haftalık evden ayrılmıştım . Eve geldiğimde annemlerin keyfi yerindeydi , benim gittiğimi bile fark etmemişlerdi . 

   Bazen düşünmüyor değilim  ' Acaba ben evlatlık mıyım ' diye...


DEVAM EDECEK...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÜVEY ÇOCUKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin