ZEYNEL DÜŞMEZ

10 6 0
                                    

      Ön bahçeye geldiğimde Bora'nın sırtı bana doğru dönük adamlara kızıyordu . " Bir kıza bile sahip çıkamıyorsunuz ! " dedi . Sanırım bu kız ben oluyorum . " Ne oluyor burada ? " dedim . Bora birden bana döndü ve afalladı . " Sen neredeydin ? " dedi . Ben , " Arka bahçede Çilek ile Erik yiyordum . Niye ne oldu ki ? " deyip ağzıma bir Çilek attım . Bunu duyunca rahat bir nefes aldı .

Adama bak beni bi on dakika görmeyince götü tutuşuyor :D .

      Bora bana doğru gelmeye başladı ve karşımda durdu , " Neden birine söylemeden evden çıkıyorsun ? " dedi . Ben , " Söyleseydim izin vermezlerdi . Ayrıca kimseyi evde görmedim bu yüzden direk men bahçeye çıktım bende . " dediklerimi duyan Bora sinirlen arkasındaki adamlara baktı , " Sizin le sonra görüşeceğiz ! " dedi ve bana döndü , " Dosyaları bitirdin mi bakalım ? " dedi . 

Halen dosya diyor ya çıldıracağım ya ! 

    " Bora , yeter artık ya ! Pişman olduk diyoruz anlamıyor musun ? " dedim . Bora bana doğru eğildi ve konuştu , " Bir daha kaçacak mısın ? " dedi . Ben , "Kaçamayacağım diyorum ya . Hem kaçacak olsaydım şimdiye kaçmıştım . Arka bahçenin kapısı ardına kadar açıktı . " dedim . O birkaç saniye düşündü sonra konuştu , " Pekala , cezanı burada bitiriyorum . Ama bir daha kaçarsan o zaman affetmem . Tamam mı ? " dedi . Ben başımı salladım . " Güvenimi boşa çıkarma Duru . " dedi ve doğruldu . Arkasındaki adamlara dönerek , " Çalışma odamdaki dosyaları kontrol edin ve işleme geçirin hemen ! " dedi . Bir adam , " Tabi efendim . " dedi ve yanındaki birkaç adam ile eve yöneldi . 

     Bora bana dönüp , " Yürü " dedi ve eve doğru itmeye başladı . Ona hızlı adımlar ile yetişip tişörtünden çekiştirdim . Bunu fark edip bana doğru kafasını çevirdi , " Bora , ben halen çok açım. " dedim . İlk güldü sonra kolunu omzuma atıp yürümeye başladı , " Kıyamam ben sana . Hemen söylerim hazırlarlar bize bir şeyler . " dedi . Oda ben yemek yemiyorum diye yemek yememişti . 

1 HAFTA SONRA ; 

    " Bak bu sefer yenicem seni ! " dedim . O , " Bundan önceki turlarda da öyle demiştin , ama bir şey değişmedi bebeğim . " dedi . Bora ile 2 saattir  Jenga oynuyorduk . Her seferinde de beni yeni yordu . " Bu sefer çok kararlayım yenicem seni . " dedim . " Aklıma bir şey geldi . " dedi . Ben ,       " Ne geldi ? " dedim . O ,  " İddiaya girelim . Kazanan , kaybedene istediği bir şeyi yaptıracak . " dedi . Bende hırs ile düşünmeden direk , " Tamam , kabul- Hayır kesinlikle olmaz ! " dedim . Büyük ihtimal kazanacak ve isteyeceği şeyi tahmin etmek zor değil . " Neden , korkuyor musun yoksa ? " dedi sırıtarak . " Hayır ! Korkmuyorum ama sen bu oyunda daha şanslısın . Beni sürekli yeniyorsun . " dedim . O , " Şans mı ? Ben ona beceri derim yanlız . " dedi .

Ne yani bana beceriksiz mi diyor şimdi bu ? 

      " Tamam lan , kabul ! Eğer ben kazanırsam şu bana günde bir tane verdiğin abur cuburlardan istedim kadar alırım . "  dedim . 

Adamın çikolatası bile muhteşem ya . Cipsleri de öyle . tatları harika ya . 

    "Pekala , ben kazanırsam benimle bir gece geçireceksin ama yatakta . " deyip sonra göz kırptı . 

Ne olursa olsun bu turu kazanmalıyım ! 

    " Off tamam , hadi başlayalım o zaman . " dedim isteksiz bir ses ile . O yüzündeki sırıtış ile başını salladı , " Tamam , başlayalım . " dedi . 

Haydi Bismillah .

2 DAKİKA SONRA ;

ÜVEY ÇOCUKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin