17-"Jhin"

188 14 1
                                    

Jinx'ten...
Herşey çok karmaşıktı.Gizemli bir şeyler vardı ve bu beni heyecanlandırıyordu.Herkes niye bu kadar endişeleniyor anlamıyordum.Diğer salaklar gibi ölebileceklerini düşündükleri için göt korkusu yaşıyor olabilirler.Ne olduğu ya da kim olduğu hakkında hiçbir fikrim olmayan bu şampi geldiğinde canını okuyacağım!
Bütün bu olanların tek sıkıcı tarafı varsa o da başımı şişirmeleridir.Her kafadan bir ses çıkıyordu "Ölücek miyiz," vövövö hıhı öleceksin seni aptal.Neyse ki tüm bu aptalların zırlamalarını durduracak bir moruk geldi.

"Tamam,sakin olun sorularınızı yanıtlayacak dedeniz geldi."
Neşeme neşe katan bu ihtiyara "Kekko'nun dedesi misin?" diye bir soru yönlendirince önce kaşlarını çattı ki bence ondan hiç hoşlanmıyor,biraz durduktan sonra "Hiç sanmıyorum" yanıtını verdi.
"Heeh ne anlatacaksın moruk acele et,bak kılçık mızmızlanıyor."
Sinir sinir güldükten sonra "Merak etme küçük hanım,ben icabına bakarım."
Ben mi ne dedim?Bu saçma lafa tek tepkim "JshahahHahhahahhahahah..ahahaha.haha.hahahahahahaahahahha..."

Bizim ihtiyar sinirlenip "Neye gülüyorsun küçük hanım?" diye atarlanınca, "FUCK!"

Kılçık,ortalığı yıktı ve oradan kahkaha atarak gittik.
-------
Zilean "Evet,sizi dinliyorum"
-Yeni bir şampiyon mu gelecek?
-Yoksa şampiyonlardan biri mi yaptı?
-Kim yaptı neden yaptı?
Zilen "Tamam.Anlatıyorum evlat!"
Herkes merakla Zilean'ı dinler.
"Yeni şampiyon gelecek.Adı Jhin."
-Kim bu Jhin?
Zilean "Sabırlı ol ve dinle.Jhin'in neden öldürdüğünü bilmiyoruz ama onun hakkında ufakda olsa bilgiye sahibiz.Zamanla daha çok bilgiye sahip oluruz."
Ekko içeriye girer ve devam eder "Evet gençler!Jhin keskin nişancı.Çok yakında bayilerde!"
Herkes Ekko'nun söylediğine güler ve ilgi toplaması Zilean'ı deli eder."Sende nereden çıktın be çocuk?"
Ekko "Gelecekten ihtiyar."
Zilean "İyi şimdi geçmişe postalanmak istemiyorsan siktir git buradan!"
Orada Zilean'ı dinleyen Tryndamere "Sen neymişsin bea hiç ağzına yakışıyor mu o kelimeler."
Her yer titremeye başlar.Sanki bomba patlayacakmış gibi.BOOM!
O da ne?Herkes Jhin olduğunu düşünürken Jinx gelir.

"Ne o korktunuz mu?Heeh.Ezikler!"

Ekko "Ne yapıyorsun sen orospu çocuğu?"

Jinx "Kes la tırrek."

Zilean "Report Jinx please"

Jinx,her ne kadar işin eğlenceli olan tarafıylada ilgilense de yeni bir keskin nişancı gelecektir ve ne bok olduğu belli değildir.
Ekko "Tüm şampiyonları toplayın videouyu onlarda izlesin."
Herkes toplanmış,Jhin'in videosunu izleyecek ve tartışacaklardır.
Zilean "Bakın Sona'nın ağzından çıkan alevlere,Sona konuşmaya başlayabilir."
Caitlyn "Vi'ı eldivenleri çıkıyor."
Videoda Jhin'in suratı gözüktüğü zaman herkes birbirine bakarak tartışmaya başlar.
-Bu tıpkı Shaco gibi.
-Shaco'yla ne alakası olabilir?
Ortam gürültü içindeyken bir kahkaha duyulur ve sessizlik oluşur."Jshaahahahahaha.hhaha.hahhaha.hahahaahah..."
Jinx,Jhin'in tipini komik bulduğundan kahkaha atarken,Ekko ve Zilean onu dışarı atar.
Jinx'in kahkaha sesi içeriye kadar gelince ağzını bantlarlar.
Annie "Bence Jhin, Jinx'in kardeşi.Hem isimleri de benziyor."
Xin Zhao "Senin kafanı sikeyim çocuk,isimle ne alakası var he yarrağım?"
Annie ağlamaya başlar.Bunun üzerine Soraka "Çocuğu neden ağlattın kim uğraşacak şimdi?"
Xin "Sen karışma ananı sikerim ula kuzi kera"
Kalista "En iyi nişancı benim,benden daha iyi olamaz."
Jinx "Senden daha iyi olan var zaten seni küçük mavi şirin."
Lucian "Jinx,teke tek?"
Jinx "Gel bakalım,seni küçük böcek!"
Talon "Bence Zed'i ben öldürdüm.Bilirsiniz hep ezilirdi bana zavallı."
Katarina "Bu yüzden de Talon ne kadar uğraşırsa uğraşsın Zed'i alamamıştı."
Cassiopeia "Sen Zed'i al da görelim kardeşim"
Katarina "Beni yenemediğin için mi bu kıskançlık?"

Ekko "Konuyu dağıtıyorsunuz kapayın çenenizi."

Zilean "..Ve sıradaki yeni yetme orospu çocuğunun gelmesini bekleyin,vadiden çekeceği var."

Delifişek Jinx!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin