21- The End..

236 15 4
                                    


Jinx'ten..
Gördüğüm o korkunçlu saçma rüyanın etkisiyle tirtir titreyerek okula gidiyordum.İçeri girdim ve ne bok olduğunu anlamaya çalıştım.Gördüğüm rüyayla hiçbir alâkası yoktu.
Ders falan da yoktu.Pisagorlar,denklemler ne bileyim trigonometri olsun fonksiyon olsun hiçbiri yoktu.

İşte bu duyduğum en güzel haberdi.Ayrıca öyle formalı tipler de yoktu.
Herkes klasik hâliyle gelmişti.Kostüm giyinerek giyinmek yasakmış.

Riot, bilgi verip herkesi gönderdi.Savaştığımız her el sonunda şampiyonluk puanına göre not alacaksın.Mesela S alırsan bir anahtar parçacığı kazanacaksın.3 anahtar parçacığı elde ettiğinde 1 anahtara sahip olacaksın.Hextech kutunda varsa o anahtarla kutunu açacaksın ve içinden ödül çıkacak.Ama olur da F alırsan korkma, o zaman hiçbir etkisi olmuyor o notun.Tüm bunların sonunda ise en iyi notu olana destansı kostüm çıkarılacak.Yani bana.Tamam belki,birazcık,üf tamam tamam sustum..

Bazıları sürekli S alıp, kutu açmak için takım kurmak istese de ben pek yanaşmadım.İyi de yaptım çünkü ortalığın karıştığı kesindi.

Takım kurmada zorluk yaşadıklarından konu artık Noxus'lular,Demacia'lılara kadar gelmişti.Anlaşılan yeni bir Noxus vs Demacia savaşı çıkacaktı.
İyi ki onlardan biri değilim.Mesela düşünüyorum da ben onlardan biri olmadığım için Demacia'lılara,Noxus hakkında birşeyler uydurup; Noxus'lulara da Demacia ile ilgili birşeyler söyler rp yürütürdüm. Kimse takım haline gelemedigi için herkes ülkesine ya da şehrine göre ayrılıyordu.Riot tüm bu anlaşmazlıklardan dolayı bir liste çıkarmıştı.İsmim Zaun'lularda yer alsa da ben bağımsız olmak istiyordum.Zaten ülkesi için savaşan bir asker değildim,terörist olduğumu söyleyip hapse girmemi isteyen  onlar değil miydi?Riot'un yerleştirdiği takımlar oynayacak ve ödüller kazanan takımdakilere dağıtalacaktı.

İlk karşılaşma başlamak üzereydi.Ben de takımımda motive olmuş durumdaydık.Kazanmaya kararlıydık.Ödülü almaya da tabii.
Karşılaşma başlamış herkes yerini almıştı ki herkes birbirine bakıp kahkahalar atmaya başlayana kadar.
Herkes draven kafasıyla dolaşıyordu.Draven günü,her yerde Draven!Yok artık, itiraz.etmekte sonuna kadar haklıyım.Bana özel bir gün yoksa o salağa neden var?Her yerde süslemeler,kutlama..Draven gününüz kutlu olsunmuşmuş.

Liglerin de başarı notuna göre yerleştireleceğini söylediler.Ne olduda birdenbire riot değişiklik yapmaya karar verdi.Bu terste bir işlik var lan.Hissediyordum kesinlikle birşeylerin peşindeydi bunlar.Herkes ağzı açık şaşkın şekilde liglerine bakıyordu.
Piltover'a gittim ve aptal insanları biraz korkutayım dedim bir de ne göreyim.

1 Nisan! Bugün 1 nisan idi.

Aptal riot bize şaka yapıyordu.Hayatımda gördüğüm en berbat şaka.Bir de şu Draven'dan kurtulabilsek herşey daha güzel olacak.
Şimdi riot'un şaka yaptığını söylerdim ama söylemeyeceğim.Şaka nasıl olurmuş görsünler.
KMF (Kış Mevsimi Finali) 2016 turnuvası başlayacaktı.Yüzlerce  insan oradaydı.Onlara küçük bir sürpriz yapmak gerekiyordu tabii.Herkes SUP (SuperMassive) ve BJK 'nin karşılaşmasını izlemeyi beklerlerken herkes aptal aptal videomu izliyordu..And get jinx!
Onlar bu videoyla oyalanırken ben Draven Draven'ın kafasını patlattım ve içinden şekerler yağmaya başladı.Tıpkı şey gibi..şey.Adını unuttum.

Tüm riot çalışanları peşime düştü.Teslim olacak değildim ya kaçtım tabii.Birdenbire üzerime mavi tonlarında birşey geldi ve öylece kalakaldım.Bu da neydi böyle.Yakalanacağım anasını sikeyim.Ejderiya tipli bir mal bana doğru yaklaştı.Tanıdık geliyordu bu.Ao Shin?Evet,evet.Ao Shin'di bu.Ben bunları düşünürken kolumdan tuttukları gibi içeri tıktılar beni tabii.

Delifişek Jinx!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin